اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140003265181516644

ماشین آلات کمک انسانها در کار های سخت

کد: 140003265181516644

https://bit.ly/35riH84

، (اخبار رسمی): پلی الکترولیت ها از پلی آکریل آمید/ سدیم آکریلات و پلی آکریل آمید مشتق می شوند و غالباً از کشورهای چون ژاپن، انگلیس، آلمان، کره و چین وارد می شوند. در حال حاضر شرکت های زیادی در ایران اقدام به واردات و همچنین فروش پلی الکترولیت ها در انواع و اشکال مختلف می نمایند.

ماشین آلات کمک انسانها در کار های سخت
ماشین آلات کمک انسانها در کار های سخت

بیوفیلتر چیست؟

با توجه به کمبود آب در جهان و همچنین مصرف زیاد آب در مشاغل صنعتی و غیر صنعتی ، صاحبان صنایع به این فکر افتادند که ، برای جلوگیری از هدر رفت آب های استفاده شده و برای باز گرداندن و استفاده دوباره از پساب های تولیدی ، به استفاده از انواع روش های تصفیه پساب به وسیله بیوفیلتر پرداختند ؛ بیوفیلتر راکتورهایی هستند که با در اختیار داشتن بسترهایی که روی آنها میکرو ارگانیسم ها رشد می کنند ، فرآیند تصفیه را به خوبی انجام می دهند . از طرفی با توجه به تعهدات شرکت ها در خصوص حفظ محیط زیست ، استفاده از بیوفیلتر بهترین راه برای اجرای این تعهد است ، زیرا بیوفیلتر با محیط زیست سازگاری دارد و در فناوری های بازچرخانی ، کمترین میزان آسیب محیط زیستی را به همراه دارد ؛ در فرآیند بیوفیلتر ، آلاینده های موجود در پساب ، با عبور از روی بستر ، جذب میکروارگانیسم ها و بیوفیلم روی بستر شده و تجزیه بیولوژیکی می شود .

یکی از بزرگترین چالش ها در فرآیند تصفیه آب و فاضلاب، عدم ته نشین شدن ذرات با بار منفی و مثبت معلق می باشد. به همین دلیل از برخی مواد منعقد کننده یا لخته ساز در فرآیند زلال سازی آب و تصفیه فاضلاب استفاده میشود. پلی الکترولیت (Polyelectrolyte) یکی از پلیمرهای بسیار کاربردی با زنجیره طولانی و قدرت واکنش پذیری بالا می باشد که قادر است ذرات باردار معلق را خنثی نموده و منجر به اتصال آنها به یکدیگر و تشکیل لایه های بزرگ از مواد لخته شده گردد. این مواد منعقد کننده به صورت پودر و محلول و ژل در دسترس بوده و در صنایع مختلف مورد استفاده قرار میگیرند و به شدت به آب علاقه مند بوده و قادر به تولید محلول های آبی با غلظت زیاد هستند. با توجه به بار یونی این ذرات لازم است از انواع مختلف پلی الکترولیت استفاده شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید