اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140004225325615510

درمان انگل دمودکس

انگل دمودکس چیست؟

کد: 140004225325615510

https://bit.ly/3ehrbU2

، (اخبار رسمی): محل زندگی انگل دمودکس معمولا فولیکول های مو و غدد چربی به ویژه در ناحیه پلک، بینی، گونه، کناره های بینی و اطراف گوش می باشد. این جانداران از چربی و ترشحات زیر جلدی همچنین محصولات آرایشی تغذیه میکنند. از نظر سن بیمار این موجودات در سنین بالای 40 سال بیشتر دیده می‌شود.

انگل دمودکس چیست؟
درمان انگل دمودکس

فروشگاه اینترنتی هلسانا به عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی در زمینه محصولات بهداشتی، آرایشی و عطر و ادکلن، کلیه محصولات این برند را با بهترین قیمت ارائه می نماید

مهمان ناخوانده ای به روی پوست ما انسان ها به نام انگل دمودکس وجود دارد.

این انگل گونه های مختلفی دارد. دو گونه ای که به روی پوستمان زندگی میکنند مایت مژه نامیده می شوند. اکثر انسانها حداقل یک گونه دمودکس روی بدنشان دارند.

این انگل بیش از یک قرن است که شناخته شده است، اما تا سال های اخیر توجه زیادی به آن نشده است. امروزه به دلیل افزایش جمعیت شهر ها و مراکز انتقال این انگل مثل سالن های زیبایی، باشگاه ها، استخر و غیره، این بیماری شیوع بیشتری پیدا کرده است.

دمودکس ها به طور معمول از خود نشانه بیماری بروز نمی دهند، درواقع در صورت افزایش تراکم جمعیت این انگل است که مشکلاتی را روی پوست و مو احساس خواهیم کرد.

محل زندگی انگل دمودکس معمولا فولیکول های مو و غدد چربی به ویژه در ناحیه پلک، بینی، گونه، کناره های بینی و اطراف گوش می باشد. این جانداران از چربی و ترشحات زیر جلدی همچنین محصولات آرایشی تغذیه میکنند. از نظر سن بیمار این موجودات در سنین بالای 40 سال بیشتر دیده میشود. زنان 2.5 برابر مردان در معرض ابتلا به این بیماری قرار دارند.

چرا دمودکس بد است و باید درمان شود؟

دمودکس ها تمام مواد زائد تولید شده در بدنشان را تا آخر عمر نگه میدارند. که همین مسئله باعث ایجاد جوش، روزاسه، آکنه، خارش پوست، ریزش مو، کم پشت شدن و نازک شدن مو، جوش های سرسیاه، چین وچروک پوست، پیری زودرس پوست، کک و مک، تغییر رنگ پوست صورت، آتوپیک، درماتوز، تغییر رنگ بروی پوست صورت، خشک و خشن شدن پوست و غیره می‌شود.

راه‌های انتقال:

        دمودکس ها بسیار مسری هستند و به راحتی از طریق وسایل شخصی همچون شانه، برس، حوله، روبالشی و از طریق تماس پوستی مثل بوسیدن منتقل می شوند.

درمان انگل دمودکس:

        اولین قدم مراجعه به پزشک جهت نمونه برداری و انجام آزمایش لازم می باشد. پزشک متخصص با درنظر گرفتن نوع و میزان جمعیت دمودکس بروی پوست شما، دارو تجویز می کند. برای بهبود سریعتر و کمک به درمان استفاده از محصولات تخصصی این بیماری بسیار توصیه می شود.

آیا شستشوی مداوم مفید است؟

لازم به ذکر است که شستشوی زیاد پوست و مو این انگل را از بین نمیبرد و ممکن است باعث بیشترشدن تعداد آن شود.

محصولات بهداشتی مفیدی جهت کمک به درمان این بیماری تولید شده است. از جمله محصولات تخصصی برای کمک به درمان دمودکس، می توان به تولیدات برند دمودکسیلین اشاره کرد. در ادامه چند نمونه از محصولات این برند را بررسی خواهیم کرد. محلول پوست دمودکسیلین  یا لوسیون پوست، شامپو، کرم مرطوب کننده، کرم دور چشم و دو نمونه کرم ضد آفتاب رنگی و بی رنگ، محصولاتی است که برند دمودکسیلین تولید نموده است.

فروشگاه اینترنتی هلسانا به عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی در زمینه محصولات بهداشتی، آرایشی و عطر و ادکلن، کلیه محصولات این برند را با بهترین قیمت ارائه می نماید.

این محصولات هر چند به صورت تخصصی کمک درمان دمودکس هستند، اما قابل استفاده برای همه نوع پوست می باشند. چه دمودکس داشته باشند چه نداشته باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی