اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950924200676675

دعوت به همکاری درسایت آموزشی

مدرس افتخاری شوید

کد: 13950924200676675

https://goo.gl/Rj9NjL

، ارومیه , (اخبار رسمی): علاقمندان به همکاری در بخش های آموزش هنری، می‌توانند عضو مدرسین آموزشی شده وتمام مطالب را با نام مدرس در سایت آنلاین قرار دهند.

استخدام مدرس افتخاری

به گزاش اخبار رسمی از روابط عمومی سایت آموزشی سیماکده، این مجموعه در نظر دارد تا از علاقمندان به همکاری در زمینه های هنری (آموزش خیاطی ،بافتنی،چرم دوزی)باسایت سیماکده همکاری کنند.

بر اساس این گزارش، در بخش های آموزشی سیماکده فعالیت مستمری در نظر گرفته شده است تا علاقه مندان، عضو مدرسین آموزشی سایت شوند وتمام مطالب را با نام مدرس در سایت قرار دهند.

برای ارائه مطالب آموزش به صورت مبتدی تا پیشرفته در هریک از زمینه های آموزشی نیازمند همکاری شما، به صورت غیر حضوری و از طریق ارسال مطالب ممکن شده است.

روند کار هم به این صورت است که مطالب آموزشی به صورت رایگان در اختیار تمام علاقه مندان قرار می‌گیرد  تا با استفاده از این مطالب آموزشی  هم به اقتصاد خانواده کمک و هم از تولید ملی حمایت شود وفقر وبیکاری رو برای هنر آموزان از بین ببرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه محصولات آموزشی سیماکده

سایت آموزشی سیماکده در ضمینه ارائه محصولات آموزشی برای تمام اقشار جامعه فعالیت خود را آغاز کرده ودر قسمت آموزشی سایت اقدام به راه اندازی بخش آموزش خیاطی همرا باارائه الگو خیاطی آماده ،آموزش بافتنی، به صورت رایگان برای تمام علاقمندان به این هنرها را فراهم کرده تا با استفاده ازآموزش های ارائه شده بتوانند هم صاحب هنر و هم صاحب کسب و کار باشند تا هرچند کم ولی از مشکل بیکاری کشور کاسته شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسابقه و فراخوان