اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14000425532956675

سایت الگوی سیماکده به مناسبت جشنواره تابستانی برگزار میکند

تخفیف‌ ویژه برای الگوهای خیاطی از اول مرداد ماه

کد: 14000425532956675

https://bit.ly/2UdmGTO

، ارومیه , (اخبار رسمی):  سیماکده به مناسبت جشنواره تابستانی از اول مزداد ماه آغاز وتا پایان مرداد ماه ادامه دارد.

تخفیف‌ ویژه برای الگوهای خیاطی از اول مرداد ماه
فروش ویژه الگوهای اماده خیاطی چاپ شده واستاندارد مناسب سازی شده برای ا ندام ایرانی

 سایت الگو سیماکده، جشنواره تخفیف‌های ویژه محصولات این سایت با عنوان جشنواره سیماکده به مناسبت جشنواره تابستانی و در دوره زمانی 30 روزه برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی سایت الگو سیماکده، جشنواره تخفیف‌های ویژه محصولات این سایت با عنوان جشنواره (شکر) سیماکده به مناسبت جشنواره تابستانی و در دوره زمانی 30 روزه برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، مشتریان در مدت این جشنواره می‌توانند الگوهای آماده چاپ شده برگ زرین سیماکده را از طریق سایت سیماکده و با 10 درصد تخفیف تهیه کنند.

آقای بدلی مدیر سایت الگو سیماکده کیفیت و رضایت مشتری را هدف اصلی برگزاری این جشنواره دانست و تصریح کرد: سعی می‌شود در دوره زمانی مشخصی با برگزاری جشنواره‌هایی از این دست، ضمن افزایش ارتباط دوسویه با مشتریان، بستری برای بهره‌مندی همه اقشار از محصولات شرکت فراهم شود.

او به تشریح جزئیات بیشتر این جشنواره پرداخت و ادامه داد: به جرات میشه گفت الگوهای آماده سیماکده تحولی عظیم برای کسانی که در امر خیاطی فعالیت میکنند ایجاد نموده و کار را برای همه افراد سحل کرده است

simakade.ir

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه محصولات آموزشی سیماکده

سایت آموزشی سیماکده در ضمینه ارائه محصولات آموزشی برای تمام اقشار جامعه فعالیت خود را آغاز کرده ودر قسمت آموزشی سایت اقدام به راه اندازی بخش آموزش خیاطی همرا باارائه الگو خیاطی آماده ،آموزش بافتنی، به صورت رایگان برای تمام علاقمندان به این هنرها را فراهم کرده تا با استفاده ازآموزش های ارائه شده بتوانند هم صاحب هنر و هم صاحب کسب و کار باشند تا هرچند کم ولی از مشکل بیکاری کشور کاسته شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]