اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140002145115615510

راهنمای خرید اتوی موی مناسب مو

کد: 140002145115615510

https://bit.ly/3nV5psL

، (اخبار رسمی): یک اتو موی خوب می تواند تا سال ها سلامت موهای شما را تا حد زیادی تضمین کند. ولی باید توجه داشته باشید که صرفا پرداخت هزینه بیشتر به منزله تهیه و انتخاب بهترین اتو مو نخواهد بود. در هنگام خرید اتو مو نیز باید به موارد متعددی توجه کنید که در ادامه به تفصیل به آن ها می پردازیم.

راهنمای خرید اتوی موی مناسب مو
خرید اتوی مو مناسب با موهای خود

اتو مو از دو صفحه ی آهنی تشکیل شده که بعد از داغ شدن صفحات می‌توان آن را روی موهای خود بکشیم. در اثر حرارت فولیکول موهای ما حالت مجعد خود را از دست داده و صاف و لخت می‌شود. اگرمو های شما بسیار مجعد و وز باشد می‌توانید قبل از استفاده از اتوی مو یک بار با سشوار و برس، موی خود را کمی صافتر کرده و سپس از اتوی مو استفاده کنید. این یکی از آسان‌ترین و سریع‌ترین راه‌های صاف کردن مو می‌باشد.

اگر شما هم قصد خرید اتو موی مناسب را دارید و هر بار که به فروشگاه ها سر می زنید با برندهای مختلف و مدلهای مختلف روبرو می­ شوید، برای این که از سردرگمی در بیایید و یک انتخاب مناسب هم از لحاظ جنس و کارکرد و هم از لحاظ قیمت داشته باشید پیشنهاد می­کنیم، مطالب زیر را مطالعه کنید.

نکات مهمی که در هنگام خرید اتوی مو باید به آن توجه داشت 

یک اتو موی خوب می تواند تا سال ها سلامت موهای شما را تا حد زیادی تضمین کند. ولی باید توجه داشته باشید که صرفا پرداخت هزینه بیشتر به منزله تهیه و انتخاب بهترین اتو مو نخواهد بود. در هنگام خرید اتو مو نیز باید به موارد متعددی توجه کنید که در ادامه به تفصیل به آن ها می پردازیم.

مدل مناسب آن را انتخاب کنید
اتو موها دارای انواع و مدل های متفاوتی مثل اتو مو مسافرتی ، همه کاره ، کراتینه ، بخاردار و.. هستند که در زیر به آن ها اشاره کرده ایم. با توجه به کارایی مورد انتظار خود، یکی از این مدل ها را انتخاب نمایید.

اتو موی ساده
این نوع از اتو مو با اینکه ساده ترین نوع آن به شمار می رود ولی بسیار محبوب است. این اتو موها با اینکه از لحاظ ظاهری معمولا به یک شکل هستند ولی می توانند از جنس ها و مواد مختلفی ساخته شوند.

کسی که از اتو مو مکس ، بابلیس و سایر مدل ها استفاده می کند باید موی خود را بین دو صفحه داغ آن قرار داده و بفشارد. سپس اتو مو را در امتداد موهای خود به آرامی بکشد. محبوبیت این مدل هم به دلیل سادگی استفاده از ان و البته قیمت پایین تری است که نسبت به دیگر مدل ها دارد.

اتومو آیونیک
این مدل در سالیان اخیر مورد توجه قرار گرفته است. این مدل در واقع با تحریک ذرات یونی موجب زودتر خشک شدن موها و جلوگیری از وز شدن آن ها می شود. اگر می خواهید موهای خود را صاف نگه دارید و البته اگر قصد براق تر کردن آن ها را نیز داشته باشید استفاده از این مدل پیشنهاد می شود.

اتو موی خشک بخاردار یا وتر
بیشتر اتو موها قابل استفاده برای موهای تر نیستند و حتما باید ابتدا خیسی موها با استفاده از یک سشوار گرفته شود تا بتوان از آن استفاده کرد. بی توجهی به این امر می تواند آسیب جدی به موها وارد کند. به همین دلیل است که مدل هایی از اتو مو مخصوص همین کار تولید شدند.

به جنس کفی اتو مو توجه کنید
کفی اتو مو که اصلی ترین بخش آن است از عناصر متفاوتی می تواند ساخته شود که برای خرید اتو موی خوب باید به آن دقت کرد. نمی توان به طور دقیق گفت که کدام یک از این مدل ها بهترین اتو مو موجود در بازار است. بلکه انتخاب هر کدام از آن ها با توجه به چیزی که از اتو مو انتظار دارید باید صورت بگیرد:

اتو مو با کفی سرامیک
سرامیک به این دلیل که قابلیت پخش حرارت و دما را به صورت یکنواخت دارد در انواع مدل های اتو مو به کرات استفاده می شود. این ویژگی بسیار مهم است زیرا باعث می شود موی شما راحت تر حالت بگیرد. ضمنا احتمال خراب شدن مو بر اثر دمای زیاد در یک نقطه را هم به شدت کاهش می دهد.
البته کیفیت سرامیک به کار رفته در این مدل ها متفاوت است و بر اساس آن درای رنج قیمتی متفاوتی نیز هستند. گرچه به طور کلی این نوع از اتو موها در مقایسه با انواع دیگر از قیمت های پایین تری برخوردارند. یکی از مشکلاتی که ممکن است در کار با این مدل از اتو مو پیش بیاید این است که در صورت افتادن از ارتفاع، ممکن است به راحتی بشکند. یکی از بهترین مدل های اتوی های سرامیکی اتو مو دیجیتال پریتک مدل TA-308 می باشد

استفاده از کفی تیتانیوم در اتو مو
اتوهایی با کفی تیتانیوم بسیار زود داغ می شوند و به خوبی این گرما را نیز حفظ می کنند. البته همین امر استفاده از آن را اندکی مشکل تر می کند. شما نباید مدت زیادی این اتو را روی نقطه ای خاص از موها نگه دارید زیرا می توانتد باعث سوختگی و آسیب رساندن به موها شود.

اگر موهای شما به حرارت زیاد روی خوشی نشان نمی دهند بهتر است از این مدل استفاده نکنید. ولی اگر مدت زمان آماده به کار شدن اتو مو برایتان مهم است، مدل های دارای کفی تیتانیوم بهترین انتخاب خواهند بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | سلامت و زیبایی