اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140003095155515287

درمان کیست مویی بدون عمل جراحی

درمان کیست مویی با لیزر و بدون عمل جراحی در تهران

کد: 140003095155515287

https://bit.ly/3uBuWci

، (اخبار رسمی): قبل از بررسی درمان کیست مویی میخواهیم شما را با این بیماری آشنا کنیم. کیست مویی مقعدی یا سینوس پیلونیدال کیسه ای روی پوست است که در آن مو وجود دارد. این کیست می تواند به شکل یک سوراخ روی پوست دیده شود. اما در صورت تجمع چرک روی سطح پوست برآمدگی ایجاد می کند.

درمان کیست مویی با لیزر و بدون عمل جراحی در تهران
درمان کیست مویی بدون جراحی با لیزر

پزشکان دقیقا نمی دانند چه چیزی باعث این بیماری شده است. اما از آنجایی که بیشتر در مردان جوان مشاهده می شود. بیماری را با سبک زندگی و کم تحرکی در ارتباط می دانند.

علائم این بیماری شامل درد، خونریزی، التهاب و متورم شدن اطراف مقعد، مشاهده آبسه و یک یا چند سوراخ روی پوست است. در ادامه به معرفی راه های درمان کیست مویی می پردازیم:

درمان کیست مویی بدون جراحی امکان پذیر است؟

وقتی پوستی در اثر عواملی مانند زیاد نشستن دچار سایش می شود، مو به داخل باز می گردد. برگشت مو نیز به تجمع عفونت و ایجاد کیست می انجامد. کیست ایجاد شده یا حفره عفونی با هیچ درمان خانگی و گیاهی برطرف نمیشود. در ضمن دارویی نیز برای از بین بردن آن وجود ندارد.

یک راه درمان، تخلیه کامل این کیست با جراحی است. جراحی این بیماری در بیمارستان و تحت بیهوشی انجام میشود. در طی آن پزشک حفره ایجاد شده را با تیغ جراحی برش داده و کامل تخلیه می کند. سپس بسته به نوع جراحی موضع را بخیه زده و یا به همان شکل رها می کند تا از درون ترمیم شود.

امروزه جراحی به ندرت انجام میشود. زیرا ممکن است بعد از جراحی بیمار درد شدیدی را احساس کند و یا زخم جراحی عفونت کرده و یا حتی عود کند. از طرفی پزشکان نیز عمل جراحی را تایید نمی کنند. زیرا به دلیل خطر عود بیماری از نتایج این درمان راضی نیستند.

چند سالی است که تکنولوژی لیزر جایگزین جراحی شده است. لیزر هیچ یک از مشکلات و عوارض جراحی را ندارد. همچنین امکان درمان کیست مویی بدون جراحی و بدون درد و خونریزی فراهم شده است.

عمل یا درمان کیست مویی با لیزر چیست؟

عمل لیزر کیست مویی یعنی به جای استفاده از تیغ جراحی از اشعه لیزر برای برش بافت استفاده کنند. لیزر موجب میشود، پوست شما آسیب کمتر آسیب ببیند. بیمار در طی لیزر درمانی درد و خونریزی احساس نمی کند. حتی بعد از عمل هم بیماران دچار درد یا سایر عوارض نمیشوند.

همچنین این تکنولوژی به علت دقت بالا به طور کامل کیست را تخلیه می کند. بنابراین احتمال عود مجدد بیماری وجود ندارد.

از طرفی لیزر آسیب کمتری به جای می گذارد. و چون بعد از انجام آن جای زخم ها روی پوست نمی ماند، در میان خانم ها از محبوب بیشتری برخوردار است.

برای درمان کیست مویی با لیزر به چند ساعت زمان نیاز دارید. زیرا این درمان در کمتر از یک ساعت انجام شده و پس از آن می توانید به منزل و یا حتی محیط کار خود باز گردید. از آنجایی که لیزر بدون نیاز به بیهوشی انجام میشود، وجود همراه نیز برای شما الزامی نیست.


مزایای لیزر کیست مویی

  • درمان سریع و سرپایی
  • بدون ایجاد درد و بدون خونریزی
  • درمان قطعی و تضمینی
  • مقرون به صرفه
  • بدون به جای ماندن جای زخم
  • ترمیم سریع تر بافت ها و دوره نقاهت کوتاه تر
  • بدون نیاز به انجام آزمایشات خاص و بستری در بیمارستان
  • بدون نیاز به دریافت بیهوشی
  • بدون ایجاد عوارض ناخوشایند پس از درمان

جراحی کیست مویی با لیزر

مراقبت های پس از عمل کیست مویی با لیزر شامل مراقبت از زخم برای ترمیم سریع تر آن است. رعایت نکات زیر می تواند به شما در درمان سریع تر کمک کند.

از بین بردن موهای زائد نقشی اساسی در درمان دارد. اگر هنگامی که هنوز موضع جراحی ترمیم نشده، موهای اطراف آن به داخل زخم نفوذ کند. مجددا عفونت ایجاد شده و بیماری عود می کند. برای جلوگیری از این امر لازم است موهای زائد اطراف زخم را از بین ببرید.
استراحت و مراقبت از زخم،
بهتر است، برای نشستن از بالشهای نرم دوناتی شکل کمک بگیرید.
مصرف میوه ها دارای ویتامین ث مثل کیوی و پرتقال می توانند به ترمیم سریعتر زخم کمک کنند.
حفظ بهداشت موضع عمل و تعویض منظم پانسمان های آن
مصرف داروهای آنتی بیوتیک برای جلوگیری از عفونت
استفاده از توالت فرنگی برای جلوگیری از آسیب دیدن زخم
پرهیز کردن از لباسهای تنگ و چسبان یا با الیاف غیر طبیعی
هزینه عمل جراحی کیست مویی با لیزر
هزینه عمل کیست مویی با لیزر بسته به عوامل مختلفی تعیین میشود. وسعت بیماری، مرکز درمانی، نوع لیزر، دستمزد پزشک جراح و …. سایر عوامل می توانند این هزینه را تغییر دهند. به همین جهت امکان اینکه بگوییم دقیقا هزینه لیزر چقدر است، وجود ندارد.

اما اگر می خواهید در رابطه با هزینه ها اطلاعات بیشتری داشته باشید، می توانید از طریق شماره تماسها با ما در ارتباط باشید و یا برای معاینه حضوری اقدام کنید. اگر از شهر های دیگری مراجعه می کنید، نگران نباشید، زیرا امکان معاینه و درمان در یک روز فراهم شده است.

برای لیزر کیست مویی در تهران می توانید با سایت کلینیک عابدیان در ارتباط باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

drabedian

کلینیک عابدیان، مرکز تخصصی درمان بیماریهای نشیمنگاهی با لیزر در تهران است. خدمات این مرکز شامل موارد زیر میشوند: درمان بواسیر با لیزر درمان کیست مویی با لیزر درمان شقاق با لیزر درمان فیستول با لیزر درمان واریس با لیزر

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان