اطلاعات تماس
  • 021447*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140004295337616702

عمده فروشی لباس زنانه

کد: 140004295337616702

https://bit.ly/2TsUXOw

، تهران , (اخبار رسمی): عمده فروشی لباس زنانه بیشتر افرادی که در زمینه پوشاک زنان فعالیت می کنند ، اولین مکانی که برای تهیه محصولات خود در نظر می گیرند بازارهای بزرگ است که معمولاً در بیشتر شهرهای ایران آدرس دقیق این مجموعه ها در دسترس خریداران نیست ، یا اگر در برخی موارد قیمت هایی که ارائه می دهند

عمده فروشی لباس زنانه
عمده فروشی لباس زنانه

برای خرید لباس زنانه ارزان قیمت  از عمده فروشی لباس زنانه ، فقط به مراکز و کالاهایی که بهترین لباس بهترین لباس را با قیمت مناسب ارائه می دهند مراجعه کنید و سفارشات خود را به صورت حضوری یا غیر حضوری ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

بیشتر افرادی که در زمینه پوشاک زنان فعالیت می کنند ، اولین مکانی که برای تهیه محصولات خود در نظر می گیرند بازارهای بزرگ است که معمولاً در بیشتر شهرهای ایران آدرس دقیق این مجموعه ها در دسترس خریداران نیست ، یا اگر در برخی موارد قیمت هایی که ارائه می دهند بالاتر از قیمت بازارهای تهران و کرج است.

علاوه بر قیمتی که در بیشتر مواقع ذائقه خریداران و فروشندگان لباس زنانه را نمی پسندید ، بیشتر اوقات کمبود محصولات با کیفیت و سبک یکی از مشکلاتی است که علاوه بر شهرهای بزرگ مانند تبریز ، اصفهان ، شیراز و ... شهرهای دیگر همیشه دشوار است. عرضه کالا با مشکل روبرو است.

به همین دلیل ، ریمنتو با سالها فعالیت در زمینه پوشاک زنانه ، به نکاتی از جمله کمبود لباس با کیفیت ، قیمت بالا ، عدم تنوع محصولات و ... این فرصت را برای بازرگانان و مراکز توزیع پیشنهاد قادر به تهیه انواع لباس های زنانه ارزان و با کیفیت علاوه بر اینکه از بازار رقابتی پیشی گرفته و همیشه مشتریان خود را راضی کرده است.

فروش لباس زنانه در ریمانتو به صورت عمده انجام می شود و افراد می توانند با کمترین هزینه ممکن خرید خود را انجام دهند. با این وجود ، بسته بندی محصولات به گونه ای است که حتی افرادی که دوست دارند از بالا و شلوارک ، شلوار و ... مجرد خرید کنند می توانند از محصولات Rimento استفاده کنند.

فروشگاه اینترنتی لباس زنانه
ریمنتو ، از زمان راه اندازی یک فروشگاه آنلاین لباس زنانه ، خرید را برای شما و شما راحت می کند

شلوارک بالا
مقوی
شلوار ورزشی
شلوار راحتی
تی شرت
و به صورت حضوری و فقط با کمترین هزینه و در هرجای ایران که کالاهای خود را اهدا می کند قابل سفارش است. اگر مشکلی در خرید غیر حضوری دارید ، باید با فروش تخصصی تماس بگیرید ، سپس می توانید با کارشناسان فروش مجموعه تماس بگیرید و بعد از DaryatTeldrud

در هر دو مورد ضمانت مجموعه برای شما وجود دارد و در صورت بروز هرگونه مشکلی در هنگام خرید ، اگر راضی باشید ، اگر نمی توانید آن را دریافت کنید ، اگر محصول خود را پس دهید و پرداخت خود را انجام دهید.

س questionsالات متداول درباره قیمت ، میزان خرید و نحوه ارسال لباس زنانه ارزان Rimento
در اینجا چند سوال متداول از مشتریان عزیز آورده شده است. این س questionsالات ممکن است در میان س questionsالات شما باشد.

قیمت لباس زنانه ریمنتو چقدر شروع می شود؟
قیمت لباس های زنانه ریمنتو به مدل و مواد آنها بستگی دارد. تی شرت ، شلوار ، شلوارک و بلوز از 15000 تن شروع می شود.

موضوع لباس زنانه چیست؟
الگوها و مواد متفاوت است ، اما بیشتر کارها از ویسکوز ، نخ و نخ پنبه ساخته شده است.

در هر بسته اساسی چند لباس زنانه وجود دارد؟
اکثر مدل های لباس زنانه ریمنتو در 5 یا 6 قطعه بسته بندی می شوند که به آنها نیم شلوار جین گفته می شود.

حداقل خرید عمده لباس زنانه چقدر است؟
حداقل مبلغ خرید 3 بسته است که می توانید از یک مدل یا از مدل های مختلف انتخاب کنید.

نحوه ارسال؟
تمام محموله ها با لباس زنانه تیپاکس و ریمنتو در کارتن های 5 لایه بسته بندی شده اند تا در هنگام حمل و نقل آسیب نبینند. اگر در تهران باشید بسته را برای 1 روز کاری دریافت می کنید و اگر در شهرستان باشید بسته را برای 2 روز کاری دریافت می کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه تولیدی پوشاک و لباس افراتین

پیشینه فعالیت های ما به سال ۱۳۷۹ بر می گردد و پس از فراز و فرود های فرآوان در تیر ماه سال 1394 کار با برند افراتین را توسط جمع خانوادگی ۴ نفره و با سرمایه نه چندان چشمگیر و فقط دو مشتری از سر گرفتیم. افراتین با اندیشه خلق مرغوبترین محصولات مطابق با نیاز ، مد و اقتصاد طیف گسترده ای از اجتماع فعالیت های خود را با ترکیبی از با کیفیت ترین مواد اولیه و تلفیق آن با تجربه هنر و اشتیاق پرسنلی متخصص و با چشم انداز جهانی شدن به پیش می برد. تاکید بر آموزش و تقویت سرمایه های انسانی جهت بالا بردن سطح کیفی محصولات از مهمترین ارکان و اهداف افراتین است.

اطلاعات تماس
  • 021447*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حراج و تخفیف