اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140003225172116553

با تلاش های فراوان صورت گرفته طی چند سال اخیر

مبلغ کلی صدور ضمانت‌نامه توسط صندوق ایرانیان از مرز هزار میلیارد تومان گذشت

کد: 140003225172116553

https://bit.ly/3wj532s

، تهران , (اخبار رسمی): در راستای حمایت از فعالیت های شرکت های دانش بنیان و توسعه اقتصاد دانش محور، صندوق ایرانیان توانست تا پایان سال 1399، به این هدف مهم دست پیدا بکند.

مبلغ کلی صدور ضمانت‌نامه توسط صندوق ایرانیان از مرز هزار میلیارد تومان گذشت
شرایط صدور ضمانت نامه توسط صندوق توسعه فناوری ایرانیان

به گزارش روابط عمومی صندوق ایرانیان ، دکتر سعید شجاعی مدیرعامل این شرکت با اعلام این خبر که در مصاحبه با روزنامه جام جم مطرح شد، گفت: هدف دست یافته در سال گذشته، نقطه عطفی در خدمات صندوق در جهت حمایت از فعالیت های شرکت های دانش بنیان بوده است و امیدواریم با ادامه یافتن این روال، تاثیری هرچند کوچک بر ارتقا سطح اقتصاد دانش بنیان کشور بگذاریم.

او به تشریح این دستاورد پرداخت و گفت: صندوق ایرانیان از ابتدای فعالیت خود با توجه به اختیارات قانونی مصوب هیات وزیران ، تلاش فراوانی برای ارائه ضمانت نامه با شرایط تسهیل شده به شرکت های دانش بنیان داشت و قوانین مصوب کشور نیز که موجب افزایش تعداد پذیرندگان ضمانت نامه های صندوق های پژوهش و فناوری شد، باعث شد تا بتوانیم با سرعت بیشتری خدمات خود را گسترش بدهیم.

بنا به گفته ایشان، پیچیدگی و تخصص‏گرایی در حوزه‏های دانش‎بنیان، ضرورت استفاده از ضمانت‎نامه را بیشتر از قبل آشکار می‎کند. ولی بانک‏ها به دلیل نداشتن آشنایی کافی با خدمات شرکت‌های دانش‎بنیان و ناتوانی در ارزیابی فعالیت‏های فناورانه، تمایلی به ارائه ضمانت‏نامه با شرایط تسهیل‌شده ندارند.

در همین راستا، این شرکت انواع ضمانت‏نامه‏های حُسن انجام کار و تعهدات، پیش پرداخت، شرکت در مناقصه‌ها و مزایده‌ها و تعهد پرداخت را صادر می‎کند. مزیت صدور ضمانت‏نامه از سوی صندوق ایرانیان در این است که برخلاف بانک‏ها، توان فنی شرکت‏ها را ملاک ارزیابی و اعتبارسنجی قرار می‎دهد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با فعالیت های صندوق، به وبسایت irtechfund.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صندوق توسعه­ فناوری ایرانیان

ماموریت صندوق توسعه فناوری ایرانیان، ارائه خدمات مالی و مشاوره ­ای به شرکت ­های دانش ­بنیان، فناور و نهادهای کارفرمایی مرتبط است. صدور انواع ضمانت ­نامه، کارگزاری منابع مالی و وجوه اداره ­شده، ارائه تسهیلات در قالب عقود اسلامی، مشارکت خطرپذیر در طرح‌های دانش­ بنیان و ارائه انواع خدمات مشاوره ­ای، از جمله خدمات صندوق است. ما فرایند دریافت خدمات مالی و صدور ضمانت نامه را برای شرکت های دانش بنیان و فناور تسهیل و در طرح های نوآورانه مشارکت و سرمایه گذاری می کنیم

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید