اطلاعات تماس
  • 021284*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140006295442416822

محصول تازه گروه هوانوردی اسکایتو رونمایی شد

ارائه نمایشگاه مجازی هواپیماهای نظامی تاریخ ایران به بازار هوانوردی

کد: 140006295442416822

https://bit.ly/3zpZNLk

، (اخبار رسمی): محصول تازه گروه هوانوردی اسکایتو با نام نمایشگاه هواپیماهای نظامی ایران در وبسایت اسکایتو به نشانی skyto.org رونمایی و به بازار عرضه شد.

ارائه نمایشگاه مجازی هواپیماهای نظامی تاریخ ایران به بازار  هوانوردی
نمایشگاه هواپیماهای نظامی ایران اسکایتو

به گزارش روابط عمومی گروه هوانوردی اسکایتو، 1400/6/28، وبسایت اسکایتو به نشانی skyto.org میزبان رونمایی از نمایشگاه مجازی هواپیماهای نظامی تاریخ ایران، محصول تازه این شرکت بود.

بر اساس این گزارش، این محصول که در حوزه واقعیت مجازی  ارائه می‌شود، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر پوشش کل هواپیماهای نظامی تاریخ ایران را ارائه کند تا این خدمت تازه امکان مشاهده از هواپیماهایی که دیگر موجود نیستند را برای مصرف کنندگان فراهم کند.

بر پایه این اطلاع، نمایشگاه مجازی هواپیماهای نظامی تاریخ ایران دارای محاسنی است که اعم از امکان بازدید از داخل کابین خلبانی هواپیماها است و می‌تواند باعث افزایش علم و آگاهی علاقمندان نسبت به تاریخ صنعت هوانوردی شود.

شایان میرصمدی مدیرعامل گروه هوانوردی اسکایتو، تولید این محصول را نتیجه 4 ماه کار در این مجموعه دانست و گفت: مدلسازی و تصویر برداری و ساخت تور مجازی برای تولید این محصول از 1400/3/1 آغاز و امسال آماده رونمایی شد.

وی زمان عرضه این محصول به بازار را 1400/6/28 اعلام و ادامه داد: همچنین علاقمندان به بازدید از نمایشگاه هواپیماهای نظامی ایران می توانند به وبسایت اسکایتو به نشانی skyto.org مراجعه نمایند. .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021284*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش