اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140004275333216553

رونمایی از سایت جدید صندوق توسعه فناوری ایرانیان

کد: 140004275333216553

https://bit.ly/3hSYoHL

، تهران , (اخبار رسمی): سایت جدید صندوق توسعه فناوری ایرانیان با طراحی جدید و امکانات متنوع، درتاریخ 23 تیر ماه 1400 رونمایی شد.

رونمایی از سایت جدید صندوق توسعه فناوری ایرانیان
رونمایی از سایت جدید صندوق توسعه فناوری ایرانیان

در سایت جدید، به خدمات صندوق به صورت ویژه توجه شده و برای هر یک از آنها یک صفحه اختصاصی در نظر گرفته شده است.

بنا به گزارش روابط عمومی صندوق توسعه فناوری ایرانیان، سایت جدید این صندوق با هدف نوسازی  و بروز کردن طراحی آن و نیز افزودن امکانات جدید پس از چند ماه تلاش در تیر ماه 1400 در همان آدرس قبلی سایت به نشانی irtechfund.com رونمایی شد.

لازم به ذکر است که چندین سال بود که سایت قبلی صندوق بدون تغییرات جدید، مورد استفاده قرار می گرفت وعلیرغم ویژگی های مثبت و طراحی خاص خود ولی امکان بروزرسانی آن و افزایش صفحات و امکانات جدید، عملا وجود نداشت، لذا طی یک برنامه چند ماهه، سایت جدید صندوق از صفر طراحی  و تغییرات لازم اعمال شد.

در سایت جدید، ساختار کلی و فرایندهای قبلی با طراحی جدید اجرا شده و در عین حال، به خدمات صندوق به صورت ویژه توجه شده و برای هر یک از آنها یک صفحه اختصاصی در نظر گرفته شده است.

برای مثال، بحث سرمایه گذاری خطرپذیر به عنوان یکی از خدمات رو به گسترش صندوق ایرانیان، به صورت مجزا مورد توجه قرار گرفته و حتی فرمی نیز برای دریافت پیشنهادهای مربوط به سرمایه گذاری خطر پذیر در طرح های دانش بنیان و فناور در نظرگرفته شده است.

در سایت جدید صندوق، علاوه بر امکان پرداخت آنلاین هزینه تشکیل پرونده برای اعتبارسنجی شرکت ها، امکان پرداخت آنلاین ودیعه و کارمزد ضمانت نامه های صادره توسط این صندوق نیز اضافه شده است.

گفتنی است که کلیپی نیز برای اعلام خبر رونمایی از سایت جدید صندوق، توسط واحد روابط عمومی درست شده و در شبکه های اجتماعی صندوق مانند اینستاگرام، لینکدین و توئیتر صندوق، منتشر شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صندوق توسعه­ فناوری ایرانیان

ماموریت صندوق توسعه فناوری ایرانیان، ارائه خدمات مالی و مشاوره ­ای به شرکت ­های دانش ­بنیان، فناور و نهادهای کارفرمایی مرتبط است. صدور انواع ضمانت ­نامه، کارگزاری منابع مالی و وجوه اداره ­شده، ارائه تسهیلات در قالب عقود اسلامی، مشارکت خطرپذیر در طرح‌های دانش­ بنیان و ارائه انواع خدمات مشاوره ­ای، از جمله خدمات صندوق است. ما فرایند دریافت خدمات مالی و صدور ضمانت نامه را برای شرکت های دانش بنیان و فناور تسهیل و در طرح های نوآورانه مشارکت و سرمایه گذاری می کنیم

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه