اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140002215126816395

معرفی بهترین اپلیکشن خرید آنلاین در مایکت

معرفی بهترین اپلیکیشن خرید آنلاین و فروشگاهی در مایکت

کد: 140002215126816395

https://bit.ly/3y4hYqs

، آبادان , (اخبار رسمی): با آمدن بیماری منحوص کرونا یکی از مهمترین دغدغه های بیشتر مردم رفتن به بازار و خرید است که با این وضعیت بسیار بد کنونی کشور این کار اصلا توصیه نمی شود چرا که خطر مبتلا شدن و به خطر افتادن جانمان خیلی زیاد می شود. اما باید چیکار کرد ؟ بهترین راه حل برای این مشکل .......

معرفی بهترین اپلیکیشن خرید آنلاین و فروشگاهی در مایکت
معرفی بهترین اپلیکیشن خرید آنلاین و فروشگاهی در مایکت

بهترین راه حل برای این مشکل خرید آنلاین است، چون می توان بدون رفتن در خانه و فقط با یک گوشی همراه متصل به اینترنت هر محصولی که می خواهیم را سفارش دهیم و درب منزل تحویل بگیریم .

اما مشکلی که وجود دارد بحث اعتماد است، چرا که خیلی سخت میشود به فروشگاه های اینترنتی اعتماد کرد و برای خرید محصول پولی به آنها پرداخت کرد .

مشخصه های یک فروشگاه اینترنتی معتبر چیست؟

  • لینک سایت با https بالا بیاید
  • در ساماندهی ثبت شده باشد
  • درگاه پرداخت معتبر داشته باشد
  • توصیه میشود که یک اپلیکیشن در مارکت های معروف هم داشته باشد 

اما آیا فروشگاهی هست که مشخصات را داشته باشید ؟ جواب بنده بله است 

فروشگاه اینترنتی آوینک دقیقا همان فروشگاهی است که به دنبال آن میگردید چرا که گواهی https بر روی فروشگاه نصب شده است و اطلاعات کاربران کاملا محفوض است همچنین این سایت در ساماندهی ثبت شده است و در حال گرفتن مجوز های لازم و درگاه پرداخت این فروشگاه زرین پال میباشد که یک درگاه پرداخت کاملا معتبر ایرانی است و تمامی تراکنش های فروشگاه قابل رصد میباشد و کاربران از لحاظ پرداخت با حیال کاملا آسوده میتوانند عملیات سفارش و پرداخت را انجام دهند .

نکته مثبتی که در مورد این فروشگاه قدرتمند وجود دارد این است که : فروشگاه اینترنتی آوینک یک اپلیکیشن فروشگاهی دارد که در " مایکت " منتشر شده است ( جهت مشاهده اپلیکیشن اینجا کلیک کنید ) و این میتواند اعتبار فروشگاه را چند برابر کند چرا که " مایکت " اجازه انتشار هر اپلیکیشنی را نمیدهد و در این مورد به شدت سخت گیر است و باید اپلیکیشن فروشگاهی یک سری مراحل را پشت سر بگزارد تا اجازه انتشار داشته باشد و اپلیکیشن آوینک تمامی این مراحل را با موفقیت پشت سر گذاشته است .

توصیه میشود اگر شما هم به دنبال یک فروشگاه اینترنتی معتبر هستید ، فروشگاه آوینک را امتحان کنید ، شاید شما هم یکی از هزاران مشتری ثابت این فروشگاه خواهید شد .

جهت مشاهده فروشگاه از طریق لینک های زیر اقدام فرمائید

اپلیکیشن آوینک در مایکت

فروشگاه اینترنتی آوینک

موفق باشید

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی آوینک

فروشگاه اینترنتی آوینک به عنوان برترین فروشگاه اینترنتی در ایران با تنوع محصولات فوق العاده از سال 1399 شروع به کار کرده است و سعی دارد تا دسته بندی های مختلفی از محصولات ( فیزیکی و دانلودی ) را پوشش دهد و با قیمت بسیار مناسب در اختیار کاربران عزیز قرار دهد avinak,ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]