اطلاعات تماس
  • 056329*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140004135311416754

دانلود همه قسمت های مسابقه هفت خان در سبزپندار و آموزش حضور در مسابقه 7 خان

کد: 140004135311416754

https://bit.ly/3hS3K4M

، بیرجند , (اخبار رسمی): هفت خان مسابقه‌ای با اجرای محمدرضا گلزار است که شما می‌توانید در آن اطلاعات عمومی خود را محک بزنید. شرکت کننده‌های این مسابقه هیجان‌انگیز، باید بر اساس اطلاعات عمومی خود به سوالات متنوعی که از موضوعات مختلف طرح شده‌اند، پاسخ دهند. در این مطلب نحوه حضور شما بعنوان شرکت کننده و تماشاچیان آماده شده است

دانلود مسابقه هفت خان محمدرضا گلزار + نحوه شرکت بعنوان تماشاچی و شرکت کننده
محمدرضا گلزار مجری مسابقه هفت خان

مسابقه جذاب هفت خان می‌تواند علاوه بر سرگرم کردن مخاطبان، آگاهی آن‌ها را نیز بالا برده و بیننده‌های خود را به افزایش میزان مطالعه تشویق کند. محمدرضا گلزاربا هفت خان بار دیگر به عرصه اجرا بازگشته است.

محمدرضا گلزار از جمله هنرمندان پرطرفدار کشورمان است که توانسته است رضایت مخاطبین بسیاری را در سینمای ایران جلب کند. وی طی چند سال اخیر علاوه بر بازیگری و خوانندگی، به اجرای برنامه ها و مسابقات نیز روی آورده است. جدیدترین برنامه آقای گلزار در شبکه نمایش خانگی، مسابقه هفت خان است که هم اکنون در شبکه نمایش خانگی در حال پخش است و میتوانید همه قسمت های این مسابقه جذاب و مهیج را از طریق سبزپندار دانلود کنید.

مسابقه جذاب هفت خان می‌تواند علاوه بر سرگرم کردن مخاطبان، آگاهی آن‌ها را نیز بالا برده و بیننده‌های خود را به افزایش میزان مطالعه تشویق کند. محمدرضا گلزار که پیش از این اجرای مسابقه برنده باش را بر عهده داشت، با هفت خان بار دیگر به عرصه اجرا بازگشته است و همراه با این مسابقه بزرگ مهمان خانه‌های شما خواهد بود.

روز انتشار برنامه هفت خان

هفت خوان هر هفته یکشنبه ساعت هشت شب از طریق سایت سبزپندار در دسترس مخاطبین قرار میگیرد و کاربران عزیز میتوانند نسبت به مشاهده و دانلود آن اقدام کنند.

روش ثبت نام در مسابقه هفت خان بعنوان شرکت کننده یا تماشاچی

برای شرکت در مسابقه هفت خان بعنوان تماشاچی یا شرکت کننده در این مسابقه، لازم است تا وارد سایت مسابقه هفت خان شده و فرم مخصوص به هر یک از این موارد را پر کنید. شایان ذکر است برای ثبت نام بعنوان شرکت کننده، لازم است تا اطلاعات کامل از جمله نام و نام خانوادگی، شماره موبایل، کد ملی و سن خود را وارد کنید. این فرم در بالای سایت می باشد.

همچنین برای حضور در برنامه بعنوان تماشاچی نیز میتوانید فرم موجود در پایین صفحه که نام و شماره موبایل را از شما دریافت میکند را پر کنید. برای مشاهده فرم های ثبت نام در مسابقه هفت خان روی لینک زیر کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 056329*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسابقه و فراخوان