اطلاعات تماس
  • 021222*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140004215322516634

موکت های اداری در مقابل سایر کفپوش ها

۵ مزیت بزرگ موکت اداری نسبت به سایر کف پوش ها

کد: 140004215322516634

https://bit.ly/3e7nXCz

، (اخبار رسمی): موکت اداری طیف وسیعی از زیبایی های جذاب را ارائه می دهد و همچنین گزینه های گسترده ای برای الگو که می تواند به پویایی بیشتر یک فضا کمک کند. الگوهای تکراری برای چشم دلپذیر هستند و می توانند برای هدایت ناخودآگاه مهمانان در یک فضا بسیار موثر استفاده شوند.

۵ مزیت بزرگ موکت اداری نسبت به سایر کف پوشها
موکت اداری کارپت لند
۵ مزیت بزرگ موکت اداری نسبت به سایر کف پوشها
موکت اداری تایلی کارپت لند

یکی از بزرگترین مزیت های موکت های اداری و تجاری جذب صدا است. این بدان معناست که شما صدای اکثر قدم ها را نخواهید شنید و در صورت شنیدن ، کمتر مورد توجه قرار می گیرند.

۵ مزیت بزرگ موکت اداری نسبت به سایر کف پوش ها

فضاهای اداری و  تجاری نیازهای منحصر به فردی دارند که فقط با انواع خاصی از کفپوش ها برطرف می شوند. این فضاها باید حرفه ای به نظر برسند، به تمرکز افراد کمک کنند و به افزایش سلامتی و ایمنی کمک کنند. این کار را باید بدون هزینه زیاد انجام شود. اینها همه از مزایای موکت اداری تجاری است . باید فهمید که موکت های اداری چگونه هر یک از این استانداردها را برآورده و از آنها فراتر می رود. برخی از این مزایا بلافاصله مشخص می شوند، در حالی که برخی دیگر فقط با استفاده از چند مثال آشکار می شوند:

1. کف های چوبی سخت زیبا به نظر می رسند، اما با گذشت زمان در فضاهای اداری و  تجاری بزرگ، آنها شروع به سایش می کنند. تخته های کف در اثر رطوبت آنها را می شکنند. برخی ناهمواری ها بین تایل ها مشاهده خواهید کرد و ممکن است با مسائلی مانند به وجود آمدن کپک مواجه شوید. در حالی که آنها به فضایی ظاهری زیبا می بخشند، اما همچنین باعث می شوند تاریک تر و محدودتر به نظر برسند.

موکت اداری طیف وسیعی از زیبایی های جذاب را ارائه می دهد و همچنین گزینه های گسترده ای برای الگو که می تواند به پویایی بیشتر یک فضا کمک کند. الگوهای تکراری برای چشم دلپذیر هستند و می توانند برای هدایت ناخودآگاه مشتریان در یک فضا بسیار موثر استفاده شوند.

موکتی که برای فضاهای پرتردد مناسب تعیین شده باشد، ظاهر خود را بدون مشکل برای مدت طولانی حفظ می کند و در معرض خطر تاب خوردگی یا ناهموار بودن چوب سخت قرار نمی گیرد.

2. کاهش صدا

به ویژه در دفاتری که با سروصدای زیادی سرو کار دارندکارکنان موظف هستند که به طور مداوم جابجا شوند و با یکدیگر مشورت کنند. گزینه های کف سخت مانند چوب سخت و کاشی فقط صدای قدم ها را به گوش نمی رساند، بلکه همان صدا و صدای کم دیگر را در سراسر فضا تکرار می کند. این شامل زنگ زدن به تلفن، صدا، صدای خنده روی صفحه کلید، باز کردن و بسته شدن کابینت ها است. این یک فضا را فوق العاده ناکارآمد می کند.

یکی از بزرگترین مزیت های موکتهای اداری و تجاری جذب صدا است. این بدان معناست که شما صدای اکثر قدم ها را نخواهید شنید و در صورت شنیدن، کمتر مورد توجه قرار می گیرند. شاید حتی مهمتر از آن، این بدان معناست که هر صدای دیگری در سالن و در هر فضای کمی طنین انداز نخواهد شد.

3. هزینه اکثر راه حل های کف دیگر گران هستند. از همه مزایای موکت اداری، بارزترین آن ارزان بودن آن است. هزینه مواد به مراتب کمتر از سایر گزینه ها است و نصب آن نیز در بودجه آسان تر است. موکت اداری که برای سطوح خاصی از ترافیک پاخور رتبه بندی شده است برای مدت زمان فوق العاده ای ظاهر خود را حفظ می کند. حفظ آن نسبتاً آسان است. این موکت مسکونی نیست، که تمیز کردن آن می تواند کاری سخت و طاقت فرسا باشد. پرسنل نگهداری و تعمیرات شما قادر خواهند بود که یک موکت تجاری را به سرعت و بدون ایجاد فرسودگی در آن تمیز کنند.

بسیاری از این موکت ها نیز بسیار مقاوم در برابر لک و ذوب هستند  آنها بهتر از بسیاری از انواع دیگر کفپوش در برابر نشت، ریزش تجهیزات و سایش ساینده مقاومت می کنند. این بدان معناست که شما نیازی به تعویض آن به دفعاتی که برای سایر راه حل های خاص کفپوش استفاده می کنید، ندارید.

4. فضای پاک کاریپ

 فرشهای تجاری فقط صدا را جذب نمی کنند. آنها همچنین بسیاری از آلاینده ها را جذب می کنند. اینها به راحتی با تمیز کردن دوباره برداشته می شوند. هیچ نوع کف دیگری به نظافت محیط واقعی منطقه ای مانند این کمک نمی کند.

این می تواند به ایجاد یک محیط کار تمیزتر کمک کند. این ممکن است به معنای این است که کارکنان بیشتربر روی کار متمرکز باشند. همچنین می تواند به معنی کارکنانی باشد که نفس راحتی می کشند:

تمیز کردن موکت ها بامواد شیمیایی مضر احتیاج ندارد که بتواند کارکنان، مشتریان و مشتریان مبتلا به آلرژی، آسم یا سایر مشکلات تنفسی را تحت تأثیر قرار دهد. مواد شیمیایی سخت عامل اصلی برای کسانی است که این نوع شرایط را دارند. این که بتوانید با استفاده از محلول های تمیزکننده موکت  به اصطلاح سبز، فضایی عاری از این مواد شیمیایی را حفظ کنید، دو کار انجام می دهد. این به فضای شما کمک می کند تا سازگار با محیط زیست باشد، که یک نقطه فروش عالی است. همچنین به ایمنی و سلامت کارکنان کمک می کند که به آنها و شما کمک می کند. فراتر از این، کارکنان سالم تری که در معرض آلاینده های کمتری و مواد شیمیایی خشن کمتر هستند نیز به معنای هزینه کمتری برای پوشش بیمه ای است که شما برای آنها فراهم می کنید.

5- افزایش ایمنی

ممکن است تذکر این نکته که موکت سطح نرم است بدیهی به نظر برسد. نصب موکت اداری همچنین از لایه ای از بکینگ در لایه زیری موکت استفاده می کند. هنگام راه رفتن واقعاً متوجه آن نخواهید شد، اما ترکیب روکش و نرمی باعث فرسودگی مفاصل شما نشود. این به کارکنان کمک می کند تا احساس راحتی بیشتری داشته باشند و روزمره تمرکز بیشتری داشته باشند. همچنین به کارمندان مسن، مشتریان و مشتریان کمک خواهد کرد که همگی در یک فضا راحت تر باشند.

فراتر از این، می تواند ایمنی جسمی را نیز افزایش دهد. سقوط بر روی چوب سخت یا کاشی سخت می تواند باعث آسیب دیدگی گسترده شودافتادن برروی موکت با زیرانداز زیر آن می تواند بخشی از آسیب را کاهش دهد. در بعضی موارد، ممکن است شکستگی استخوان در یک کف سخت فقط کبودی روی یک فرش پر شده باشد.

در وهله اول احتمال اینکه لیز بخورید خیلی کم است. هرگونه نشت یا سطح نرم و براق - حتی فقط روی کاشی تازه تمیز شده که کاملاً خشک شده است - می تواند خطر لغزش و سقوط را داشته باشد. از نظر ماهیت، فرش از بافتی برخوردار است که احتمال لغزش را به شدت کاهش می دهد.

این یکی از مزایای موکت اداری است. صدمه می تواند منجر به از دست دادن وقت پرسنل یا - بدتر از آن - شکایت از طرف کارکنان، مشتری یا مشتری شود. اغلب اوقات، این قرار گرفتن در معرض مسئولیت می تواند به یک تجارت آسیب برساند. کف پوش هایی که هم خطر لغزش را کاهش می دهد و هم میزان آسیب دیدگی را می تواند با شرایطی که به شما کمک می کند تا چندین برابر هزینه خود را پرداخت کند.

کارپت لند تامین کننده موکت اداری تجاری و هتلی می باشد

برای اطلاعات بیشتر به وب سایت کارپت لند مراجعه فرمایید

https://carpetland.ir

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021222*****
[نمایش اطلاعات]