اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۸۸۸*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140003095155616450

هزینه درمان و عمل جراحی شقاق با لیزر

کد: 140003095155616450

https://bit.ly/34ukb0G

، (اخبار رسمی): شقاق وضعیتی به شدت آزار دهنده است و باید به سرعت درمان شود. این بیماری یک زخم عمیق است که عضله مقعد را شکاف میدهد. فاکتورهای مختلفی برای انتخاب روش درمان بیماری وجود دارد؛ که یکی از آنها، هزینه است.

هزینه درمان و عمل جراحی شقاق با لیزر
هزینه درمان شقاق با لیزر

اگر شما نیز جزء آن دسته از بیمارانی هستید که به طور مداوم از درد شدید، خونریزی و خارش شقاق رنج می برید، چاره ای جز جراحی شقاق ندارید! شقاق وضعیتی به شدت آزار دهنده است و باید به سرعت درمان شود. این بیماری یک زخم عمیق است که عضله مقعد را شکاف میدهد. فاکتورهای مختلفی برای انتخاب روش درمان بیماری وجود دارد؛ که یکی از آنها، هزینه است. 

هزینه جراحی شقاق  یکی از موضوعات مهم است که ذهن بیماران را به خود مشغول کرده است. در این صفحه به  بررسی مفصل این موضوع می پردازیم:

هزینه لیزر شقاق در کلینیک نوین مطابق با ﻧﻈﺎم ﺗﻌﺮﻓﻪ ﮔﺬاری تعیین میشود. این هزینه بسته به وضعیت بیمار و نوع شقاق و نوع لیزر متفاوت است.

چرا هزینه درمان با  لیزر از اسفنکتروتومی(روش قدیمی) کمتر است؟
لیزر شقاق روش نوین درمان این بیماری است. در این روش بدون دخالت تیغ جراحی و با استفاده از نور محل ایجاد شقاق را برش می دهند، به همین جهت هم بیمار نه دردی را احساس می کند و نه دچار خونریزی میشود. 

اسفنکتروتومی همان جراحی سنتی است که در بیمارستان و بدون استفاده از هیچ تکنولوژی و تنها با استفاده از تیغ جراحی انجام میشود. 

با یک برآورد حدودی متوجه میشوید، جمع هزینه های آزمایشات قبل از جراحی، دستمزد پزشک جراح و متخصص بیهوشی، اتاق عمل، داروی بیهوشی و بستری در بیمارستان و …. از هزینه لیزر بیشتر میشود. 

درمان شقاق با لیزر در یک جلسه نیم ساعته انجام میشود. بنابراین شما با یکبار پرداخت هزینه، بدون احساس درد و یا نگرانی از عوارض درمان و با اطمینان از نتیجه ی مثبت می توانید بیماری خود را درمان کنید.

از دیگر عواملی که باعث کاهش هزینه های لیزر نسبت به اسفنکتروتومی میشود، میتوانیم به این موارد اشاره کنیم:

  • با انجام لیزر هزینه های مربوط به بستری در بیمارستان حذف می شوند.
  • با لیزر تنها در یک جلسه و بدون نیاز به هیچ درمانی دیگری بیماری شما برای همیشه رفع میشود. پس نیازی به پرداخت برای درمان های دیگر نیست.
  • با لیزر هزینه های مربوط به بیهوشی حذف میشوند.
  • بعد از انجام لیزر نیازی به استراحت در منزل و یا طی کردن دوره نقاهت نیست و می توانید از همان روز به روال عادی زندگی برگردید. در حالی که جراحی حداقل به یک ماه مرخصی و استراحت در منزل نیاز دارد که این خود هزینه های مربوط به درمان را تا حد زیادی افزایش میدهد.

آیا بیمه هزینه درمان شقاق با لیزر را پرداخت می کند؟

نحوه پرداخت هزینه های درمان توسط شرکت های بیمه متفاوت است. اما در حالت کلی معمولاً بیمه ها هزینه ی درمان های سرپایی و عمل جراحی که به کمتر از ۶ ساعت بستری در بیمارستان نیاز دارد، را پرداخت نمی کنند. بنابراین بیمه هزینه درمان شقاق با لیزر را پرداخت نخواهد کرد. 

البته این قانون در رابطه با بیمه های تکمیلی متفاوت می باشد، پس لازم است جهت اطلاع دقیق در مورد این موضوع مستقیماً با دفاتر بیمه ی خود در ارتباط باشید.

در ضمن با وجود اینکه بیمه هزینه لیزر را پرداخت نمی کند، اما باز هم هزینه ای که شما بابت این درمان  پرداخت می کنید در مقایسه با هزینه جراحی کمتر خواهد بود. زیرا بیمه هزینه های مربوط به عمل جراحی را نیز به طور کامل پرداخت نمیکند. 

برای اطلاعات بیشتر به سایت کلینیک نوین به آدرس jarah.clinic مراجعه نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۸۸۸*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان