اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140004165315916354

فرکانس صدا و هدیه های خلاقانه و جدید در سال 2021

روانشناسی هدیه دادن و جدیدترین هدیه های سال 2021

کد: 140004165315916354

https://bit.ly/36yDff7

، تهران , (اخبار رسمی): در این مطلب قصد داریم شما را با جدیدترین و خلاقانه ترین محصول در سال 2021 آشنا کنیم. ما آمده­ایم تا به شما برای بیان عشق و گسترش آن کمک کنیم. ما محصولاتی تولید می ­کنیم قطعه­ ای از داستان شما و به یاد­آورنده عاشقانه ­هایتان. دو استراتژی درباره “بهترین کادو” فکر کنید. استراتژی اول ” گیرنده محور” است

روانشناسی هدیه دادن و جدیدترین هدیه های سال 2021
روانشناسی هدیه دادن و جدیدترین هدیه های سال 2021

چرم تابا در زمینه اکسسوری چرم و طلا فعالیت می کند که در این مطلب قصد داریم شما را با جدیدترین و خلاقانه ترین محصول در سال 2021 آشنا کنیم. این محصولات برای تمام مناسبت ها اعم از روز عشق، روز تولد، سالگرد ازدواج، تولد نوزاد، روز مرد و ... مناسب است و شما می توانید این محصول منحصر به فرد را به عزیزان تان که برای شما اهمیت ویژه ای دارند هدیه بدهید. حالا قبل از اینکه این محصول رو دقیق معرفی کنیم روانشناسی هدیه دادن را بررسی کنیم و بدانیم استراتژی ما برای هدیه دادن چیست؟

  • ما آمده­ایم تا به شما برای بیان عشق و گسترش آن کمک کنیم. ما محصولاتی تولید می ­کنیم قطعه­ ای از داستان شما و به یاد­آورنده عاشقانه­ هایتان.

روانشناسی کادو دادن؛

اول تفکرات و احساسات دهنده­هدیه می باشد؛ بعد تفکرات و احساسات گیرنده کادو است؛ بعد اینکه دهنده کادو درباره اینکه گیرنده کادو درباره هدیه داده شد چه فکری می کند؛ بعد هنگامی که گیرنده کادو هدیه خود را باز می­کند و اینکه دهند کادو در آن لحظه به چی چیزی فکر می کند و … همه این ها بسیار پیچیده است.

یکی از کارها و تحقیقات اخیر فقط فرآیند کادو خریدن را مورد مطالعه قرار داد تا ببیند که چه کسی صرفا کادو می خرد و چه کسی کادو خریدن را دوست دارد. یکی از مطالعات برای مثال نشان داد که زنان بیشتر در خرید کادوهای شب عید تا مردان شرکت داشته اند.

چرم تابا در زمینه اکسسوری چرم و طلا فعالیت می کند که در این مطلب قصد داریم شما را با جدیدترین و خلاقانه ترین محصول در سال 2021 آشنا کنیم. این محصولات برای تمام مناسبت ها اعم از روز عشق، روز تولد، سالگرد ازدواج، تولد نوزاد، روز مرد و ... مناسب است و شما می توانید این محصول منحصر به فرد را به عزیزان تان که برای شما اهمیت ویژه ای دارند هدیه بدهید.

یکی از محصولات فرکانس صدا دستبند فرکانس صدا یا دستبند وویس است که این محصول از ترکیب دستبند چرم طبیعی و پلاک طلا و نقره آب طلا می باشد. این دستبند قابلیت ذخیره سازی و پخش صدای شما را دارد. ما در تاباچرم همیشه سعی بر این داریم تا محصولات خاص و خلاقانه تولید کنیم زیرا معتقدیم مشتریان ما شایسته بهترین و جدیدترین محصولات هستند. 

برای سفارش این محصول کافیست یکی از مدل های دستبند فرکانس را از وب سایت تاباچرم انتخاب کنید و سپس از طریق شبکه های اجتماعی با تیم فروش در ارتباط باشید و فایل صوتی یا حتی فایل ویدئویی خود را برای ما ارسال کنید، فایل صوتی ارسالی شما محدودیت زمانی ندارد و شما می توانید هر چند دقیقه صدای خود را ضبط کنید و برای ما ارسال کنید. فایل صوتی شما تبدیل به کدی قابل پخش خواهد شد و صدای شما بروی دستبند حک می شود و با گرفتن دوربین موبایل بروی دستبند صدای شما پخش خواهد شد.

یکی دیگر از محصولات فرکانس صدا گردنبند فرکانس صدا، جاسوئیچی فرکانس صدا، حلقه فرکانس صدا و گیره کروات فرکانس صدا است که شما با نتخاب هر یک از این محصولات می توانید صدا و تصویر خود را به عزیزان تون در مناسبت های مختلف هدیه بدهید. 

کادو درباره من چه باید بگوید؟

به طورکلی شما می توانید به دو استراتژی درباره “بهترین کادو” فکر کنید. استراتژی اول ” گیرنده محور” است و بدین معنی است به دنبال کادویی بگردید که انعکاس دهنده کیفیت ها و ویژگی های فردی باشد که کادو را می گیرد. برای مثال من یک دستبندی خریداری می کنم که یک پلاک شعر هم روی اون قرار دارد و فرد گیرنده کادو عاشق آن شعر است. این یک کادو گیرنده محور است.

استراتژی دوم استراتژی “دهنده محور” است؛ بدین معنی است که شما به دنبال کادویی می گردید که انعکاس دهنده آنچه شما هستید می باشد.

پس به عنوان مثال اگر من دستبندی که با فرکانس صدای خودم باشد رو برای کسی که دوسش دارم بگیرم و می­خواهم قسمتی از خودم را با او  به اشتراک بگذارم این کادو دهنده محور می شود.

در مجموعه ای از مطالعات، که امسال منتشر شده، محققان فهمیدند که مردم به شدت فکر می کنند که کادوهای گیرنده محور را ترجیح می دهند، اما در اصلا هدایای دهنده محور بود که مردم را به یکدیگر نزدیک تر کرد.

یکی از محصولات چرم تابا دستبند فرکانس صدا هست که شما میتونید صداتونو به کسی که دوسش دارید هدیه بدید

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت تاباچرم

شرکت تاباچرم تولیدکننده محصولات چرمی با طرح و پلاک اختصاصی از سال 1396 فعالیت خود را در این صنعت آغاز کرده است. شرکت تاباچرم دارای نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت، معدن و تجارت، دارای نماد ساماندهی، دارای گواهینامه مدیریت کیفیت و درگاه پرداخت امن از شرکت به پرداخت ملت می باشد. تاباچرم با پایبندی به سه اصل، رضایت مشتریان، تضمین اصل بودن کالا و گارانتی محصولات توانسته به یکی از معتبرترین فروشگاه های آنلاین در ایران تبدیل شود. ما در تاباچرم هر آنچه در ذهن شماست می سازیم. تمام محصولات چرمی از مرغوب ترین چرم طبیعی گاو تشکیل شده اند و پلاک به کار رفته روی تمام محصولات به صورت کاملا اختصاصی و با سلیقه شما ساخته می شود. یکی از ماموریت های ما در تابا چرم ایجاد حس اطمینان در خرید آنلاین است .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه