اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140005315391016644

آنچه باید درباره ی بازیافت روغن سوخته و پالشینگ روغن تقطیری بدانید

کد: 140005315391016644

https://bit.ly/3mwb9ui

، (اخبار رسمی): امروزه به کمک بازیافت می‌توانید بسیاری از مواد را به حالت اولیه برگردانید و دوباره از آن‌ها استفاده کنید.

آنچه باید درباره ی بازیافت روغن سوخته و پالشینگ روغن تقطیری بدانید
بازیافت روغن سوخته

بازیافت روغن سوخته و پالشینگ روغن تقطیری توسط شرکت مهر آذر ماشین

همانطور که می‌دانید در همه‌ی ماشین‌ها و موتورها از روغن موتور استفاده می‌شود. از روغن موتور برای روان کردن قسمت‌های متحرک اتومبیل استفاده می‌شود و مانند خون در رگ‌های آن جاری است. در این مقاله می‌خواهیم شما را با روغن موتور و نحوه بازیافت روغن سوخته آشنا کنیم. سپس در مورد دستگاه بازیافت روغن سوخته صحبت خواهیم کرد و بعد از آن شما را با یک کارخانه بازیافت روغن سوخته آشنا خواهیم کرد که در صورت نیاز به آن مراجعه کنید.

بدون شک همه‌ی شما می‌دانید که با استفاده از روغن موتور می‌توانید راندمان ماشین خود را بالا ببرید زیرا اصطکاک بین قطعات کاهش می‌یابد و موتور خنک می‌شود. روغن موتورها در انواع گوناگونی ساخته شده‌اند که انتخاب آن بستگی ب نظر و سلیقه شما دارد. در هر صورت از هر نوع روغنی استفاده کنید بعد از گذشت یک زمان مشخص باید برای تعویض آن اقدام کنید.

همانطور که در جریان هستید، روغن تعویض شده را نمی‌توان به راحتی از بین برد زیرا باعث آلودگی می‌شود و فقط با بازیافت روغن سوخته می‌توانید آن را به حالت اولیه خود برگردانید و دوباره از آن استفاده کنید.

شاید برای شما هم جالب باشد که برای ساخت روغن موتور از 8 نوع ماده افزودنی استفاده می‌شود که این افزودنی‌ها بعد از بازیافت روغن سوخته به صورت قیر بدست می‌آیند و قابل استفاده می‌باشد.

امروزه به کمک بازیافت می‌توانید بسیاری از مواد را به حالت اولیه برگردانید و دوباره از آن‌ها استفاده کنید.

توجه داشته باشید که علاوه بر بازیافت روغن سوخته می‌توانید مواد دیگری را هم بازیافت کنید و دوباره از آن‌ها استفاده کنید. با بازیافت کردن می‌توانید  در مصرف مواد صرفه جویی کنید.

برای بازیافت روغن سوخته ماشین می‌توانید به شرکت مهر آذر ماشین مراجعه کنید و این کار را به آن‌ها بسپارید. شرکت مهر آذر ماشین یک شرکت فوق العاده می‌باشد که در زمینه فرآیند تصفیه فعالیت می‌کند و با داشتن یک تیم حرفه‌ای که در این زمینه تخصص دارند، به خوبی توانسته است در این زمینه موفق باشد.

بازیافت روغن سوخته موتور

وجود روغن سوخت در محیط زیست آلودگی بسیار زیادی به وجود می‌آورد و بهترین راه برای جلوگیری از این آلودگی، بازیافت روغن سوخته می‌باشد. با تصفیه روغن سوخته می‌توانید از این آلودگی جلوگیری کنید و محیط زیست را نجات دهید. به طور مثال  یک میلیون گالن آب آشامیدنی می‌تواند توسط یک گالن روغن سوخته موتور آلوده شود که این میزان آلودگی واقعا زیاد است و نشان می‌دهد که وجود روغن سوخته تاثیر بسیار بردی بر روی آب‌ها و محیط زیست دارد.

 موتور علاوه بر جلوگیری از آلودگی باعث می‌شود که در مصرف انواع روغن موتور صرفه جویی شود.

توجه به این نکته هم حائز اهمیت است که بازیافت روغن سوخته به هزینه‌ی زیادی نیاز ندارد و هزینه‌ی آن نسبت به تصفیه نفت خام بسیار به صرفه‌تر است.

پالیشینگ روغن تقطیری

پالیشینگ روغن تقطیری یا همان رنگبری روغن که برای روشن کردن روغن و افزایش کیفیت آن، از این روش استفاده می‌شود. در این مقاله می‌خواهیم شما را با پالیشینگ روغن تقطیری و روش‌های آن به خوبی آشنا کنیم و درباره ویژگی‌های سیستم پالیشینگ سخن بگوییم که به خوبی با این روش آشنا شوید.

پالیشینگ یک روش بسیار خوب و ایده آل می‌باشد که برای روغن‌های تقطیری از آن استفاده می‌شود و معمولا با بهره گیری از تقطیر خلاء یا تبخیر کردن فیلم‌های نازکی که پالایش شده است، انجام می‌گیرد.

بهتر است بدانید که پالیشینگ روغن تقطیری از یک نوع خاک طبیعی ساخته شده است که نوعی فرآیند مشخص بر روی آن انجام شده است که این کار توسط کارشناسان حرفه‌ای که در این زمینه تخصص دارند انجام شده است.

توجه به این نکته حائز اهمیت است که این نوع خاک می‌تواند 200 تا 500 بار مورد استفاده قرار بگیرد و بعد از آن به تعویض نیاز دارد.

به طور کلی می‌توان گفت که از پالیشینگ روغن تقطیری برای بهتر شدن رنگ و بوی روغن‌های تقطیری استفاده می‌شود.

در این روش با عبور دادن روغن از کاتالیست‌های مخصوص، کیفیت روغن را افزایش می‌دهند. به این صورت که با عبور روغن از این کاتالیست‌ها بعضی از مواد جامد مانند گوگرد از ترکیبات آن حذف می‌شوند.

برای  انجام پالیشینگ روغن تقطیری می‌توانید به شرکت معتبر مهر آذر ماشین مراجعه کنید و تولید روغن با کیفیت و معتبر را به این شرکت بسپارید.

این شرکت معتبر در زمینه‌های گوناگونی فعالیت می‌کند و دارای یک تیم حرفه‌ای می‌باشد که به خوبی از پس کارها بر می‌آیند و کار خود را در بهترین شکل ممکن انجام می‌دهند.

این شرکت با داشتن پیشرفته‌ترین تجهیزات و حرفه‌ای‌ترین کارشناسان به خوبی توانسته است در کار خود موفق باشد و یکی از بهترین و خوش‌نام‌ترین شرکت‌ها در ایران باشد.

ویژگی‌های سیستم پالیشینگ

در این قسمت می‌خواهیم شما را با ویژگی‌های سیستم پالیشینگ آشنا کنیم که برخی از آن‌ها به شرح زیر می‌باشند:

·        سیستم پالیشینگ با محیط زیست سازگار می‌باشد. همانطور که می‌دانید فرآیند‌های دیگر مانند سیستم‌های اسید و خاک، استخراج با حلال و ... سازگاری کمتری با محیط زیست دارند و سیستم پالیشینگ در مقایسه با آن‌ها به صرفه‌تر و بهتر است.

·        این روش نسبت به روش‌های دیگر، اقتصادی تر و بهتر می‌باشد. به طور مثال روش هیدروتریت در دما و فشار بالایی کار می‌کند و به صرفه نمی‌باشد. پالیشینگ روغن تقطیری یک روش کاملا اقتصادی و به صرفه می‌باشد.

·        با استفاده از این سیستم رنگ روغن مورد نظر بهبود میابد.

·        با بهره گیری از سیستم پالیشینگ می‌توانید بوی نامطبوع روغن را حذف کنید و یک روغن بدون بو داشته باشید.

·        بخشی از گوگردی که در روغن وجود دارد با استفاده از این سیستم حذف می‌شود و یک روغن با کیفیت تولید می‌شود.

·        سیستم پالیشینگ در مقایسه با سایر روش‌ها، بهتر و کاربردی‌تر می‌باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته