اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140007165464115510

در فصل پاییز از چه ضد آفتابی استفاده کنیم؟

کد: 140007165464115510

https://bit.ly/2YxJeAR

، (اخبار رسمی): ضد آفتاب های حاوی آبرسان و مرطوب کننده مناسب ترین انتخاب برای فصل پاییز هستنند تا علاوه بر محافظت پوست رطوبت پوست نیز تامین کنند تا شما پوستی لطیف به همراه داشته باشید. به طور کلی در مورد کرم های مرطوب کننده ای که در فصل پاییز استفاده می کنیم، بارها بیشتر به آنتی اکسیدان ها نیاز داریم.

در فصل پاییز از چه ضد آفتابی استفاده کنیم ؟
کرم ضد آفتاب مخصوص انواع پوست در فروشگاه هلسانا

برخی براین باورند که  در فصل پاییز و زمستان میزان و شدت نور خورشید کاهش یافته و ساعات روز کمتر شده نیازی به استفاده از ضدآفتاب در این فصول وجود ندارد اما محافظت از پوست در برابر اشعه مضر خورشید در همه شرایط لازم و ضروری است و تغییر شرایط فصل ها  تاثیری در محافظت نکردن از پوست دربرابر اشعه های مضر ندارد.
 متخصصان  پوست و مو با اشاره به این که در پاییز و زمستان  استفاده از وسایل گرمایشی، سبب کاهش رطوبت هوا شده  و باعث خشکی بیشتر پوست می‌شود، متخصصان می‌گویند : افراد در تابستان به دلیل گرمای هوای زیاد معمولا دچار تعریق می‌شوند.

عرق کردن باعث مرطوب شدن پوست می‌شود. در فصل پاییز به دلیل کاهش رطوبت و سرد شدن هوا، فرد کمتر عرق می‌کند و این باعث خشکی پوست می‌شود.البته میزان استفاده از ضدآفتاب و تعداد دفعاتی که باید آن را  تکرار کنید در تابستان  و پاییز و زمستان فرق دارد.
در فصل پاییز از چه SPF باید استفاده کرد؟
همانطور که گفتیم  محافظت از پوست در مقابل اشعه های مضر خورشید ربطی به فصل ها ندارد.
با توجه به اینکه کرم‌های با SPF 30 تا 50 از پوست حفاظت کامل می‌کنند چه در فصل پاییز چه فصل های دیگر سال انتخاب مناسبی هستند. 
کدام ضد آفتاب مناسب فصل پاییز است؟
در انتخاب ضد آفتاب ها باید توجه لازم داشته باشید، که هر کرمی برای هر نوع پوستی مناسب نیست.
همچنین مشکل خشکی پوست در فصل سرد و خشک موجب می‌شود تا افراد در انتخاب درست ضد آفتاب متناسب با پوستشان دچار مشکل می‌شوند. برای رفع خشکی در این فصل بهتر است از آب و شوینده‌های ملایم مانند شامپو بچه یا شوینده‌های غیرصابونی برای شست‌وشو استفاده کنند. همچنین مبتلایان به خشکی پوست از کیسه و لیف استفاده نکنند.

این وسایل معمولا باعث آسیب و تشدید مشکل می‌شود. هم چنین نگه داشتن رطوبت هوای اتاق و منزل توسط دستگاه بخور یا کتری موجب میشود تا شدت خشکی پوست کم شود.اما بهتر است از کرم های مرطوب کننده استفاده نمایید.

بهتر است، مصرف این مرطوب‌کننده‌ها بعد از استحمام زمانی که پوست کمی رطوبت دارد، استفاده شود. در فصول سرد با توجه به خشکی هوا لازم است تعداد دفعات شست‌وشو کمتر شود. همچنین افرادی که ژنتیکی، خشکی پوست دارند بهتر است در فصول سرد و خشک بیشتر از یک الی دو بار در هفته حمام نکنند.
استفاده از ضد آفتاب های آبرسان و مرطوب کننده
استفاده از کرم‌های آبرسان و مرطوب کننده برای افرادی که پوستشان خشک است، یک راه حل کمک کننده برای رفع خشکی پوست است. مرطوب کننده ها موجب نگه داری آب پوست می شوند و میزان دفعات استفاده از مرطوب کننده و آبرسان‌ها محدودیت ندارد و هرچه بیشتر استفاده شود، بهتر است.
کرم‌های ضد آفتاب در انواع مختلف برای پوست‌های خشک تا چرب وجود دارند پس با تغییر فصل می‌توانید کرمی را انتخاب کنید که اگر دچار مشکل خشکی پوست هستید، به برطرف شدن آن نیز کمک کند.
ضد آفتاب های حاوی آبرسان و مرطوب کننده مناسب ترین انتخاب برای فصل پاییز هستنند تا علاوه بر محافظت پوست رطوبت پوست نیزتامین کنند تا شما پوستی لطیف بهمراه داشته باشید. به طور کلی در مورد کرم های مرطوب کننده ای که در فصل پاییز استفاده می کنیم، بارها بیشتر به آنتی اکسیدان ها نیاز داریم.
کرم ضد آفتاب با ویتامین E
در این فصل از سال حتما ضد آفتاب شما از ویتامین E برخوردار باشد. البته همیشه کرم های ضد آفتاب با ویتامین E توصیه می کنیم، اما برای فصل پاییز این موضوع دو چندان اهمیت  بیشتری پیدا می کند.
ویتامین C را فراموش نکنید
فراموش نکنید ضد آفتاب مناسب فصل پاییز به جز ویتامین E، دارای ویتامین C نیز باید باشد.

یکی از بهترین ضد آفتاب های موجود در بازار که امتحان خود را به خوبی پس داده است ضد آفتاب لیپورکس است .

کرم‌های ضدآفتاب لیپورکس در دو نوع مناسب پوست نرمال تا چرب و کرم ضدآفتاب مناسب پوست خشک و حساس و هر یک با سه انتخاب رنگ شامل بی‌رنگ، بژ روشن و بژ طبیعی تولید می‌شود.

برای خرید کرم های ضد آفتاب لیپورکس مناسب پوست خود  میتوانید از سایت هلسانا دیدن کنید و این محصول را با بهترین قیمت تهیه نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی