اطلاعات تماس
  • 021284*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140004235326016822

محصول تازه گروه هوانوردی اسکایتو رونمایی شد

ارائه نمایشگاه هواپیماهای مسافربری ایران به بازار هوانوردی

کد: 140004235326016822

https://bit.ly/3hNlxet

، (اخبار رسمی): محصول تازه گروه هوانوردی اسکایتو با نام نمایشگاه هواپیماهای مسافربری ایران در وبسایت اسکایتو به نشانی skyto.org رونمایی و به بازار عرضه شد.

ارائه نمایشگاه هواپیماهای مسافربری ایران به بازار  هوانوردی
نمایشگاه هوایی ایران

محصول تازه گروه هوانوردی اسکایتو با نام نمایشگاه هواپیماهای مسافربری ایران در وبسایت اسکایتو به نشانی https://skyto.org/ رونمایی و به بازار عرضه شد.

به گزارش روابط عمومی گروه هوانوردی اسکایتو، 1400/4/23، وبسایت اسکایتو به نشانی https://skyto.org میزبان رونمایی از نمایشگاه هواپیماهای مسافربری ایران، محصول تازه این شرکت بود.

بر اساس این گزارش، این محصول که در حوزه نمایشگاه مجازی  ارایه می‌شود، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر پشتیبانی از واقعیت مجازی را ارائه کند تا این خدمت تازه بازدید مطابق واقعیت از نمایشگاه را برای مصرف کنندگان فراهم کند.

بر پایه این اطلاع، نمایشگاه هواپیماهای مسافربری ایران دارای محاسنی است که اعم از استفاده از هواپیماهای بروز موجود در کشور مانند ایرباس 330 هما و امکان ورود به داخل هواپیماها و مهمترین آنها پشتیبانی از واقعیت مجازی و عینک های VR است و می‌تواند باعث اشنایی هرچه بیشتر علاقمندان به صنعت هوانوردی با هواپیماهای موجود در کشور شود.

شایان میرصمدی مدیرعامل گروه هوانوردی اسکایتو، تولید این محصول را نتیجه چندین ماه کار در این مجموعه دانست و گفت: مدلسازی وساخت واقعیت مجازی برای تولید این محصول از زمستان 1399 آغاز و امسال آماده رونمایی شد.

وی زمان عرضه این محصول به بازار را 1400/4/23 اعلام و ادامه داد: علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه به وبسایت اسکایتو https://skyto.org/ مراجعه نمایند .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021284*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش