اطلاعات تماس
  • 021447*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140004055196916702

تولیدی لباس و پوشاک عمده و جز افراتین

خرید لباس عمده

کد: 140004055196916702

https://bit.ly/2ULUSG1

، تهران , (اخبار رسمی): خرید لباس زنانه عمده با بهترین قیمت و بهترین کیفیت در افراتین

خرید لباس عمده افراتین پیشینه فعالیت های ما به سال ۱۳۷۹ بر می گردد و پس از فراز و فرود های فرآوان در تیر ماه سال 1394 کار با برند افراتین را توسط جمع خانوادگی ۴ نفره و با سرمایه نه چندان چشمگیر و فقط دو مشتری از سر گرفتیم.

افراتین با اندیشه خلق مرغوبترین محصولات مطابق با نیاز ، مد و اقتصاد طیف گسترده ای از اجتماع فعالیت های خود را با ترکیبی از با کیفیت ترین مواد اولیه و تلفیق آن با تجربه هنر و اشتیاق پرسنلی متخصص و با چشم انداز جهانی شدن به پیش می برد. تاکید بر آموزش و تقویت سرمایه های انسانی جهت بالا بردن سطح کیفی محصولات از مهمترین ارکان و اهداف افراتین است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه تولیدی پوشاک و لباس افراتین

پیشینه فعالیت های ما به سال ۱۳۷۹ بر می گردد و پس از فراز و فرود های فرآوان در تیر ماه سال 1394 کار با برند افراتین را توسط جمع خانوادگی ۴ نفره و با سرمایه نه چندان چشمگیر و فقط دو مشتری از سر گرفتیم. افراتین با اندیشه خلق مرغوبترین محصولات مطابق با نیاز ، مد و اقتصاد طیف گسترده ای از اجتماع فعالیت های خود را با ترکیبی از با کیفیت ترین مواد اولیه و تلفیق آن با تجربه هنر و اشتیاق پرسنلی متخصص و با چشم انداز جهانی شدن به پیش می برد. تاکید بر آموزش و تقویت سرمایه های انسانی جهت بالا بردن سطح کیفی محصولات از مهمترین ارکان و اهداف افراتین است.

اطلاعات تماس
  • 021447*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار