اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140003025145416140

چگونه سیم کارت همراه اول خود را شارژ کنیم؟

آموزش بهترین روش های شارژ سیم کارت همراه اول به همراه 5 درصد شارژ رایگان

کد: 140003025145416140

https://bit.ly/3vhlmfQ

، تهران , (اخبار رسمی): اگر سیم کارت اعتباری همراه اول دارید و می‌خواهید نحوه شارژ کردن سیم کارت همراه اول را بدانید، این مطلب یک آموزش جامع درباره انواع طریقه شارژ همراه اول است. همچنین می‌توانید با شماره‌گیری کد دستوری #1* خط خود را شارژ کنید.

آموزش بهترین روش های شارژ سیم کارت همراه اول + ۵٪ شارژ رایگان
آموزش بهترین روش های شارژ سیم کارت همراه اول

در این مقاله در خصوص انواع شارژ سیم کارت همراه اول توضیحاتی ارائه شده است. روش‌های حضوری و غیرحضوری خرید شارژ و نحوه افزایش اعتبار سیم کارت نیز مورد بررسی قرار گرفته است. با صرف چند دقیقه برای مطالعه این مقاله با دلایل شارژ نشدن سیم کارت همراه اول نیز آشنا خواهید شد.

مشترکین سیم کارت اعتباری همراه اول برای مکالمه، ارسال
پیامک و یا استفاده از اینترنت نیاز به خرید شارژ برای سیم کارت خود را دارند.
بهترین و سریع‌ترین روش خرید شارژ همراه اول چیست؟
در این مطلب بخوانید!

در صورتی که از مشترکان همراه اول هستید، برای استفاده از سیم کارت لازم است تا نسبت به شارژ سیم کارت همراه اول خود اقدام کنید. شارژ سیم کارت با روش‌هایی که در ادامه توضیح داده می­شود به راحتی انجام می­شود. در صورتی که موفق به افزایش اعتبار نمی­شوید، شارژ نشدن سیم کارت همراه اول شما می­تواند به یکی از دلایل زیر باشد:

در صورتی که سیم کارت شما سلب امتیاز شده باشد، قادر نخواهید بود نسبت به افزایش اعتبار آن اقدام کنید. ممکن است در طول ۱۲ ماه گذشته نسبت به افزایش اعتبار و برقراری ارتباط با سیم کارت خود اقدام نکرده باشید و سیم کارت شما سلب امتیاز شده باشد.

راهنمای جامع تشخیص سیم کارت صفر از کارکرده + سیم کارت سلب امتیاز شده + مشکلات

در صورتی که هنوز سیم کارت شما فعال نشده است. در این حالت لازم است ابتدا نسبت به فعال‌سازی اقدام نموده و سپس نسبت به افزایش اعتبار سیم کارت خود اقدام کنید.

در صورتی که برای سیم کارت خود اعلام مفقودی نموده باشید یا با مراجعه به امور مشترکین نسبت به قطع (غیرفعال کردن) سیم کارت اقدام کرده باشید قادر به افزایش اعتبار سیم کارت مورد نظر نخواهید بود.

در صورتی که کد شارژ را برای ۴ بار، اشتباه وارد کرده باشید، سیم کارت شما وارد لیست سیاه می­شود و قادر نخواهید بود تا نسبت به شارژ آن اقدام کنید. در این حالت لازم است ابتدا با مراجعه حضوری به دفاتر خدمات ارتباطی یا تماس با شماره ۹۹۹۰ نسبت به خارج کردن سیم کارت خود از لیست سیاه اقدام نمایید.

چگونه برای سیم کارت همراه اول شارژ بخرم؟

خرید شارژ سیم کارت همراه اول اعتباری به دو روش حضوری و غیرحضوری انجام می­شود. در صورتی که قصد افزایش اعتبار سیم کارت خود را به صورت حضوری دارید، لازم است تا با مراجعه به نمایندگی­ها و فروشگاه­های مجاز نسبت به خرید شارژ سیم کارت همراه اول اقدام کنید.

امکان خرید شارژ از دستگاه­های عابر بانک و POSهای فروشگاهی نیز وجود دارد. در صورت بروز هر نوع مشکل، می­توانید به امور مشترکین مراجعه یا با شماره ۹۹۹۰ تماس بگیرید.

در صورتی که قصد دارید تا شارژ خود را به صورت غیرحضوری خریداری نمایید، گزینه‌های بیشتری پیش روی شماست. این روش‌ها عبارتند از :

 مراجعه به پرتال همراه اول برای خرید شارژ

شما می­توانید به پرتال همراه اول و فروشگاه فروش آنلاین سیم کارت مراجعه کنید. پرداخت هزینه شارژ با استفاده از کارت اعتباری انجام می­شود. خرید از پرتال همراه اول شامل ۵٪ تخفیف نیز می­باشد.

استفاده از اپلیکیشن همراه من

با طی کردن مراحل مشابه می‌توانید از اپلیکیشن همراه من نیز نسبت به افزایش اعتبار به صورت غیرحضوری استفاده نمایید.

دقت کنید در خرید اینترنتی، بروز هرگونه مشکل را می­توانید با پست الکترونیکی [email protected]  نیز در میان بگذارید.

  • از طریق تماس با شماره ۹۹۹۰ نیز امکان افزایش اعتبار به صورت غیرحضوری وجود دارد.
  • با استفاده از کدهای دستوری نیز امکان خرید شارژ سیم کارت همراه اول وجود دارد. #1* یکی از کدهای دستوری رایج برای خرید شارژ همراه اول است.

ادامه مطالعه مطلب: آموزش بهترین روش های شارژ سیم کارت همراه اول + ۵٪ شارژ رایگان

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سیم خان

سیم خان، اولین پلتفرم تخصصی خرید و فروش سیم کارت به صورت آنلاین می‌باشد. ما همواره؛ تلاش کردیم نگاه متفاوتی داشته باشیم تا کاربران عادی و فروشندگان سیم کارت بتوانند به صورت خریدار و فروشنده در این پلتفرم فعالیت کنند. چرا سیم خان؟ فروشندگان سیم کارت می‌توانند با ثبت رایگان آگهی فوری سیم کارت در سیم خان، سیمکارت خود را در معرض دید کاربران قرار دهند. کاربران عادی نیز می‌توانند برای خرید سیم کارت، شماره مورد علاقه خود را از میان نمونه‌های فراوان سیم کارت رند و معمولی به صورت نقد و اقساط خرید نمایند. سیم خان، قابلیت خرید و فروش سیم کارت‌های دائمی و اعتباری از اپراتورهای همراه اول، ایرانسل، رایتل، تالیا و ... را داراست. همچنین با ایجاد قابلیت‌هایی برای فروشگاه‌ها مانند رزرو و تعیین قیمت سیم کارت، ثبت آگهی فروش سیم کارت به صورت آنلاین، خرید تک به قیمت عمده و نیز عمده‌فروشی این امکان را برای آنها فراهم کرده است تا در سراسر کشور بتوانند بین یکدیگر به خرید و فروش بپردازند. امروز که با حمایت شما مسیرمان را پیدا کردیم، امید داریم که بتوانیم خاطره خوبی از یک خرید آنلاین، برایتان ایجاد کنیم. خرید آنلاین سیم کارت با فراهم شدن امکان پرداخت هزینه سیم کارت، خرید آنلاین سیم کارت نیز به مراتب آسان‌تر شده است. امروز می‌توانید با چندین کلیک ساده، سیم کارت با شماره دلخواهتان را تهیه کنید و بدون دغدغه از آن استفاده کنید. از طریق خرید اینترنتی سیم کارت، می‌توانید با استفاده از جستجوگر هوشمند؛ اپراتور، پیش‌شماره، دائمی یا اعتباری، رند و معمولی و صفر یا کارکرده بودن شماره را مشخص کنید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]