کد: 140003255180716641

لوستر ها اساسی ترین وسیله برای زیبایی سالن ها

کد: 140003255180716641

https://bit.ly/3vvxmcO

، (اخبار رسمی): اگر به فکر زیبایی آشپزخانه و سالن های منزل خودتون هستید اینو مطمئن باشید که یک لوستر زیبا میتواند تغییر زیادی در خانه شما ایجاد کند.

لوستر ها اساسی ترین وسیله برای زیبایی سالن ها
لوستر ها اساسی ترین وسیله برای زیبایی سالن ها

چرا خرید لوستر آشپزخانه ضرورت دارد؟

با گذر زمان نه تنها وسایل دکوراتیو با تغییر و تحول مواجه شدند، بلکه طراحی داخلی ساختمان ها نیز چهره ای جدید به خود گرفتند. به طوریکه به مرور دیوار آشپزخانه ها حذف گردید و در حال حاضر فضای نشیمن یا سالن پذیرایی تنها با کانتر از آن جدا شده است.

به همین خاطر می توان گفت زیبایی فضای داخلی منزل تا حد زیادی به آشپزخانه بستگی دارد. نورپردازی مناسب در آشپزخانه باعث میشود تا رنگ کابینت ها جلوه بهتری داشته و زیباتر دیده شوند.

علاوه براین، تمام افراد خانواده برای استراحت های کوتاه و صرف نوشیدنی و غذا ساعاتی را در این نقطه از خانه گرد هم می آیند. در نتیجه باید از نظر روانشناسی فضایی با نورپردازی کاملا مناسب در این بخش فراهم کرد تا تمام افراد حاضر در آن به آرامش خوبی دست پیدا کنند. انتخاب لوستر آشپزخانه در رنگ و اندازه با نورپردازی مناسب و استاندارد می تواند شرایط روحی بسیار خوبی را برای افراد خانواده فراهم کند و البته غذا نیز جلوه بهتری خواهد داشت.

ارتباط جنس بدنه با قیمت لوستر چیست؟

با نگاهی به انواع لوستر موجود در بازار کاملا متوجه تنوع بسیار بالا در میان آنها خواهید شد. به طوریکه برخی از آنها با بدنه های برنزی ساخته شده و برخی چوبی می باشند و گاهی از مواقع ممکن است بدنه های کریستالی داشته باشند. از آنجا که نرخ برنز، چوب، کریستال و سایر فلزات کاملا با هم متفاوت است، در نتیجه بر همین اساس نرخ نیز تغییر خواهد کرد. به عنوان مثال، این کاملا طبیعی است که در اغلب مواقع قیمت لوستر برنزی و لوستر کریستالی گران تر از لوستر چوبی باشد.

در گذشته تنوع مدل ها و جنس لوسترها چندان زیاد نبود. لوسترها معمولا ظاهری شکوهمند و پر و پیمان داشتند و متشکل از فلز و قطعات کریستالی فراوان بودند. این مدل لوستر صرفا در سالن پذیرایی منازل نصب می شد و در اتاق ها و بخش های دیگر عموما نیازی به نصب چنین لوسترهایی نبود.

امروزه جنس لوسترها تنوع زیادی پیدا کرده است. از جمله لوسترهای چوبی و لوسترهایی که از ترکیب برخی مواد چون پارچه و متریال های سبک دیگر ساخته می شود. برخی دیگر از لوسترها از جنس فلزاتی چون استیل و ترکیب آن با شیشه و کریستال ساخته می شوند. از آن جا که این متریال گران تر هستند، قیمت لوستر با این جنس هم بالاتر است.

مزایای استفاده از لوستر مدرن نسبت به لوستر کلاسیک چیست؟

لوستر کلاسیک نوعی از لوستر در مقابل لوستر مدرن است. این نوع لوستر در خانه هایی استفاده می شود که دکوراسیون کلاسیک دارد. معمولا جنس لوستر از برنز یا برنج است که با حباب هایی که روی لامپ های آن می گیرد تزئین می شود. این نوع لوستر معمولا  چندین شاخه دارند و در دو مدل دیواری و سقفی تقسیم می شود.امروزه، تمامی ابعاد زندگی و وسایل خانه مدرن شده است؛ از فرش ها با طرح های مدرن گرفته تا روشنایی و لوستر مدرن.

لوستر مدرن به دلیل مدرن شدن اسباب و وسایل زندگی به راحتی با آن ها هماهنگ می شود و فضای یک دست و یک پارچه ای را به وجود می آورد در حالی که اگر از یک لوستر کلاسیک در وسط خانه ای پر شده از وسایل مدرن مثل چیز یک ناهماهنگ همیشه به چشم خواهد آمد و نا هماهنگی عجیبی را به وجود خواهد آورد. پس برای خرید خوب، حتما به فضای خانه ی خود دقت کنید اگر خانه ی شما کلاسیک است، هرگز به سراغ لوستر مدرن نروید چرا که لوستر کلاسیک بهترین گذینه برای شما خواهد بود. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل