اطلاعات تماس
  • ۰۱1۳۲۳*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140004085203916558

معرفی انواع پنجره دوجداره upvc و شرایط فروش اقساطی شرکت کویر پنجره

فروش پنجره دوجداره اقساطی در رامسر

کد: 140004085203916558

https://bit.ly/3jsLHEH

، بابل , (اخبار رسمی): شناخت انواع پنجره دوجداره upvc به عنوان یکی از اصلی ترین شاخصه های کیفیت در بنا و آشنایی با مزایای این محصول در صرفه جویی هزینه و انرژی؛ همینطور آشنایی با شرکت کویر پنجره تولیدکننده مرغوبترین درب وپنجره دوجداره در مازندران و شرایط فروش اقساطی و آنلاین بلآخص برای رامسری ها عزیز

فروش پنجره دوجداره اقساطی در رامسر
فروش پنجره upvc ارزان در رامسر

شناخت انواع درب وپنجره دوجداره به همراه کارایی و مزایای آن درصرفه جویی هزینه و دوام و زیبایی؛ همینطور آشنایی با شرایط فروش اقساطی و آنلاین مرغوبترین درب وپنجره دوجداره در مازندران توسط شرکت کویر پنجره

شهرستان رامسر به عنوان یکی از پیشگامان در عرصه ی ساخت وساز بلآخص مصرف محصولات مدرن ساختمانی جایگاه ویژه ای در سطح کشور از جهت رعایت استانداردهای ساختمانی دارد که درب وپنجره دوجداره upvc یکی از این دستاوردهای رعایت شده در 93 درصد از ساخت وسازهای این شهرستان 38 هزار نفری ست. درب وپنجره دوجداره از زمان پیدایشش تا کنون تغییرات چشمگیری کرده که حضورش در بناهای امروزی را باتوجه به کمبود انرژی و بهاء زیاد آن، الزامی کرده است. تغییراتی چون تزریق گاز آرگون ، ضخامت شیشه، رفلکس شدن شیشه، تولید در طرح های مختلف، یراق آلات و بسیاری تغییرات دیگر که بر مزایای این محصول همچون « صرفه جویی چشمگیر در مصرف انرژی، عدم هزینه نگهداری، هزینه کم نصب، استحکام و طول عمر، أمنیت بالا و بسیاری دیگر افزوده تا این محصول محبوب را به یکی از پرطرفدارترین قطعات ساختمانی تبدیل کرده باشد. همانطور که در مقاله «معرفی انواع پنجره های دوجداره» به شناخت تاریخچه، جنس و کاربری انواع پنجره ها پرداخته شد در این مقاله به معرفی اجمالی انواع درب و پنجره ها و نقاط کاربری آنها خواهیم پرداخت. همینطور در ادامه با شرکت کویر پنجره تولید کننده مرغوبترین درب وپنجره دوجداره در سطح استان که افتخار درج فاکتور برای 61درصد از محصولات نصب شده در سطح شهر رامسر را به خود اختصاص داده، آشنا خواهید شد که با شرایط فروش ویژه اقساطی و آنلاین خود به انتخاب اول بسیاری از سازندگان و خریداران در سطح استان و بلآخص رامسری های عزیز تبدیل شده است.

جنس پنجره های دوجداره                                                                                         

 پنجره های دوجداره در دو نوع آلومینیومی و upvc تولید میشوند که هرکدام بسته به لوازم و مواد مصرفی قیمت و کارایی خاص خود را دارند. پنجره‌های دو جداره آلومینیومی در دو نوع ترمال بریک و معمولی تولید می‌شود.در مدل آلومینیوم ترمال بریک، یک تیغه عایق از جنس پلی آمید در بین مقطع پروفیل قرار داده می‌شود به طوری که اتصال پروفیل سمت بیرون و سمت داخل توسط این تیغه عایق قطع می‌گردد و پروفیل‌ها از دو طرف به تیغه وصل می‌شوند. بدین صورت پروفیل آلومینیوم به شکل ترمال بریک در می‌آید که کاملاً عایق می‌شود.  

 پنجره های دوجداره در انواع: 

. دوحالته                                                                                                      

. تک حالته                                                                                                      

. ثابت                                                                                                    

. کشویی          

.سایبانی                                                                                                      

. فولوکس واگنی                                                                                                     

 و آکاردئویی                                                                                                          

تولید میشوند .شیشه های  پنجره های دوجداره معمولآ 4 میل و 6 میل هستند که ضخیم تر آن روبه بیرون قرار میگیرد. شیشه های پنجره های دوجداره با شیشه رفلکس از یک جداره ساده و یک جداره شیشه رفلکس ساخته می‌شود که جداره شیشه رفلکس باید به طرف بیرون قرار گیرد. شیشه‌های رفلکس از عبور نور شدید خورشید جلوگیری می‌کنند ولی ایراد آن‌ها این است که داخل ساختمان را تاریک کرده و در شب داخل ساختمان نمایان است. فضای بین دوجداره یا ازهوا خالی میشوند که به اصطلاح با خلاء تولید میشوند ویا با «گاز آرگون» تزریق میشوند که علاوه بر جلوگیری از عرق شیشه از تابش نور شدید آفتاب به داخل جلوگیری میکند.          

محاسبه قیمت پنجره دوجداره                                                                                               

قیمت پنجره های دوجداره upvc بر حسب پروفیل گالوانیزه ای که درآن بکار رفته و ضخامت و طرح پنجره محاسبه میشود. در مقاله «تآثیر پروفیل در جنس پنجره های دوجداره» بطور کامل کاربرد پروفیل های U شکلی که حافظ استحکام و دوام پنجره های دوجداره هستند توضیح دادیم و اینجا تنها به این بسنده میکنیم که قیمت پنجره ها برحسب طول پروفیل گالوانیزه کاربردی +طول کلاف UPVC + میزان و نوع یراق آلات محاسبه میشوند.

شرکت کویر پنجره با فروش آنلاین و اقساطی                                                                           

شرکت بزرگ کویر پنجره با سالها تلاش در حیطه تولید مرغوبترین یراق آلات و جنس بدنه UPVC در گام جدید مشتری مداری خود تصمیم گرفته درب و پنجره دوجداره را تا سقف 50 میلیون تومان در اقساط 36 ماهه ارائه دهد که این مهم در کنار قیمت بسیار مقرون بصرفه شانس بسیار خوبی ست برای کسانی که قصد تعویض پنجره های قدیمی خود با پنجره های دوجداره دارند و یا سازندگان و پیمانکاران عزیزی که کیفیت را در کنار قیمت و شرایط فروش مناسب میخواهند. با بازدید از سایت مجموعه کویر پنجره از پروژه های انجام شده توسط زبده ترین نصابان این شرکت و امتیازات ویژه ای که شامل حال رامسری های عزیز شده مطلع شوید.

                               ..............................کیفیت و رضایت اتفاقی نیست...........................

برای ارتباط با کارشناسان و مشاوره رایگان و ثبت سفارش: ~~تماس و مشاوره~~

ارتباط با صفحه خرید آنلاین: ~~خرید آنلاین~~

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

kavirpanjere

تولیدکننده محصولات باکیفیتِ درب و پنجره دوجداره upvc و محصولات وابسته(انواع توری ها؛ درزگیرها و یراق آلات درب وپنجره)

اطلاعات تماس
  • ۰۱1۳۲۳*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان