اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140004275333816720

خرید اسپری تونر ضد جوش زردچوبه نوتروژینا اصل

تونر ضد جوش نوتروژینا اصل

کد: 140004275333816720

https://bit.ly/36LAhEd

، اردبیل , (اخبار رسمی): تونر ضد جوش نیتروژینا را روزی دوبار بعد از شستن صورت، از فاصله ۱۵ الی ۲۰ سانتی متری روی پوست صورت اسپری کنید. استفاده از پاک کننده و شوینده زردچوبه نوتروژینا قبل از این محصول پیشنهاد می شود.

تونر ضد جوش نوتروژینا اصل
تونر ضد جوش نوتروژینا اصل

اگر دنبال یک آبرسان، تسکین دهنده و از بین برنده جوش هستید پیشنهاد میکنیم تونر زردچوبه نوتروژینا را برای یک مرتبه امتحان کنید. این اسپری ضد جوش انتخاب مناسبی برای پوست های چرب، مستعد جوش و آکنه میباشد.

خرید تونر ضد جوش نوتروژینا اصل

تونر زردچوبه نوتروژینا

اگر به دنبال یک آبرسان، تسکین دهنده و از بین برنده جوش قوی هستید پیشنهاد می کنیم تونر زردچوبه نوتروژینا را برای یک مرتبه امتحان کنید. این اسپری ضد جوش انتخاب مناسبی برای پوست های چرب، مستعد جوش و آکنه می باشد. تونر زردچوبه نوتروژینا که با کلمه نیتروژینا هم جستجو می شود، حاوی زردچوبه بوده و التهابات ناشی از جوش صورت را کاهش می دهد. باعث شادابی و آبرسانی پوست شده و جوش های صورت را کاهش می دهد. بافت بسیار سبک و بدون چربی داشته و بدون ایجاد حس روغنی و‌ چسبندگی روی پوست احساس طراوت ایجاد می کند و مانع انسداد منافذ می شود.

جهت خرید تونر زردچوبه نوتروژینا می توانید به وب سایت خرید لوازم آرایشی اصل کاج شاپ kaajshop.com مراجعه کنید.

ویژگی های تونر آبرسان ضد جوش نوتروژینا

  • آبرسان و طراوت بخش پوست
  • کاهش جوش های صورت
  • فاقد چربی، سیلیکون و سولفات
  • فاقد روغن های معدنی
  • بدون انجام تست روی حیوانات

روش استفاده تونر زردچوبه

تونر ضد جوش نیتروژینا را روزی دوبار بعد از شستن صورت، از فاصله ۱۵ الی ۲۰ سانتی متری روی پوست صورت اسپری کنید. استفاده از پاک کننده و شوینده زردچوبه نوتروژینا قبل از این محصول پیشنهاد می شود. این محصولات را می توانید در فروشگاه kaajshop ببینید.

مشخصات تونر اصل نوتروژینا

حجم تونر: ۱۲۵ میل

محصول: کمپانی جانسون اند جانسون آمریکا

ساخت: کشور فرانسه (به سفارش ترکیه)

این تونر را نیز همه می‌شناسند، یک محصول کامل برای پوست‌های چرب، بدون ایجاد خشکی و التهاب. تونر زردچوبه نوتروژینا ضمن کاهش چربی، رطوبت پوست را از بین نمی‌برد و اتفاقا برای پوست‌های جوش‌دار تسکین‌دهنده بسیار خوبی به حساب می‌‌آید. می‌توانید روزی 2 بار روی صورت اسپری کنید و آثارش را ببینید. فقط لازم به ذکر است برای خرید انواع تونر و شوینده های پوستی می بایست از فروشگاه معتبر لوازم آرایشی خرید کنید.

چرا تونر زردچوبه

همانطور که می دانید زردچوبه قرن ها به عنوان یک آنتی اکسیدان بسیار قوی و خواص تسکین دهنده شناخته شده است. زردچوبه برای پوست هم دارای مزایای ضد التهاب و هم ضد باکتری است. به عبارت دیگر خواص زردچوبه بیشتر از آن چیزی است که به عنوان ادویه در غذاها استفاده می شود. زردچوبه در واقع یکی از اعضای خانواده زنجبیل است و با داشتن خاصیت آنتی اکسیدانی گزینه مناسبی برای پوست مستعد آکنه و لکه است. این ادویه قدرتمند به لطف خواص ضد التهابش می‌ تواند به کاهش لکه ‌ها و قرمزی پوست کمک کند و حتی قادر به تسکین شرایطی مانند پسوریازیس و اگزما نیز می باشد. زردچوبه برای مقابله با آکنه بسیار شگفت ‌انگیز است زیرا یک ضد جوش کامل است. از آنجا که این ادویه بی نظیر دارای خواص ضد باکتری است، می‌تواند گسترش باکتری‌ها را روی صورت شما متوقف کند و احتمال شیوع آن ها را کاهش دهد.

این تونر هر نوع آلودگی و ذرات باقی‌مانده روی پوست را پاک کرده و به پوست صورت جانی دوباره بخشیده و پوست را شفاف می‌سازد.  

اگر میخواهید بدانید کاربرد تونر برای پوست چیست روی لینک ضمیمه شده کلیک کنید.

 https://kaajshop.com/blog/toner-for-all-skin-types/

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کاج

فروشگاه کاج در 26 آذر ماه سال 94 در شهر اردبیل در محیطی شیک با مشاوره تخصصی افتتاح گردید. هدف اصلی برند فروشگاه کاج عرضه محصولات برترین برندهای آرایشی، پوستی و عطری روز دنیا می باشد. فروشگاه کاج با گردآوری برندهای مطرح جهانی با هدف حفظ سلامت مصرف کنندگان و تاکید بر استفاده از محصولات سالم، گیاهی و با مشاوره تخصصی محصولات به صورت فروشگاه حقیقی به فعالیت خود ادامه می دهد. ما اکنون با بیش از 8 برند مطرح آرایشی و پوستی و بیش از 100 برند عطری همکاری می کنیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی