کد: 140006035396516641

خرید انواع صندلی از وودووهوم

کد: 140006035396516641

https://bit.ly/2WC59Wf

، (اخبار رسمی): در عصر کنونی طراحی دکوراسیون بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته و همواره افراد به دنبال صندلی‌هایی باکیفیت و شیک هستند. ولی نکته‌ای که در این میان وجود دارد، این است که هر یک از این صندلی‌ها کاربری خاص خود را دارند و دارای طرح‌ها و مدل‌های مختلفی است.

خرید انواع صندلی از وودووهوم
صندلی مدرن وودووهوم

خرید بهترین صندلی ها ، صندلی مدرن و صندلی اپن از وودووهوم

صندلی امروزه طیف گسترده‌ای را شامل می‌شوند. در عصر کنونی طراحی دکوراسیون بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته و همواره افراد به دنبال صندلی‌هایی باکیفیت و شیک هستند. ولی نکته‌ای که در این میان وجود دارد، این است که هر یک از این صندلی‌ها کاربری خاص خود را دارند و دارای طرح‌ها و مدل‌های مختلفی است. در ادامه شما را با انواع صندلی‌ها و کاربری هر کدام آشنا خواهیم کرد تا انتخاب درستی داشته باشید. بنابراین، برای کسب اطلاعات کامل و جامع در خصوص انواع صندلی تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید.

صندلی راحتی

صندلی‌های راحتی همان‌طور که از نامشان مشخص است، طراحی بسیار راحتی دارند و برای استراحت بسیار مناسب هستند. تنوع در طرح و مدل این صندلی‌ها و همچنین طراحی فوق‌العاده شیک و مدرن، باعث استقبال بسیار بالای این صندلی‌ها در آتلیه‌ها شده است. هر فرد با توجه به سبک استراحت خود و نشستن و لم دادن بر روی این صندلی‌ها می‌توانند مدل خاصی را انتخاب کنند.

شاید فکر کنید که صندلی‌های راحتی تنها مختص دکوراسیون‌های مدرن است، در صورتی که به‌هیچ‌عنوان این‌گونه نبوده و این صندلی‌ها برای انواع سبک‌های دکوراسیون مورد استفاده قرار می‌گیرد. نکته‌ای که در خصوص خرید صندلی‌های راحتی باید توجه شود، کیفیت و نرمی نشیمن‌گاه و تکیه‌گاه این صندلی‌ها است.

قیمت صندلی

با توجه به این که در بالا به برخی از انواع صندلی اشاره کردیم، به این نتیجه خواهیم رسید که هر یک از این صندلی‌ها دارای قیمت‌های مختلفی هستند. برای این که صندلی به صورت کاملا استاندارد طراحی شده و قیمت مناسبی نیز داشته باشند، بهتر است به فروشگاه‌های مجاز و معتبر مراجعه شود. بنابراین فاکتورهایی همچون جنس صندلی، نوع آن، ابعاد، کیفیت ساخت، مواد اولیه و ... بر روی هزینه صندلی‌ها تاثیر مستقیمی دارد. جهت استعلام باکیفیت‌ترین و زیباترین صندلی‌ها کافیست وارد سایت وودو هوم شده و مدل صندلی را به همراه قیمت آن‌ها مشاهده کنید.

صندلی اپن

تبدیل شدن آشپزخانه‌های کلاسیک و قدیمی به آشپزخانه‌های اپن، پای صندلی‌های بار را به خانه‌ها باز کرد. بسیاری ترجیح می‌دهند به جای اشغال کردن فضای آشپزخانه با میز نهارخوری، از کانتر آشپزخانه بi‌عنوان میز استفاده کنند و برای این منظور نیاز به تهیه صندلی‌های بار یا صندلی‌های اپن دارند. وجود این صندلی‌ها در کنار کانتر، شرایط مناسبی را فراهم می‌آورد که مهمانان خودمانی برای گپ و گفت روی آن‌ها بنشینند و در ارتباط نزدیک با صاحب‌خانه باشند.

راحتی به ذائقه شخصی شما بستگی دارد، اما در صورتی که کاربران صندلی‌ها، سالمندان یا کودکان هستند، باید حتما مقوله راحتی را در نظر بگیرید. صندلی‌های بدون پشتی در فضاهای کوچک یا فضاهای مینیمال بسیار عالی به نظر می‌رسند اما این را در نظر داشته باشید که بسیاری از افراد نمی‌توانند مدت طولانی روی این صندلی‌ها بنشینند.

صندلی‌های اپنی که تکیه‌گاه بلند و جای پا دارند در هنگام نشستن راحتی زیادی ایجاد می‌کنند. در زمان نشستن روی صندلی‌های پشت‌بلند، می‌توانید به‌طور کامل تکیه دهید و اگر به دنبال راحتی بیشتری هستید، صندلی‌هایی را انتخاب کنید که جای پا دارند.

انواع صندلی اپن

وجود صندلی اپن در آشپزخانه‌های اپن و مدرن امروزی فواید بسیاری دارد. این صندلی‌ها میز نهارخوری را در آشپزخانه حذف کرده‌اند و از این رو فضای بیشتری را در اختیار افراد قرار می‌دهند. صندلی‌های اپن با ارتفاع‌های متفاوت و قابلیت‌های تنظیم ارتفاع می‌توانند یکی از ایده‌آل‌ترین گزینه برای راحتی و جذاب‌تر شدن فضای دکوراسیون آشپزخانه محسوب شوند. در ادامه شما را با انواع صندلی اپن آشنا می‌کنیم تا با خرید مناسب‌ترین صندلی اپن زیبایی و راحتی را برای آشپزخانه خود به ارمغان بیاورید.

قیمت صندلی اپن

صندلی اپن از جنس و متریال‌های مختلفی ساخته شده‌اند و لوازم به‌کار رفته در آن‌ها متفاوت است. بنابراین هزینه صندلی‌های اپن بر اساس ساختار، کیفیت، جنس، نوع صندلی، ابعاد، طراحی و ... تعیین می‌شود. صندلی‌های گران‌تر الزاما صندلی بهتری نیستند. به همین دلیل در هنگام خرید صندلی‌ها بهتر است به مراکز مجاز و معتبر مراجعه کنید. وودو هوم یکی از بزرگ‌ترین مراکز فروش انواع صندلی‌های اپن در ایران است که محصولات موجود در این فروشگاه به سرتاسر ایران ارسال می‌شود. شما می‌توانید از تنوع محصولات ما به همراه قیمت بی‌نظیر آن‌ها مطلع شوید.

صندلی مدرن

در عصر کنونی با توجه به تنش و دغدغه‌های خارج از منزل، سبک‌های مدرن می‌توانند به‌خوبی باعث آرامش افراد شده و خستگی یک روز پر از تنش را از تنشان در بیاورند. به همین دلیل بسیاری از افراد خانه‌های خود را به سبک مدرن طراحی می‌کنند. خانه‌های مدرن امروزی نیازمند صندلی‌های مدرن نیز هستند. به صندلی‌هایی مدرن می‌گویند که طراحی و ساختار آن‌ها با سبک‌های سنتی متفاوت بوده و به‌صورت کاملا ساده طراحی شده باشند.

این صندلی‌ها ساختاری ساده و شیک دارند و نه‌تنها زیبایی را برای فضا به ارمغان می‌آورند، بلکه باعث راحتی و آسایش ساکنین می‌شود. صندلی مدرن به راحتی می‌تواند حس و حال مثبتی را به خانه بخشیده و به بهترین شکل ممکن فضا را زیبا کند.

صندلی مدرن چوبی

چوب یکی از متریال‌های بسیار ارزشمند برای ساخت لوازم منزل به شمار می‌رود. امروزه بسیاری از لوازم لوکس و مدرن با استفاده از انواع چوب‌های بسیار مستحکم و مقاوم ساخته می‌شوند. به همین دلیل، صندلی مدرن چوبی یکی از ابزارهایی است که می‌تواند به زیبایی هرچه تمام‌تر نمای شیک و جذابی را به ساختمان شما بدهد. صندلی‌های چوبی در طرح و مدل‌های مختلفی طراحی و تولید می‌شوند و به خوبی می‌توانند گرمای بسیار دلنشینی را به فضا ببخشند.

چوب درختانی همچون راش، افرا، کاج، بلوط و گردو مناسب‌ترین چوب برای ساخت صندلی هستند که در عین دوام و مقاومت بسیار بالا، بسیار باکیفیت نیز هستند. شما می‌توانید متنوع‌ترین و جذاب‌ترین صندلی مدرن چوبی را در سایت وودو هوم مشاهده کنید.

صندلی مدرن فلزی

صندلی‌های فلزی به‌دلیل طراحی بسیار ظریف و مدرن، یکی از ایده‌آل‌ترین ابزار برای خانه‌هایی با دکوراسیون سبک مدرن هستند. این صندلی‌ها چهارچوب بسیار مقاوم و مستحکمی دارند و عمر آن‌ها بسیار تضمین شده است. وزن سبک این صندلی‌ها به شما کمک می‌کند که به راحتی آن را جابجا کرده و در هر قسمت از خانه و ویلای خود از آن استفاده کنید. نکته‌ای که در هنگام خرید صندلی‌های فلزی باید مورد توجه قرار دهید، جنس و کیفیت این صندلی‌هاست. شرکت‌های معتبر تولیدکننده صندلی‌های فلزی بر روی این صندلی‌ها یک لایه فولاد گالوانیزه ضد زنگ قرار می‌دهند و از این رو به‌راحتی می‌توان آن را با آب شستشو داد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف