اطلاعات تماس
  • 0211111*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140002225130812490

راما نامی؛ مردی برای جبهه‌های هنری مختلف

کد: 140002225130812490

https://bit.ly/3eH846m

، (اخبار رسمی): راما نامی که فعالیت در حوزه موسیقی را از سال 78 شروع کرده است امروز با گذشت بیش از دو دهه در حوزه موسیقی، ساخت فیلم سینمایی، برنامه سازی تاک شو و....دارای تبحر شده است و فعالیت در حوزه‌های مختلف هنری را به شکل حرفه ای دنبال می‌کند.

راما نامی؛ مردی برای جبهه‌های هنری مختلف
راما نامی؛ مردی برای جبهه‌های هنری مختلف

سبک جدید در موسیقی همراه با صدایی متفاوت و حتی منحصر به فرد (Unique) از جمله ویژگی‌های خواننده جوانی به نام «راما نامی» است.او که بیش از دو دهه فعالیت در حوزه موسیقی را پشت سر گذاشته در سازهای کوبه ای با سبک‌های پاپ، پاپ راک و کلاسیک صاحب اثر است.البته خودش اعتقاد دارد که سبک وی ترکیبی از این سبک‌هاست و به تنهایی در هیچ یک از شاخه‌های فوق نمی‌گنجد.

ویژگی سبک راما نامی و کارهایی که ارائه کرده است، موجب شده اند که برخی بر این گمان باشند که وی انقلابی در موسیقی ایران به پا کرده است.این موضوع در حالی مطرح می‌شود که تلاش‌های راما در حوزه موسیقی مورد تایید بسیاری از اساتید حوزه موسیقی هم کشور قرار گرفته است.

تلاش‌های راما نامی در حوزه موسیقی طی سال‌های 78 تا امروز استمرار داشته است و امروز او در این حوزه صاحب علم بسیار بالایی است و به عنوان یک موسیقی دان معرفی می‌شود.بر این اساس نامی قصد دارد علاوه بر تولید آثار هنری موسیقایی در همین حوزه فعالیت رسانه ای گسترده تری را هم دنبال کند.به تازگی هم خبر رسیده که او قصد دارد به صورت تخصصی شبکه ای (در رسانه‌های اجتماعی) تاسیس کند.

علاوه بر این راما نامی در حال حاضر هم برنامه ای را در دست تولید دارد که خود او تهیه کننده و مجری آن است.این برنامه اولین و تنها تاک شو تخصصی موسیقی کشور است که با حضور بزرگان موسیقی و چهره‌های جدید تولید می‌شود و آهنگسازان حرفه ای و ترانه سرایان مطرح در آن حضور خواهند داشت.یکی از اهداف این برنامه که قرار است با عنوان «نامی شو» ساخته شود معرفی چهره‌های جدید در حوزه موسیقی است و قرار شده استعدادهای جدیدی را هم معرفی کند.

فعالیت‌های مختلف راما نامی در حوزه‌های مختلف موسیقی، سینما، هنر و حتی نگارش کتاب موجب شده است که او چهره ای چند بعدی در حوزه هنر معرفی شود و بتوان گفت وی در چند جبهه هنری فعالیت دارد.

 این هنرمند جوان در حوزه خوانندگی هم حرف‌هایی برای گفتن دارد و از جمله خوانندگان با تکنیکی است که سبکی متفاوت و نوین را در حوزه موسیقی شروع کرده است.

گفتنی است وی تا پایان سال قصد دارد علاوه بر عرضه آثار خود در حوزه موسیقی ساخت فیلم‌های سینمایی و یک سریال 20 قسمتی را هم شروع کند.

پیشتر راما نامی اعلام کرده بود که نگارش فیلم نامه‌های وی در ژانرهای اجتماعی به اتمام رسیده است و یک فیلم نامه سریال هم به صورت مشترک با یکی از نویسندگان کشور در دست نگارش دارد و هم اکنون راما نامی وارد مرحله پیش تولید فیلم‌های خود شده است.

از خبرهای مهم درباره ساخت فیلم‌های وی این است که شهربانو دامغانی نژاد، قهرمان ورزش‌های رزمی و کشتی که در عرصه جهانی هم مدال آور بوده است قرار است در فیلم وی بازی کند.

 دید بسیار متفاوت راما نامی در سینما احتمال دارد سبکی نوین به ارمغان آورد.او بر این باور است که می‌تواند با کمک دوستانش و تکیه کردن بر توانایی‌هایش امسال موجی متفاوت در هنر سینما به وجود آورد.

او شعارش در فعالیت‌های هنری را «به وجود آوردن سبکی متفاوت و مختص به خودش» قرار داده است.

وی بر این باور است که موسیقی و نوازندگی تاثیر مثبتی در بهبود آرامش زندگی خواهد گذاشت. از نگاه راما نامی فراگیری مهارت هنری موسیقی در موارد زیر تاثیر مثبت دارد:

  • بهبود عملکرد ادراک و شناختی کاهش استرس کاهش اشتها تقویت حافظه کمک به مدیریت درد کمک به خواب بهتر افزایش انگیزه  بهبود خلق و خو کاهش علائم افسردگی افزایش استقامت ورزشی تقویت ارتباطات میان نیمکره‌های راست و چپ مغز تقویت فرآیند تکلم کاهش سرعت روند پیری مغز افزایش خودباوری و...

این هنرمند معتقد است در سال‌های آغازین فیلم سازی در جهان کارگردانی نقش مهمی نداشت چرا که فیلم‌ها ساختاری ساده و به دور از پیچیدگی داشتند.اما امروز حضور شخصی که بر کل فیلم نظارت داشته باشد به یک ضرورت تبدیل شده است تا فیلم را از جنبه فنی و هنری رهبری کند.

وی با این دیدگاه درباره ساخت آثار سینمایی به تازگی در گفت و گویی درباره ساخت فیلم‌های خودش می‌گوید:

خدا را شاکر هستم در موسیقی و سینما افراد بزرگی در کنارم هستند و جا دارد در اینجا تشکر کنم از تمامی اساتید بزرگ موسیقی و سینما.من تجارت‌های گوناگونی دارم ولی هنر چیز دیگری است چون میخواهم به صنعت موسیقی کشور عزیزم خدمت کنم و به لطف خداوند منان کاری بسازم که اسم و پرچم کشورم همیشه در اوج بماند.

این روزها علاوه بر خبرهای خوبی که از ساخت فیلم‌های سینمایی و برنامه «نامی شو» این هنرمند به گوش می‌رسد، مسئول روابط عمومی کارهای هنری راما نامی اعلام کرده که هواداران وی به زودی خبرهای خوشی از فعالیت خوانندگی وی هم خواهند شنید.

بر این اساس قرار است یک آلبوم موسیقی از وی با استاد علیرضا آذر به صورت دو صدایی منتشر شود که تمام آثار آن با اشعار استاد آذر است و همچنین دکلمه آثار را خود استاد آذر اجرا می‌کند. راما نامی هم خواننده این اثر است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 0211111*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

موسیقی