اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140002195122816140

چگونه با خیال راحت، آنلاین سیم کارت بخریم؟

خرید اینترنتی سیم کارت همراه اول در سیم خان

کد: 140002195122816140

https://bit.ly/3hdnaSM

، تهران , (اخبار رسمی): اگر به دنبال خرید سیم کارت همراه اول هستید، دست نگه دارید؛ شما می‌توانید با استفاده از سامانه سیم خان، پلتفرم تخصصی خرید و فروش سیم کارت همراه اول؛ به صورت آنلاین ابتدا شماره دلخواه همراه اول خود را از میان هزاران شماره انتخاب و سپس به صورت آنلاین خریداری کنید.

خرید اینترنتی سیم کارت همراه اول در سیم خان
خرید اینترنتی سیم کارت همراه اول از سیم خان

خرید اینترنتی سیم کارت همراه اول 0912 ارزان، یکی از روش‌های خرید این پیش‌شماره ارزشمند است که شما می‌توانید علاوه بر کسب اعتبار؛ به نوعی سرمایه‌گذاری مطمئنی داشته باشید.

بگذارید این مطلب را این گونه شروع کنم... شما چگونه سیم کارت می‌خرید؟ جواب این سوال ساده است. برخی از افراد به دفتر پیشخوان دولت مراجعه کرده و از میان شماره‌های موجود در آن دفتر یکی را انتخاب و آن را می‌خرند. برخی دیگر به فروشگاه‌های فروش سیم کارت می‌روند که بر روی تخته وایت برد تعدادی سیم کارت نوشته شده و از میان آنها یکی را به دلخواه انتخاب کرده و آن را می‌خرند. 

روش‌های معرفی شده در بالا جزء روش‌های مورد اطمینان است زیرا برخی از افراد نیز از طریق تماس تلفنی که به آنها شماره‌ای برای فروش معرفی می‌شود نیز اقدام به خرید سیم کارت می‌کنند که ممکن است برخی از این تماس‌ها از سوی کلاه‌برداران باشد و بعد از واریز وجه دیگر نه سیم کارتی برای شما ارسال می‌شود و نه شماره‌ای که با شما تماس گرفته بودند جواب تماس‌های شما را می‌دهند.

همچنین شما می‌توانید از طریق سایت رسمی اپراتور همراه اول اقدام به خرید سیم کارت با شماره دلخواه خود کنید. برای این کار کافیست وارد سایت همراه اول به نشانی اینترنتی mci.ir شده و با توجه به شماره های موجود و قابل ارائه یکی را انتخاب و خرید کنید. 

خب کم کم وارد خرید اینترنتی سیم کارت شدیم یعنی شما وارد سایت همراه اول شده و بعد از انتخاب پیش‌شماره و شماره دلخواه خود آن را سفارش می‌دهید. دیگر نیازی به پیگیری خرید سیم کارت نیست چون پس از سفارش، آن را برای شما با پست ارسال می‌کنند. 

این روش بسیار آسان‌تر از روش‌های خرید حضوری سیم کارت بود. بدون معطلی و اتلاف وقت در هر ساعت از شبانه روز و یا هر جایی که شما هستید، می‌توانید سیم کارت با شماره دلخواه خود را خرید کنید. 

اما این نکته را در نظر داشته باشید که ممکن است به دنبال پیش‌شماره خاصی باشید مثلا اگر می‌خواهید سیم کارت ۰۹۱۲ بخرید دیگر نمی‌توانید از سایت همراه اول خرید کنید و یا به روش‌های قدیمی که در گذشته وجود داشت بخواهید با ثبت نام کردن یک خط ۰۹۱۲ بخرید. 

حالا اگر بخواهید سیم کارت ۰۹۱۲ تهیه کنید چه کارهایی انجام دهید؟

برای خرید سیم کارت ۰۹۱۲ یا سایر پیش‌شماره های همراه اول کافیست وارد سایت‌های فروش سیم کارت همراه اول البته به جزء سایت خود همراه اول شوید. به عنوان مثال سایت سیم خان که سایت خرید و فروش تخصصی در زمینه سیم کارت است. شماره موردنظر خود را جستجو کنید و در صورت انتخاب آن را به صورت آنلاین و اینترنتی خریداری کنید. 

سیم خان برای کاربران خود شرایط و امکاناتی را فراهم کرده است که می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز و در هرجایی که هستید سیم کارت موردنظر خود را تهیه کنید. از طرف دیگر برای تحویل گرفتن سیم کارت نیاز به مراجعه حضوری به جایی را ندارید زیرا بعد از خرید کد فعالسازی سیم کارت به شماره موبایلی که هنگام ثبت نام در سایت سیم خان وارد کرده‌اید، پیامک می‌شود.

کد فعالسازی چیست؟

سیم کارت‌های بی‌نام و صفر که تا به حال فعال نشده‌اند می‌بایست برای استفاده از خدماتش با استفاده از کد منحصربفرد هر سیم کارت، فعال بشوند. بنابراین کد فعالسازی به کدی گفته می‌شود که برای هر سیم کارت منحصربفرد است و در هنگام به نام زدن و فعال کردن سیم کارت از آن استفاده می‌شود.

این امکان فقط و فقط در سایت سیم خان ارائه می‌شود و سایر سایت ‌های خرید و فروش سیم کارت این امکان را ندارند. در انتها برای فعالسازی سیم کارت همراه اول  می‌توانید به یکی از نزدیک‌ترین نمایندگان سیم خان مراجعه کرده و با ارائه شماره خریداری شده و کد فعالسازی و کارت ملی خود آن را به نام زده و از آن استفاده کنید. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سیم خان

سیم خان، اولین پلتفرم تخصصی خرید و فروش سیم کارت به صورت آنلاین می‌باشد. ما همواره؛ تلاش کردیم نگاه متفاوتی داشته باشیم تا کاربران عادی و فروشندگان سیم کارت بتوانند به صورت خریدار و فروشنده در این پلتفرم فعالیت کنند. چرا سیم خان؟ فروشندگان سیم کارت می‌توانند با ثبت رایگان آگهی فوری سیم کارت در سیم خان، سیمکارت خود را در معرض دید کاربران قرار دهند. کاربران عادی نیز می‌توانند برای خرید سیم کارت، شماره مورد علاقه خود را از میان نمونه‌های فراوان سیم کارت رند و معمولی به صورت نقد و اقساط خرید نمایند. سیم خان، قابلیت خرید و فروش سیم کارت‌های دائمی و اعتباری از اپراتورهای همراه اول، ایرانسل، رایتل، تالیا و ... را داراست. همچنین با ایجاد قابلیت‌هایی برای فروشگاه‌ها مانند رزرو و تعیین قیمت سیم کارت، ثبت آگهی فروش سیم کارت به صورت آنلاین، خرید تک به قیمت عمده و نیز عمده‌فروشی این امکان را برای آنها فراهم کرده است تا در سراسر کشور بتوانند بین یکدیگر به خرید و فروش بپردازند. امروز که با حمایت شما مسیرمان را پیدا کردیم، امید داریم که بتوانیم خاطره خوبی از یک خرید آنلاین، برایتان ایجاد کنیم. خرید آنلاین سیم کارت با فراهم شدن امکان پرداخت هزینه سیم کارت، خرید آنلاین سیم کارت نیز به مراتب آسان‌تر شده است. امروز می‌توانید با چندین کلیک ساده، سیم کارت با شماره دلخواهتان را تهیه کنید و بدون دغدغه از آن استفاده کنید. از طریق خرید اینترنتی سیم کارت، می‌توانید با استفاده از جستجوگر هوشمند؛ اپراتور، پیش‌شماره، دائمی یا اعتباری، رند و معمولی و صفر یا کارکرده بودن شماره را مشخص کنید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]