اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140002125112116386

اقامت اروپا از طریق ثبت شرکت در اسلواکی

کد: 140002125112116386

https://bit.ly/3vSxQKB

، (اخبار رسمی): امروزه، اسلواکی وفادارترین کشور برای مهاجرت تجاری در میان تمام کشورهای اتحادیه اروپاست. برخی از آنها این کشور اروپای مرکزی را به عنوان مکانی جذاب برای گردشگری انتخاب می کنند. گرفتن سریع اجازه اقامت پس از ثبت شرکت اسلواکی یکی از راه های دریافت اقامت است.

اقامت اروپا از طریق ثبت شرکت در اسلواکی
اقامت اروپا از طریق ثبت شرکت در اسلواکی

در این مقاله نکات مهم برای راه اندازی کسب و کار در اسلواکی را می یابید.

امروزه، برای بسیاری از ساکنان خارجی، مسئله مهاجرت به اروپا از بین نمی رود، زیرا فرصت زندگی در کشوری با وضعیت اقتصادی، سیاسی و زیست محیطی پایدار یک خواسته واضح و منطقی است.

شرکت "جهانبان" راهی ساده و راحت برای اقامت اتحادیه اروپا به شما ارائه می دهد، توجه شما را به اسلواکی جلب می کند - یکی از معدود کشورهایی در اروپا که همه شرایط زندگی راحت را بدون فقر معمول، فساد و عدم وجود فراهم می کند. حمایت اجتماعی.

اجازه اقامت در کشوری مانند اسلواکی امروزه بسیار مورد درخواست است. دلایل زیادی برای این امر وجود دارد: آب و هوای معتدل قاره ای، زیبایی خارق العاده طبیعت، شهرهای کوچک دنج با معماری قرون وسطایی، سطح بالایی از حمایت از حقوق بشر. مهمترین چیز فرصت توسعه تجارت شخصی خود در یک اقتصاد پایدار اروپا است.

آیا اجازه اقامت در اسلواکی می دهد؟

اجازه اقامت در اسلواکی به شما این امکان را می دهد که بدون نیاز به اخذ ویزا در این کشور بمانید و برای مدت زمان اعتبار آزادانه وارد و خارج شوید. اجازه اقامت به طور قانونی با سندی تأیید حق شما برای اقامت در اسلواکی، بدون ثبت تابعیت اسلواکی، تأیید شده است. پس از انقضای اجازه اقامت، می توانید به طور قانونی تابعیت جمهوری اسلواکی و اقامت دائم را درخواست کنید.

توجه داشته باشید که ثبت شرکت خود راحت ترین و آسان ترین راه برای دریافت اجازه اقامت در اسلواکی است. به آن مهاجرت تجاری گفته می شود. برای انجام مهاجرت تجاری به اسلواکی، لازم است که یک شرکت را در آنجا ثبت کنید، یک کسب و کار از قبل آماده یا یک ملک تجاری خریداری کنید. خرید ملک مسکونی همچنین حق اخذ مجوز اقامت در اسلواکی را می دهد. پس از افتتاح شرکت شخصی خود (خرید املاک و مستغلات)، شما می توانید مجوزهای اقامت اسلواکی را بدست آورید، که می توانید با آنها تجارت کنید، در بانک های اسلواکی وام بگیرید، بدون ویزا برای سفر به کشورهای شینگن منطقه، از بیمه درمانی، وامها استفاده کنید.

گروه شرکت های مهاجرتی جهانبان آماده ارائه کمک به روند اخذ اقامت اسلواکی است. ما نه تنها کل مدارک را برای شما آماده خواهیم کرد، بلکه قادر خواهیم بود روند اخذ اقامت و متعاقباً تابعیت جمهوری اسلواکی را نیز تسریع کنیم.

برای شروع صدور مجوز اقامت، باید مدارک زیر را ارائه دهید:

  • گذرنامه داخلی (نسخه های اسکن شده از دو صفحه اول و همچنین صفحات دارای اجازه اقامت) ؛
  • گذرنامه خارجی (نسخه اسکن شده صفحه اول) ؛
  • عکس دو رنگ (3 در 3.5 سانتی متر) ؛
  • سندی که هدف از اقامت را تأیید کند (وکیل ما در تهیه چنین سندی به شما کمک خواهد کرد).
  • گواهی عدم سو a پیشینه در قلمرو کشوری که مقیم آن هستید ؛
  • سندی که مالکیت شرکت یا املاک و مستغلات شما را در اسلواکی تأیید می کند (ما در تهیه این سند کمک می کنیم).

توجه داشته باشید که تحت شرایط برنامه سریع مهاجرت تجاری به اسلواکی، شما نیازی به دانستن زبان اسلواکی هنگام ارائه مدارک ندارید. داشتن دانش اولیه در مورد زبان و همچنین آشنایی با تاریخ، فرهنگ و سنت های جمهوری اسلواکی کافی خواهد بود.

ما آماده هستیم تا از تمام مدارک لازم برای اجازه اقامت در اسلواکی برای شما مراقبت کنیم! حرفه ای بودن، قانونی بودن و کیفیت از اولویت های هلدینگ جهانبان است. به تجربه ما در مهاجرت اعتماد کنید. رفاه را برای خود و خانواده انتخاب کنید!

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]