اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140004245328216830

آزمون آیلتس (IELTS) ایران اروپا

کد: 140004245328216830

https://bit.ly/3DAZDUL

، تهران , (اخبار رسمی): نمره IELTS، نمایانگر توانایی شما در بکارگیری زبان به منظور برقراری ارتباط در محیط های اجتماعی، کاری و آکادمیک است. یکی از ملاک‌های اصلی بسیاری از کالج‌ها، دانشگاه‌ها و سازمان‌های دولتی در بریتانیا، ایرلند، کانادا، آفریقای جنوبی، استرالیا و نیوزیلند برای ارزیابی شایستگی افراد، نمره آیلتس آنهاست.

آزمون آیلتس (IELTS) ایران اروپا
آزمون آیلتس ایران اروپا

آزمون آیلتس در دو دسته بندی عمومی و آکادمیک برگزار می‌شود. مدل آکادمیک، توانایی در استفاده از زبان انگلیسی در سطوح تحصیلی و مدل عمومی آزمون آیلتس توانایی شما را در موقعیتهای کاری ارزیابی می‌کند.

آزمون آیلتس (IELTS)، آزمونی است برای سنجش مهارت‌های زبانی غیر انگیسی زبانان

آزمون آیلتس توانایی افرادی را که مایلند از زبان انگلیسی برای کار و یا ادامه تحصیل استفاده کنند می سنجد.

نمره IELTS شما، نمایانگر توانایی شما در بکارگیری زبان به منظور برقراری ارتباط در محیط های اجتماعی، کاری  و آکادمیک است.

یکی از ملاک‌های اصلی بسیاری از کالج‌ها، دانشگاه‌ها، صنایع و سازمان‌های دولتی در بریتانیا، ایرلند، کانادا، آفریقای جنوبی، استرالیا و نیوزیلند برای ارزیابی شایستگی افراد، نمره آیلتس آنها است.

آزمون IELTS در دو دسته بندی یا ماژول عمومی (General) و آکادمیک (Academic) برگزار می‌شود.

مدل آکادمیک، توانایی شما را در استفاده از زبان انگلیسی در سطوح تحصیلی کارشناسی و تحصیلات تکمیلی می سنجد. پذیرش برای بسیاری از دانشگاه‌ها و کالج‌ها براساس نتایج این امتحانات است.

مدل عمومی آزمون آیلتس (IELTS) توانایی شما را در بکارگیری زبان انگلیسی در موقعیت های کلی‌تر کاری و اجتماعی ارزیابی می‌کند.

اگر تمایل دارید برای تکمیل تحصیلات متوسطه یا کسب تجارب کاری و آموزشی که مدرک محور نیستند به کشورهای انگلیسی زبان سفر کنید، مدل عمومی (IELTS General) برای شما مناسب تر است.

مدرک آیلتس جنرال همچنین برای اشخاصی که قصد مهاجرت به استرالیا، کانادا و یا نیوزیلند را دارند الزامی است. این مدل در تمامی مراکز برگزاری امتحانات IELTS ارائه نمی‌شود.

بخش گفتگو (SPEAKING)

مصاحبه داوطلبان در این بخش از آزمون آیلتس (IELTS) بین ۱۱ تا ۱۴ دقیقه به‌ طول می‌‎انجامد که داوطلب به سوالات مطرح شده از سوی  فرد آزمون گیرنده پاسخ خواهد داد. این مصاحبه ضبط‌ می‌شود و شامل سه قسمت است.

در بخش اول مصاحبه، داوطلب به‌ سوالات عمومی و شخصی در مورد محل ‌زندگی‌، وضعیت خانوادگی، شغلی و همینطور علایق خود پاسخ خواهد داد. این بخش حدود ۴ تا ۵ دقیقه است.
در بخش دوم، به داوطلب موضوعی که بر روی یک کارت نوشته شده ‌است، داده شده و از وی خواسته می‌شود تا به مدت دو دقیقه در مورد آن موضوع صحبت کرده و نظر و عقیده خود را اظهار کند.
در بخش سوم، داوطلب وارد بحثی چهار تا پنج‌ دقیقه‌ای با آزمون گیرنده می‌شود که محور آن به‌ نوعی به موضوع مورد بحث در کارت مربوط است. این بخش ارتباط موثر داوطلب در زبان انگلیسی را می سنجد و روانی در صحبت (Fluency) و درستی ساختاری (Accuracy) او را بررسی می کند.
سه بخش اول آزمون (شنود، خواندن و نوشتن) به ترتیب ذکر شده در یک روز و معمولاً بدون استراحت برگزار می‌شود. بخش گفتگو (Speaking) ممکن است بر حسب قوانین مرکز، قبل یا بعد از بخش‌های دیگر آزمون برگزار شود.

بخش شنیداری (LISTENING) 

بخش شنیداری (Listening) آزمون آیلتس (IELTS) از چهار قسمت تشکیل شده که هر یک شامل 10 سوال است.

سوالاتی که در اختیار داوطلبین گذاشته می‌شود شامل سوالات چند گزینه‌ای، سوالاتی با پاسخ‌های کوتاه، تکمیل جملات، خلاصه نویسی، نامگذاری نقشه‌ها و نمودارها و مطابقت سازی است.

داوطلبین فقط یکبار می‌توانند این بخش را بشنوند و در همان زمان باید به سوالات پاسخ دهند.

بعد از پایان این بخش، داوطلبان می‌توانند 10 دقیقه استراحت کنند.

بخش درک مطلب (READING)

این بخش از آزمون آیلتس (IELTS) به دو صورت ارائه می شود: یک بخش برای آیلتس عمومی (General) و دیگری برای آیلتس آکادمیک (Academic) که هر یک شامل سه بخش و در مجموع چهل سوال می شوند.

قسمت اول به نیازهای ابتدایی و اساسی زبان انگلیسی مربوط می شود، در حالی که قسمت‌های بعد دشوارتر هستند. داوطلبان برای تکمیل هر بخش، به 20 دقیقه زمان نیاز دارند.

مدل آکادمیک (Academic)

سوالات مدل آکادمیک ممکن است شامل مدل‌های متنوعی از جمله چند گزینه ای، شناسایی اطلاعات، شناسایی نظرات نویسنده، وصل کردن اطلاعات، کامل کردن خلاصه ها و یادداشت ها، وصل کردن سر تیترها به متون، یافتن انتهای جملات، کامل کردن جداول، نمودارها و سوالاتی با پاسخ های کوتاه باشند.

این متون از کتابها، ژورنال ها، روزنامه ها و مجلات استخراج شده اند و برای مخاطب عام نوشته شده اند. تمامی مطالب از موضوعات عمومی و غیر تخصصی استخراج شده اند و موضوعات جالبی را در بر می‌گیرند که مشخصاً برای داوطلبان مایل به تحصیل در دوره های کارشناسی و تحصیلات تکمیلی مناسب و کاربردی هستند.

اگر متون حاوی اصطلاحات تخصصی باشند، واژه نامه ای کوتاه و ساده در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت.

مدل عمومی (General)

قسمت اول مدل جنرال ممکن است شامل دو یا سه متن کوتاه یا چندین متن کوتاه تر باشد. قسمت دوم شامل دو متن می شود و در قسمت سوم یک متن بلند وجود دارد.

سوالات این بخش ممکن است چند گزینه ای، شناسایی اطلاعات، شناسایی نظرات نویسنده، وصل کردن اطلاعات، کامل کردن خلاصه ها و یادداشت ها، وصل کردن سر تیترها به متون، یافتن انتهای جملات، کامل کردن جداول، نمودارها و سوالاتی با پاسخ های کوتاه باشند.

در هنگام انتقال پاسخ ها به پاسخ نامه، داوطلبان باید مراقب اشتباهات ساختاری و املایی خود باشند. تمامی سوالات، یک نمره‌ای هستند.

داوطلبان می بایست پاسخ های خود را در مدت زمانی که در اختیارشان گذاشته می شود به پاسخ نامه انتقال دهند. زمان اضافه‌ای در اختیار داوطلبان قرار داده نخواهد شد.

بخش نوشتاری (WRITING)

بخش نوشتاری (Writing) در آزمون آیلتس (IELTS) نیز شامل دو مدل آکادمیک (Academic) و عمومی (General) است که هر یک شامل دو قسمت هستند.

برای این بخش از آزمون، یک‌ ساعت زمان در نظر گرفته شده است که داوطلبان در آن مدت می بایست دو موضوع را به رشته تحریر درآورند.

در هر مدل، داوطلب باید 20 دقیقه برای قسمت اول (150 کلمه) و 40 دقیقه برای قسمت دوم (250 کلمه) وقت دارد.

پیشنهاد می‌شود که داوطلبان بیست‌ دقیقه اول را به نوشتن متن اول با حداقل ۱۵۰ واژه اختصاص داده و چهل دقیقه باقی‌مانده را صرف پاسخ به سوال دوم با حداقل ۲۵۰ واژه کنند. به پاسخ‌هایی که کمتر از این‌ میزان واژه داشته‌ باشند نمره کامل داده نخواهدشد.

در موضوع اول، به داوطلب یک جدول یا نمودار داده شده و از او خواسته می شود تا اطلاعات نمایش‌ داده شده در جدول را با جملات خود توضیح دهد.

موضوع دوم، در قالب یک سوال از داوطلب خواهد خواست تا نظر یا عقیده موافق یا مخالف خود را نسبت به یک مسئله بیان کند.

نمرات آزمون

نمره هر بخش از امتحان، بین صفر تا ۹ است.

نمره کلی امتحان با معدل گیری از نمره چهار بخش امتحان محاسبه شده و در هنگام اعلام نتیجه، نمره مربوط به هر یک از چهار مهارت نیز اعلام می‌شود.

آزمون‌های آزمایشی آیلتس (ماک آیلتس)

آزمون آیلتس (IELTS) آزمونی رسمی بوده و برگزاری آن صرفا در مراکز اصلی و مورد تایید انجام می‌شود.

با این وجود، بعضی از مراکز آموزشی از جمله دپارتمان آیلتس موسسه زبان انگلیسی ایران اروپا برای آشنا کردن دانشجویان خود را مراحل و حال و هوای آزمون آیلتس، اقدام به برگزاری آزمون‌های آزمایشی آیلتس یا به اصطلاح ماک می‌کنند.

شرکت در آزمون ماک آیلتس، فرصتی فوق العاده است تا خود را در شرایط یک آزمون واقعی آیلتس قرار داده و سطح دانش و آمادگی خود را نیز برای چنین امتحانی محک بزنید.

آزمون‌های IELTS Mock در آموزشگاه زبان انگلیسی ایران اروپا به صورت منظم برگزار می‌شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه زبان انگلیسی ایران اروپا

موسسه زبان ایران اروپا که در سال 1388 تاسیس شد به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مراکز آموزش زبان در غرب تهران، ارائه کننده دوره‌های آموزشی زبان انگلیسی با تاکید بر پیشرفت در مهارت مکالمه زبان انگلیسی و آمادگی امتحانات بین المللی به صورت گروهی، نیمه گروهی و خصوصی به افراد حقیقی و سازمانها با بالاترین کیفیت است. استادان مجرب و با انگیزه، توجه خاص به سیستم و کیفیت آموزشی، امکانات و محیط آموزشی مناسب، رده های متفاوت سنی و ارائه مدارک رسمی در پایان دوره های خاص و کارکرد تخصصی و صرف بر روی زبان انگلیسی بر خلاف سایر رقبا را می توان از جمله فاکتورهایی برشمرد که موسسه بزرگ زبان ایران اروپا را از دیگر موسسات متمایز می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش