اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140002095107516369

نکات طلایی برای شناخت گیت بازرسی فلزیاب

کد: 140002095107516369

https://bit.ly/3ufjXoG

، (اخبار رسمی): گیت بازرسی فلزیاب از متداول ترین و استاندارد‌ترین دستگاه‌های بازرسی است که باید قبل از خرید دستگاه بازرسی فلزیاب آگاهی کاملی از آن داشته باشید، ما در این مقاله نکات طلایی برای شناخت گیت بازرسی فلزیاب را توضیح داده‌ایم تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

نکات طلایی برای شناخت گیت بازرسی فلزیاب
گیت بازرسی فلزیاب

گیت‌ بازرسی فلزیاب، جز متداول‌ترین و استاندارد‌ترین دستگاه‌ کنترل بازرسی است و در بخش‌های امنیتی یا درگاه‌های کنترل دسترسی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

گیت‌ بازرسی فلزیاب، جز متداول‌ترین و استاندارد‌ترین دستگاه‌ کنترل بازرسی است و در بخش‌های امنیتی یا درگاه‌های کنترل دسترسی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ردیاب‌های فلزی توسط کنترلر‌های قابل برنامه‌ریزی یا PLC کنترل می‌شوند که در صورت شناسایی اسلحه، گوشی همراه یا دیگر اشیای فلزی خطرناک مانند چاقو و...، دستگاه بلافاصله هشدار می‌دهد و سیگنا‌‌ل‌هایی را به درها برای باز یا قفل‌کردن آن‌ها می‌فرستند؛ به این ترتیب بخش امنیتی به موقع افرادی که کالای فلزی ممنوع حمل می‌کنند را شناسایی می‌کند. حتما شما هم در گیت بازرسی فرودگاه، این وسیله کاربردی را مشاهده کرده‌اید. در ادامه به بررسی کامل گیت فلزیاب می پردازیم، لطفا با ما همراه باشید.

گیت بازرسی چیست؟

گیت‌های بازرسی فلزیاب می‌توانند به کشف اشیا فلزی، الکتریکی و غیر مجاز پنهان شده در سطح پوشش افراد کمک کنند؛ افراد از این گیت‌ها عبور می‌کنند و اگر اشیا فلزی (آهنی و غیر آهنی) یا یک مدار الکتریکی در لباس‌های خود پنهان کرده باشند، دستگاه فلزیاب با هشدار صوتی و روشن شدن چراغ‌های LED که در ستون‌های گیت تعبیه شده، به ماموران حراست اطلاع می‌دهد که شی فلزی یا الکتریکی همراه با فرد وجود دارد و ماموران پس از بازرسی فرد اشیا غیرمجاز را پیدا می‌کنند.

برد اصلی مورد استفاده در این گیت‌ها یک مینی کنترلر لمسی ارتقا یافته است که برای راحتی بیشتر در نگهداری و نصب و نیز لمس راحت، طراحی شده است و از آنجا که صفحه نمایشی از نوع لمسی مقاومتی دارد، بسیار کاربرپسند است. این گیت‌ها به لحاظ اصول کاری و ایمنی، مدرن بوده و از طراحی خوبی برخوردار هستند.

ویژگی‌های گیت فلزیاب

  • دارای سیستم پردازنده بسیار پیشرفته به منظور کنترل دقیق سرعت اسکن موج الکترومغناطیس برنامه تشخیصی و قابل تنظیم هر منطقه تشخیص دارای 256 سطح حساسیت قابل تنظیم است. منبع تغذیه امن و بی خطر برای انسان تکنولوژی خاص ضد آتش، ضد آب، ضد ضربه با بهره‌گیری از متریال سنتزی پلی‌ وینیل کلراید سیستم شمارنده دو طرفه جهت محاسبه تعداد اشخاص نصب آسان و دارای صفحه نمایش 3.7 اینچی و نمایشگر LED و زنگ هشدار موقعیت‌یابی دقیق با قابلیت ردیابی در 18 منطقه از بدن سیستم پردازش و فیلتریگ سیگنال دیجیتال با توانایی ضد تداخل عالی

عامل کلیدی در تشخیص مناسب و کارآمد، استفاده از دستگاهی با کیفیت و کارا است. سازندگان برتر در این خصوص، تمام توان خود را در جهت بالا بردن کیفیت محصول به کار برده‌اند و با بهره‌گیری از عناصر با کیفیت سخت افزاری و نرم افزاری، گام بلندی در این جهت برداشته‌اند.

بخش‌های سخت‌افزاری گیت فلزیاب بخش‌های سخت افزاری گیت فلزیاب از موارد مختلفی مانند: متریال مورد استفاده در ساخت گیت، منبع تغذیه گیت و... تشکیل شده است که در ادامه آن‌ها را بررسی کرده‌ایم.

- متریال مورد استفاده در ساخت گیت علاوه بر کیفیت ساختار سازه بر حسب اینکه از چه فلزی ساخته شده و کارکرد دستگاه در طولانی مدت چگونه است، باید قطعات دیگر دستگاه نیز مورد ارزشیابی کامل قرار بگیرد، تا خریدار بتواند با ارزیابی کلی و اصولی نسبت به خرید بهترین دستگاه اقدام نماید. در واقع استفاده از تجهیزات و قطعات برتر، دوام و کارایی دستگاه را بالا می‌برد، به عبارت دیگر چون در اکثر موارد، گیت‌ها در ابتدای ورودی اماکن نصب می‌شوند و تحت تاثیر شرایط جوی مختلف (از نظر رطوبت و دما) قرار می‌گیرند، بنابراین باید در ساخت بخش‌های مختلف سیستم‌های الکترونیکی آن‌ها از جمله مدارات چاپی، سوکت‌ها و کابل‌های انتقال و... از متریال مقاوم استفاده نمود؛ همچنین طراحی قسمت‌های مختلف گیت باید به گونه‌ای باشد که در مواقع لازم قابل تعویض با قطعات جایگزین باشد.

- سیستم تغذیه گیت یک گیت مناسب در شرایط قطعی برق باید بتواند با استفاده از منبع تغذیه جانبی از قبیل باتری داخلی یا خارجی به فعالیت خود ادامه دهد، تا تردد افراد در ساعاتی که برق قطع است مختل نشود و افراد بتوانند در تمامی ساعات، به راحتی از گیت عبور کنند.

بخش‌های نرم افزاری گیت فلزیاب تمامی پردازش‌های دستگاه توسط کامپیوتر مرکزی انجام می‌گیرد، بنابراین انتخاب یک کامپیوتر مناسب می‌تواند در افزایش راندمان دستگاه و بالا‌بردن کارایی آن موثر باشد، از طرفی چون سرعت و قدرت دستگاه وابسته به قدرت کامپیوتر مرکزی است، انتخاب پردازنده بالاتر و قطعات بروز‌تر حائز اهمیت است. علاوه بر آن نرم‌‌افزارهای اجرایی، توانمندی دستگاه در تحلیل داده‌ها را نشان می‌دهند که می‌‌تواند در تشخیص مشخصات سوژه حائز اهمیت باشد، همچنین نرم افزارهای اجرایی باید با دیگر بخش‌های سیستم الکترونیکی سازگار باشد تا بتواند بالاترین بهره‌وری ممکن را در دستگاه ایجاد کند.

- برنامه نرم افزاری تشخیص یکنواخت و ثابت یک فلز مشخص سیستم مورد استفاده در دستگاه گیت بازرسی به گونه‌ای است که هر چه فلز به سنسور‌های نصب شده در دیواره گیت نزدیک‌تر باشد، اثر آن بر سیستم بیشتر است، بنابراین نمایشگر گیت بر حسب دوری یا نزدیکی فلز مورد نظر به دیواره‌های گیت، پاسخ متفاوتی ارائه می‌دهد. بنابراین در یک گیت خوب، برنامه‌های نرم‌افزاری به گونه‌ای تدوین می‌شود که تفاوت‌ها به حداقل ممکن کاهش یابد به گونه‌ای که در فواصل مشخصی از دیواره‌ها همواره چراغ‌های روشن در بخش نمایشگر به طور ثابت روشن می‌شود و اپراتور به سهولت می ‌تواند اندازه فلز عبوری را تشخیص دهد.

- حساسیت در مرز سنسور‌های نصب شده سازندگان به منظور بررسی محل دقیق‌تر فلز همراه عابر، از سنسور‌های مختلفی در دیواره گیت‌ها استفاده می‌کنند؛ به گونه‌ای که حساسیت در مرز بین سنسور متوالی به مراتب کمتر از مرکز هر یک از آن‌ها خواهد بود و این باعث بروز مشکلاتی می‌شود، بنابراین در گیت خوب، فلز باید در تمام امتداد نقاط طولی به صورت ثابت تشخیص داده شود تا اندازه آن برای اپراتور قابل تشخیص باشد.

- تنظیم قدرت تشخیص گیت فلزیاب برای دستیابی به بهترین اثر تشخیصی، دستگاه باید در وضعیت پایداری باشد، بدین منظور دستگاه یک دقیقه بعد از روشن شدن نباید تکان داده شود؛ حال بر طبق برگه راهنما می‌توان حساسیت دستگاه را برای عبور نمونه فلز تغییر داد. بعد از این تنظیم، فقط اشیاء بزرگ‌تر از نمونه، قابل تشخیص هستند.

خرید گیت بازرسی فلزیاب اگر تمایل به خرید دستگاه بازرسی فلزیاب را دارید حتما به نکات زیر توجه کنید تا بتوانید گیتی متناسب با سازمان خود تهیه کنید:

- یکی از موارد مهمی که باید به آن توجه کنید جنس بدنه گیت است؛ شما می توانید با توجه به مکانی که قرار است از گیت استفاده کنید، جنس بدنه گیت را انتخاب کنید، پیشنهاد می‌شود قبل از اقدام به هرگونه خرید گیت فلزیاب با فروشندگان این محصول مکانی که قرار است گیت در آن قرار بگیرد را درمیان بگذارید.

  • - کیفیت گیت از موارد قابل توجهی است که حتما باید آن را در نظر بگیرید.
  • - تکنولوژی بکار رفته در گیت باید به روز باشد تا گیت برای چندین سال قابل استفاده باشد.
  • - قابلیت اتصال گیت به نرم افزارها و ماژول‌های متعدد فراهم باشد.
  • - گیت باید این قابلیت را داشته باشد که به باطری یا منبع تغذیه ای متصل شود، تا در زمان قطع برق هم بتوان از گیت استفاده کرد.
  • - قابلیت تشخیص چندین اشیا فلزی را به صورت همزمان داشته باشد.
  • - گیت باید این قابلیت را داشته باشد که بتوان به دوربین مداربسته‌ مجهز و چهره افراد را شناسایی کرد.

قیمت گیت فلزیاب قیمت گیت فلزیاب به عوامل مختلفی بستگی دارد، که شما عزیزان می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از قیمت فلزیاب بازرسی بدنی و قیمت گیت بازرسی ایکس ری با شماره 02141526000  تماس حاصل نمایید و از متخصصان فروش شرکت تایگرتکو مشاوره رایگان دریافت کنید.

تایگرتکو نمایندگی رسمی گیت‌های فلزیاب کمپانی تایگرتکو یکی از بزرگترین شرکت‌های تولید کننده سیستم‌های امنیتی، با تولید بیش از 50 مدل دستگاه، بزرگ‌ترین تولید‌کننده دستگاه‌های کنترل تردد در خاورمیانه است. این شرکت در بیشتر‌ کشور‌ها نمایندگی فعال فروش دارد. یکی از مدرن‌ترین دستگاه‌های کنترل تردد این شرکت، گیت بازرسی فلزیاب مدل D4330 است و تکنولوژی‌‌های استفاده شده در این دستگاه جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا است. برای خرید این محصول می‌توانید به سایت تایگرتکو، مراجعه کنید. گروه مهندسی تایگر آماده ارائه تجهیزات و خدمات در حوزه انواع تجهیزات کنترل بازرسی، گیت کنترل تردد اشخاص و... است.

جمع بندی و نتیجه گیری

در این مقاله سیستم گیت کنترل بازرسی فلزیاب مورد بررسی قرار گرفت و به نکات طلایی در شناخت انواع باکیفیت آن پرداخته شد. امید داریم تا از این طریق، توانایی سنجش و ارزیابی یک دستگاه خوب را در هنگام خرید گیت فلزیاب بالا برده باشیم. ما در مجموعه تایگر همواره در تلاش هستیم تا یک دستگاه باکیفیت را در اختیار مشتریان قرار دهیم. برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر از تجهیزات کنترل بازرسی و گیت های فلزیاب با شماره 02141526000  تماس بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید