در تاریخ امروز بصورت آنلاین اجرا می‌شود

برگزاری دوره آموزشی آموزش بازارهای مالی بین المللی توسط تجارت فارکس

کد: 140004225324616818

https://bit.ly/2WVJQiR

، مشهد , (اخبار رسمی):  امروز بصورت آنلاین، دوره ای با عنوان دوره آموزشی «آموزش بازارهای مالی بین المللی» در سایت تجارت فارکس برگزار خواهد شد تا علاقه مندان موضوع آموزش های بازار بورس و بازار بین المللی از این فرصت بهره ببرند.

مدیر آموزش تجارت فارکس با بیان این خبر، درباره اهمیت و دلایل برگزاری این دوره گفت: آشنایی با خطرات بازار فارکس یکی از بزرگترین مواردی است که هر شخص قبل از ورود به بازار فارکس با آن آشنا شود. همچنین آشنایی با بورس ایران و مزایا و معایب آن نیز در دستور کار این دوره آموزشی میباشد که توجه خاصی به آن داشته ایم.

وی در زمینه نکات آموزشی این دوره و مزایای آن برای شرکت کنندگان افزود: دوره 0 تا 100 بوده و از مقدمات آموزشی تا خطرات پیش رو را تشریح خواهیم کرد.

متولی برگزاری این دوره تاکید کرد:این دوره آموزش بازار بورس و بازار بین المللی کاملا رایگان بوده و هیچ هزینه ای نخواهد داشت.

گفتنی است این دوره آموزشی از امروز بصورت آنلاین در سایت رسمی تجارت فارکس برگزار می شود .

علاقه مندان برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این دوره، می‌توانند به سایت تجارت فارکس مراجعه و یا با شماره ثبت شده در سایت تجارت فارکس تماس حاصل کنند.

اهمیت این دوره از آن جهت است که با توجه به تشویق عمومی برای  حضور در بازار های مالی چه در داخل کشور مانند بازار بورس و چه در بازارهای مالی بین المللی مانند بازار فارکس یا بازار رمز ارزها عده زیادی اقدام به ارائه دوره های آموزشی و پکیج فروشی کرده اند.

این افراد بدون اینکه به مخاطبان خود از خطرات و ریسک های پیش روی آنها اطلاعاتی ارائه کنند عموما اقدام به فروش پکیج های آموزشی میکنند که هیچ ارزش محتوایی ندارد.

لذا تصمیم گرفتیم تا دوره ای کامل از این آموزش ها را برای شما آماده کنیم آن هم بصورت رایگان و در کنار آموزش خطرات و ریسک هایی که پیش روی شماست را نیز به شما گوشزد کنیم.

امید است که این دوره برای همگان مفید باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تیم آموزشی تجارت فارکس یک تیم حرفه ای در خصوص آموزش بازار های مالی بورس ایران و بورس بین المللی

تجارت فارکس با بیش از 15 سال سابقه فعالیت در بازارهای مالی داخلی و بین المللی.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | بانک، بیمه و سرمایه