اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140003225173616561

چند نکته درباره خمیر فوندانت که شاید هرکسی راجع به آن اطلاعی نداشته باشد

فوت کوزه گری کار با فوندانت

کد: 140003225173616561

https://bit.ly/3pVKwig

، تهران , (اخبار رسمی): بعضی افراد با اینکه تجربه زیادی در کار با فوندانت دارند ولی هنوز مثل کیکساز های حرفه ای نیستن در این مطلب ما اطلاعاتی در رابطه با کار با خمیر فوندانت به شما میدهیم تا این مشکلات حل شود.

فوت کوزه گری کار با فوندانت
فوت کوزه گری کار با فوندانت
  • چند نکته درباره خمیر فوندانت

برای خیلی از شیرینی‌ پز‌ها هنوز سواله که چرا رنگ فوندانتشون یهو تغییر کرد؟ چرا فوندانت وا رفت و خراب شد؟ چرا خمیر فوندانت با این که خوب فرم گرفته اما کلی پرز و ذره به خودش گرفته؟

یکی از مواد اصلی برای دکور کیک، «خمیر فوندانته». حساسیت کار با فوندانت خیلی زیاده و خیلی از افراد با این که تجربه‌ی زیادی توی کار کردن با فوندانت دارن اما هیچ وقت کارشون شبیه حرفه‌ای‌ها نمیشه.

  • با انگشت خیس با فوندانت کار نکنید

حتی یک قطره آب میتواند مشکلات قابل توجه ای روی  فوندانت ایجاد کند. اگرخمیر فوندانت به دستتون چسبید از آب برای جدا کردن آن استفاده نکنید به جای آن می توانید از شورتنینگ گیاهی استفاده کنید.

  • در محیط سرد با فوندانت کار کنید

خمیر فوندانت با دما و رطوبت محیط حساس است. گرما و رطوبت باعث آسیب زدن به فرم آن می شود. با این حال کیک فوندانت شده ماندگاری بیشتری نسبت به دیگر کیک ها با پوشش های دیگر دارد.

  • نور مستقیم رنگ فوندانت را تغییر می دهد

علت این موضوع تاثیر مستقیم نور خورشید روی رنگ های خوراکی است. فوندات اگر در معرض نور قرار بگیرد حالتی محو یا کم رنگ به خود می گیرد، برای حفظ رنگ فوندانت آن را دور از نور خورشید نگهداری کنید.

  • دستان خود را تمیز نگه دارید

علت لکه های خمیر روی فوندانت تماس دستان مرطوب شما با فوندانت است. دستان خود را تمیز و خشک نگه دارید تا کیفیت کارتان حفظ شود.

  • فوندانت سفت شده را دوباره استفاده کنید

برای نرم کردن فوندانت سفت شده قبل از اینکه آن را رول کنید و غلت دهید، کافیست برای ده ثانیه آن را در مایکروویو قرار دهید. همچنین اگر چسبانکی در خمیر احساس کردید، می توانید دستان خود را با شورتنینگ گیاهی آغشته کنید و خمیر را دوباره ورز دهید. یا از نشاسته ذرت روی سطح کار استفاده کنید.

  • فوندانت باقی مانده را دور نریزید

فوندانت باقی مانده را در بسته بندی پلاستیکی یا کیسه ای مهر و موم شده قرار دهید تا از خشک شدن آن جلوگیری شود و اگر برای طولانی مدت قصد نگهداری آن را دارید بهتر است در یخچال نگهداری شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کیک آنلاین

آیا برای مراسمی در آینده نیاز به یک یا چندین کیک خواهید داشت؟ ما در کیک آنلاین این امکان را برای شما فراهم کرده ایم که بتوانید کیک دلخواهتان را از آلبوم کیکسازان معروف (برترین برندهای قنادی و کیک ایران) انتخاب و سفارش دهید. علاوه بر این می توانید از بین هزاران (حدودا 10000) کیک که آلبومی از کیک های منتخب جهان می باشد جستجو نموده و سفارش دهید. اگر چناچه شما کیک خاصی مدنظرتان است، کافیست عکس آنرا در بخش کیک آپلودی برای ما ارسال فرمایید، تا کیکسازان مابعد از اعلان قیمت، توسط شما برای انجام کیک انتخاب شوند. کیک آنلاین یک مجموعه کوچک با آرزوهای بزرگ برای سلامتی و سهیم شدن در لحظات شاد شماست.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی