اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140002185119416354

تاحالا فکر کردی با صدات چه کارهایی میتونی انجام بدی؟

کد: 140002185119416354

https://bit.ly/3hivoca

، تهران , (اخبار رسمی): همه ما در روابط خانوادگی خود حرف هایی داریم که خواستیم به همسرمون بگیم یا حتی به پدر یا مادرمون اما هیچ وقت نتونستیم این حرف هارو بهشون بگیم یا غرورمون نذاشته یا خجالت کشیدیم. خب چقدر برای حل این مشکل تلاش کردیم؟ هنری از چرم و طلاست با تلفیق صدای شما با نام محصولات فرکانس صدا.

تاحالا فکر کردی با صدات چه کارهایی می تونی انجام بدی؟
تاحالا فکر کردی با صدات چه کارهایی می تونی انجام بدی؟

شرکت تاباچرم تولیدکننده محصولات چرمی مانند دستبند، گردنبند، جاسوئیچی، کیف پول و حلقه با پلاک فرکانس صدا که میتواند صدای اختصاصی شما روی این محصولات ذخیره شود و با اسکن از طریق گوشی آن صدا را گوش کنید.

ما در مجموعه چرم تابا دغدغه شمارو جزو ذغذغه ­های خودمون می­دونیم و همیشه تلاش کردیم در کنار شما باشیم و بتونیم بهترین خدمات و محصولات رو ارائه بدیم.

چند سالی هست که شما هدیه های تولد، سالگرد ازدواج، ولنتاین و... رو از ما تهیه می کنید. اما یه محصول خاص و منحصر به فرد رو می خوایم بهتون معرفی کنیم که هنری از چرم و طلاست با تلفیق صدای شما با نام محصولات فرکانس صدا.

ما صدای شمارو با ترکیب محصولات خودمون ماندگار می کنیم. شما از این به بعد می تونید تمام اون حرف هایی که نتونستید بگید رو در قالب یک هدیه به کسی که دوسش دارید تقدیم کنید.

ما صدای شمارو روی دستبند و گردنبند و ... حک می کنیم و شما میتونید با اسکن روی اون محصول صداتونو گوش بدید. شما توی محل کار هستید و خسته فقط کافیه گوشی تونو در بیارید و روی دستبند اسکن کنید و صدای عشق تون رو گوش بدید.

تاریخچه تاباچرم

مجموعه تابا چرم از سال 95 وارد عرصه تولید محصولات چرمی مرغوب با پلاک اختصاصی شده است. تاباچرم یک فروشگاه آنلاین است و دارای تمام مجوزهای فروش اینترنتی می باشد.

محمد جنگجوی، موسس شرکت تاباچرم در بیانیه ماموریت این شرکت چنین بیان می کند: شرکت تولیدی- خرده فروشی چرم تابا یک واحد کسب و کار آنلاین در صنعت چرم و طلاست که با بهره گیری از موقعیت دباغی در ایران، در زمینه تولید انواع محصولات چرمی در داخل کشور فعالیت می کند.

این شرکت با پایبندی به سه اصل، رضایت مشتریان، تضمین اصل بودن کالا و افزایش اعتماد به خرید آنلاین پا به این عرصه گذاشته است.

این شرکت بالندگی و پویایی خود را در پرتو به کارگیری مدیریت صحیح انرژی و مدیون برخورداری از منابع انسانی متخصص، خلاق، ماهر و با تجربه دانسته و برآن است تا با جذب منابع انسانی ممتاز و صیانت از آن ها از طریق توسعه روحیه مشارکتی، شایسته سالاری و رعایت کرامت انسانی، در اعتلای فضای کاری خود اهتمام ورزیده و سازمانی پیشتاز در صنعت ریسندگی برای حداکثرسازی ارزش باشد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد این شرکت و این محصولات و نحوه کار آن به وب سایت ما مراجعه کنید یا با شماره های زیر در تماس باشید:
www.tabacharm.com
02191300442
09913320945

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت تاباچرم

شرکت تاباچرم تولیدکننده محصولات چرمی با طرح و پلاک اختصاصی از سال 1396 فعالیت خود را در این صنعت آغاز کرده است. شرکت تاباچرم دارای نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت، معدن و تجارت، دارای نماد ساماندهی، دارای گواهینامه مدیریت کیفیت و درگاه پرداخت امن از شرکت به پرداخت ملت می باشد. تاباچرم با پایبندی به سه اصل، رضایت مشتریان، تضمین اصل بودن کالا و گارانتی محصولات توانسته به یکی از معتبرترین فروشگاه های آنلاین در ایران تبدیل شود. ما در تاباچرم هر آنچه در ذهن شماست می سازیم. تمام محصولات چرمی از مرغوب ترین چرم طبیعی گاو تشکیل شده اند و پلاک به کار رفته روی تمام محصولات به صورت کاملا اختصاصی و با سلیقه شما ساخته می شود. یکی از ماموریت های ما در تابا چرم ایجاد حس اطمینان در خرید آنلاین است .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنایع دستی | مد و لباس