اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140003245178416561

چیز کیک شاتوت یک دسر بسیار راحت است به دلیل اینکه در آن نیازی به پخت کیک نداریم.

آموزش چیز کیک شاتوت

کد: 140003245178416561

https://bit.ly/3vktrj2

، تهران , (اخبار رسمی): چیز کیک شاتوتوت با یک طعمی متفاوت برای دسر و عصرانه بسیار خوشمزه است و در کمال خوشمزگی برخلاف سایر دسر ها و میان وعده ها بسیار سریع و آسان و بدون نیاز به فر درست می شود.

آموزش چیز کیک شاتوت
آموزش چیز کیک شاتوت

مواد لازم

  • 200 گرم بیسکوئیت کاکائویی کرم دار
  •  200 گرم پنیر خامه ای
  • 150 گرم کره
  • پودر ژلاتین یک قاشق غذاخوری
  • وانیل یک قاشق چایخوری
  • 200 گرم خامه زده شده
  • 200 گرم شاتوت

روش کار

ابتدا به وسیله بیسکوییت یک لایه کیک مانند درست می کنیم.

بیسکوئیت ها را داخل مخلوط کن میریزیم و اینکار را تا جایی که بیسکوئیت ها کاملا پودر شوند ادامه می دهیم سپس به آن کره آب شده اضافه میکینم و دوباره در مخلوط کن هم می زنیم تا حالت خمیری پیدا کند.

سپس بیسکوئیت خمیری شکل را درون یک قالب گرد و یا ماهیتابه گرد، کاملا پخش می کنیم و در فریزر یا یخچال قرار میدهیم تا کاملا سفت شوند.

پنیر روی کیک: شاتوت، پنیر خامه ای، عصاره وانیل و شکر را داخل مخلوط کن میریزیم و این کار را تا زمانی که کاملا یک دست و خامه ای شکل شوند ادامه می دهیم.

درون یک ظرف پودر ژلاتین به همراه مقداری آب (4 قاشق) میریزیم سپس روی بخار کتری و یا درون مایکروویو قرار میدهیم تا کاملا دانه های ژلاتین حل شوند سپس نصف لیوان آب به اضافه می کنیم. (البته به جای پودر ژلاتین میتوانید از پودر ژله هم استفاده کنید ولی آن را در سه چهارم لیوان آب حل کنید)

مایع ژلاتین و خامه زده شده را به مخلوط پنیر اضافه می کنیم و آنقدر هم میزنیم تا یک رنگ و یک دست شوند.

بیسکوئیت ها را از یخچال خارج کرده و خامه را روی آن می ریزیم و سطح آن را کاملا صاف می کنیم سپس داخل یخچال به مدت 3 ساعت قرار می دهیم.

نوش جان

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کیک آنلاین

آیا برای مراسمی در آینده نیاز به یک یا چندین کیک خواهید داشت؟ ما در کیک آنلاین این امکان را برای شما فراهم کرده ایم که بتوانید کیک دلخواهتان را از آلبوم کیکسازان معروف (برترین برندهای قنادی و کیک ایران) انتخاب و سفارش دهید. علاوه بر این می توانید از بین هزاران (حدودا 10000) کیک که آلبومی از کیک های منتخب جهان می باشد جستجو نموده و سفارش دهید. اگر چناچه شما کیک خاصی مدنظرتان است، کافیست عکس آنرا در بخش کیک آپلودی برای ما ارسال فرمایید، تا کیکسازان مابعد از اعلان قیمت، توسط شما برای انجام کیک انتخاب شوند. کیک آنلاین یک مجموعه کوچک با آرزوهای بزرگ برای سلامتی و سهیم شدن در لحظات شاد شماست.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل