اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140005085350116395

بررسی بهترین و معتبرترین سایت‌های فروش فالوور ایرانی و واقعی

کد: 140005085350116395

https://bit.ly/2V5kXjy

، آبادان , (اخبار رسمی): این مقاله از سوی مجموعه آوینک نگارش شده است و در این مقاله سعی شده بدون تعارف و حتی بدون تبلیغ، این سه وبسایت معتبر ایران را مورد بررسی قرار دهد تا شما خودتان بتوانید از این وبسایت‌ها بازدید کرده و سرویس مورد نظر را انتخاب نمایید.

بررسی 3 تا از بهترین و معتبر ترین سایت های فروش فالوور ایرانی و واقعی
بررسی بهترین و معتبرترین سایت‌های فروش فالوور ایرانی و واقعی

اگر از وبسایت ایران فالوور و آوینک بازدید نمایید، متوجه خواهید شد که آمار وبسایت آوینک و و ایران فالوور تقریبا نزدیک به هم است و جالب اینجاست که آمار آوینک در 4 سال ....

چرا باید فالوور بخریم ؟

جهت شروع کسب و کار اینترنتی در اینستاگرام، یکی از مهم‌ترین فالکتورهایی که تاثیر زیادی در جذب مشتری و همچنین افزایش اعتبار یک پیج دارد، داشتن فالوور بالا است.

اما گرفتن فالوور فیک به همان اندازه هم باعث تخریب پیج می‌شود، پس توجه این نکته هم مهم است که فالوور خریداری شده باید دارای هویت واقعی (اسم ، پروفایل و بیو) باشد.

برترین‌های فروش فالوور در ایران

در این مقاله می‌خواهیم برترین‌های فروش فالوور که فالوور واقعی و ایرانی به مشتریان ارائه می‌دهند را معرفی و آن‌ها را تحلیل نماییم.

1 - سایت دیجی فالوور 

آدرس سایت: digi-follower.com

مدت زمان فعالیات مجموعه: نامعلوم

دارای ساماندهی: خیر

شروع قیمت از: 70 هزارتومان

رنک الکسای ایران: 2,263

وبسایت دیجی فالوور یکی از بهترین های فروش فالوور ایرانی به حساب می‌اید که قیمت هر کا فالوور ایرانی در این وبسایت 70 هزارتومان است که نسبتا بالاست.

2 - سایت آوینک

آدرس سایت: avinak.ir/follower

مدت زمان فعالیت: بیش از 4 سال

دارای ساماندهی: بله

شروع قیمت از: 40 هزارتومان (هر کا)

رنک الکسای ایران: زیر 25 هزار 

وبسایت آوینک برترین سایت خرید فالوور در بین این لیست است که می‌شود به آن رتبه یک را داد، چرا که هر کا فالوور ایرانی در این وبسایت 40 هزارتومان قیمت‌گذاری شده که کمترین قیمت را در بین رقبا دارد و هیچ کدام از آن ها سرویس خرید فالوور ایرانی و واقعی را همچین قیمت پایینی ارائه نمی‌دهند .

3 - سایت ایران فالوور

آدرس سایت: irfollower.com

مدت زمان فعالیت: 7 سال

دارای ساماندهی: خیر

شروع قیمت از: 61900 (هر کا)

رنک الکسای ایران: 2,777

وبسایت ایران فالوور از حدود 7 سال پیش فعالیت خود را آغاز کرده که این وبسایت هم سرویس خرید فالوور ارزان (کیفیت کم) و هم سرویس خرید فالوور ایرانی دارد. سرویس فالوور ایرانی هر کا 61900 تومان استکه این سرویس هم نسبتا قیمت بالایی دارد.

اگر از وبسایت ایران فالوور و آوینک بازدید نمایید، متوجه خواهید شد که آمار وبسایت آوینک و و ایران فالوور تقریبا نزدیک به هم است و جالب اینجاست که آمار آوینک در 4 سال به دست آمده است و آمار ایران فالوور در 7 سال که این آمار گویای همه چیز است.

در بین این سه وبسایت معتبر، آوینک تنها فروشگاه فالوور بود که دارای نماد اعتماد (ساماندهی) است.

این مقاله از سوی مجموعه آوینک نگارش شده است و در این مقاله سعی شده بدون تعارف و حتی بدون تبلیغ، این سه وبسایت معتبر ایران را مورد بررسی قرار دهد تا شما خودتان بتوانید از این وبسایت‌ها بازدید کرده و سرویس مورد نظر را انتخاب نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی آوینک

فروشگاه اینترنتی آوینک به عنوان برترین فروشگاه اینترنتی در ایران با تنوع محصولات فوق العاده از سال 1399 شروع به کار کرده است و سعی دارد تا دسته بندی های مختلفی از محصولات ( فیزیکی و دانلودی ) را پوشش دهد و با قیمت بسیار مناسب در اختیار کاربران عزیز قرار دهد avinak,ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]