اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۸۸۸*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140003235174316450

مزایای درمان فیستول با لیزر

مزایای درمان فیستول با لیزر نسبت به جراحی سنتی، هزینه لیزر فیستول

کد: 140003235174316450

https://bit.ly/2RPonp2

، (اخبار رسمی): فیستول مقعدی از شایع ترین بیماری های گروه مقعدی است که تنها روش قطعی و موثر درمان آن برای مدت ها انجام عمل جراحی بود ولی امروزه با پیشرفت دانش و فناوری روش درمانی نوینی کشف شده است که عوارض بسیار کمتری دارد و میزان اثربخشی آن هم بسیار بالاتر است و آن روش درمان فیستول با لیزر است.

فیستول مقعدی از شایع ترین بیماری های گروه مقعدی است که تنها روش قطعی و موثر درمان آن برای مدت ها انجام عمل جراحی بود ولی امروزه با پیشرفت دانش و فناوری روش درمانی نوینی کشف شده است که عوارض بسیار کمتری دارد و میزان اثربخشی آن هم بسیار بالاتر است و آن روش درمان فیستول با لیزر است.


روش درمان فیستول با لیزر چند سالی است که برای مداوای بسیاری از بیماری ها جایگزین روش عمل جراحی شده است و پاسخ درمانی بسیار مناسبی هم از این روش گرفته شده است. این روش درمانی برای معالجه بسیاری از بیماری ها پاسخ قطعی و موثر می دهد و امکان بازگشت مجدد بیماری در این روش بسیار کاهش یافته است. همچنین میزان عوارض درمان با لیزر بسیار محدود و کم است و بیشتر بیماران از آن استقبال کرده اند و راضی هستند.

چند سالی است که روش درمان با لیزر برای مداوای بیماری فیستول به کار می رود. تا قبل از این تنها راه حل قطعی و روش درمانی موثر برای بهبودی فیستول مقعدی انجام عمل جراحی فیستول بود که عوارض و خطرات گوناگونی را برای بیماران به همراه داشت.

مزایای درمان فیستول با لیزر

اولین نکته ی مثبتی که در روش درمان با لیزر وجود دارد عدم نیاز به بستری بیمار در بیمارستان است. بیمار در این روش در عرض مدت زمانی کوتاه تر از ۱ ساعت تحت معالجه قرار می گیرد و بلافاصله هم مرخص می شود و میتواند امور روزمره ی خود را آغاز نماید. در حالی که پس از انجام عمل جراحی بیمار برای مدت ۱ الی ۲ روز بستری می شود و تحت نظر است. همچنین بیمارانی که تحت عمل جراحی قرار می گرفتند به ۲ تا ۴ هفته زمان برای استراحت در منزل نیاز داشتند ولی در روش درمان با لیزر بیمار بلافاصله می تواند به منزل یا محل کار خود باز گردد.

نکته ی مثبت بعدی اینکه در روش درمان با لیزر نیازی به بیهوشی عمومی بیمار نیست و فقط برای اینکه بیمار متوجه چیزی نشود تحت بی حسی موضعی قرار می گیرد. همان طور که می دانید بیهوشی عمومی برای بدن عوارض بسیار زیادی به همراه دارد.

در روش درمان با لیزر هیچ گونه درد و خونریزی احساس نمی شود و با ترمیم عصب های آسیب دیده و سوزاندن مویرگ ها و عروق خونی ناحیه ی آسیب دیده ی فیستول درد و خونریزی به حداقل میزان ممکن کاهش پیدا می کند. در زمان جراحی فیستول بیمار پس از به هوش آمدن درد بسیار زیادی را در ناحیه ی عمل احساس می کند که بسیار ناخوشایند است. همچنین خونریزی تا مدت ها پس از انجام عمل جراحی همچنان ادامه دارد و بیمار باید مرتبا پانسمان خود را تعویض کند.


عفونت محل جراحی عارضه ای است که در بسیاری از موارد پس از انجام عمل جراحی برای افراد به وجود می آید در حالی که در روش درمان با لیزر امکان عفونت به هیچ وجه وجود ندارد.
یکی از شایع ترین و ناخوشایند ترین عوارضی که پس از عمل جراحی فیستول برای بیماران به وجود می آید، از دست دادن موقتی اختیار در کنترل مدفوع و گاز روده است. این پدیده تا حدودی با انجام عمل مجدد قابل معالجه است ولی در موارد زیادی هم تا پایان عمر همراه بیمار باقی می ماند که بسیار آزاردهنده است. در روش درمان با لیزر به هیچ وجه این عارضه به وجود نمی آید.


در روش درمان با لیزر اگر بیمار علاوه بر فیستول مقعدی به سایر بیماری های مقعدی از جمله بواسیر و شقاق مبتلاست، می توان تمام این بیماری ها را به طور همزمان و یکجا بدون کوچکترین احساس درد و خونریزی به وسیله ی لیزر مداوا کرد.

و همچنین هزینه ی روش درمان با لیزر در مقایسه با هزینه های عمل جراحی بسیار پایین تر است.

هزینه درمان فیستول با لیزر

درمان فیستول با لیزر موثرترین راه علاج آن شناخته می شود که علاوه بر مزیت های گوناگون پزشکی در مقایسه با سایر عمل ها نیاز به صرف وقت و هزینه ای کمتر دارد زیرا که اولا این روش قطعی است و امکان عود مجدد آن بسیار کم است، دوما این روش درمان فیستول در مقایسه با انجام عمل جراحی و طول درمان آن که نیاز به بستری شدن در بیمارستان دارد شامل صرف هزینه و زمان بسیار کمتری می باشد.

نکته ای که لازم است در نظر بگیرید عدم پرداخت هزینه لیزر فیستول از طرف بیمه های درمانی است و این به علت عدم بستری شدن و سرپایی بودن این عمل است با این حال در صورت در نظر گرفتن هزینه، سختی عمل جراحی و زمانی که برای آن صرف می شود بازهم لیزر فیستول پیروز میدان است و مقرون به صرفه تر از عمل جراحی می باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۸۸۸*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان