اطلاعات تماس
  • 056329*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140004255329116754

ساترا انتشار قسمت هفتم سریال زخم کاری را متوقف کرد

قسمت هفتم سریال زخم کاری به دلیل سانسور های ساترا، این هفته منتشر نخواهد شد

کد: 140004255329116754

https://bit.ly/2UbD0V3

، بیرجند , (اخبار رسمی): مهدویان کارگردان سریال زخم کاری از عدم انتشار قسمت هفتم سریال زخم کاری در هفته جاری خبر داد. وی در این باره گفت ساترا سانسور های وسیعی را بر روی این قسمت اعمال کرده است که به داستان سریال آسیب می رساند و امکان سانسور دو مورد از این سانسور ها وجود ندارد.

قسمت هفتم سریال زخم کاری به دلیل سانسور های ساترا، این هفته منتشر نخواهد شد
قسمت هفتم سریال زخم کاری با حضور جواد عزتی، این هفته منتشر نمیشود

از دوازده مورد سانسور که قسمت مهم و جذابی هم هست، ده موردش را انجام دادیم و در دو مورد به خاطر جلوگیری از آسیب به داستان، تصمیم به تعدیل صحنه‌ گرفتیم.با این حال ساترا دو موردی که تعدیل شد را نپذیرفت.

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از سبزپندار، محمدحسین مهدویان،کارگردان سریال«زخم کاری» با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از عدم انتشار قسمت هفتم این سریال در هفته جاری خبر داد.

مهدویان افزود: از دوازده مورد سانسور قسمت هفتم سریال زخم کاری که قسمت مهم و جذابی هم هست، ده موردش را انجام دادیم و در دو مورد دیگر به خاطر جلوگیری از آسیب جدی به داستان، تصمیم به تعدیل صحنه‌ها گرفتیم.با این حال ساز و کار سانسور ساترا دو موردی که تعدیل شد را نپذیرفت و بدون دلیلی قانع‌کننده اصرار به حذف کامل‌شان دارد. به این ترتیب مجوز نمایش قسمت هفتم سریال زخم کاری را صادر نکردند و این قسمت به خاطر نداشتن پروانه‌ی نمایش فردا پخش نخواهد شد. هر چند حالا بیش از هر زمان دیگری خستگی روزهای دشوار این پروژه را بر تن‌مان حس می‌کنیم اما در این میان من فقط به تماشاگرانی فکر می‌کنم که یک هفته است منتظر تماشای قسمت جدید هستند و به همین سادگی از حق‌شان محروم می‌شوند.»

زخم کاری هر هفته جمعه، ساعت هشت صبح از طریق سبزپندار بصورت قانونی قابل دانلود است. برای دانلود این سریال جذاب میتوانید روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود همه قسمت های سریال زخم کاری

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 056329*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سینما و تئاتر