اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140209087706116720
در دسترس نیست

تشخیص اصل بودن عطر

کد: 140209087706116720

، اردبیل , (اخبار رسمی): عطرها به عنوان محصولاتی که به پوست جذب می‌شوند، در برخی مواقع از موادی برای تنظیم PH استفاده می‌کنند که اگر بجای استفاده از عطر اصلی و با کیفیت از نمونه های تقلبی و بی کیفیت آن استفاده شود، به دلیل استفاده از مواد اولیه نامرغوب و فیک در این محصولات، ممکن است سبب التهاب و مشکلات پوستی شود.

تشخیص اصل بودن عطر
تشخیص اصل بودن عطر

برندهای بزرگ در صنعت عطرسازی به سوددهی های میلیارد دلاری دست یافته‌اند، اما همچنان با چالش تولید تقلبی محصولاتشان مواجه هستند.

برندهای بزرگ در صنعت عطرسازی به سوددهی های میلیارد دلاری دست یافته‌اند، اما همچنان با چالش تولید محصولات تقلبی محصولاتشان مواجه هستند. از این رو، خریداران باید به نکات گوناگون توجه کنند تا بتوانند عطر اصلی را از نسخه‌های جعلی تشخیص دهند.

عطرها به عنوان محصولاتی که به پوست جذب می‌شوند، در برخی مواقع از موادی برای تنظیم PH استفاده می‌کنند که اگر بجای استفاده از عطر اصلی و با کیفیت از نمونه های تقلبی و بی کیفیت آن استفاده شود، به دلیل استفاده از مواد اولیه نامرغوب و فیک در این محصولات، ممکن است سبب التهاب و مشکلات پوستی شود. این مواد تنظیم‌کننده PH معمولاً شامل ترکیبات شیمیایی است که برای حفظ تعادل اسیدیته پوست به کار می‌روند.

روش هایی در ادامه آمده است که می تواند به شما در تشخیص عطر لالیک مشکی اصل کمک کند.

قیمت

درست است که اکثر افراد از خرید یک عطر خوب و با کیفیت مثل عطر لالیک انکر نویر مردانه اما ارزان خوشحال می شوند، اما اگر قیمت عطر به میزان زیادی ارزان‌تر از نسخه اصلی باشد، باید احتیاط کرد. برای این کار، کافی است یک جستجوی اولیه در وب‌سایت‌های معتبر در مورد این عطر انجام داده و قیمت‌ها را با یکدیگر مقایسه کرد. اگر یک پیشنهاد به نظر خیلی خوب بیاید و قیمت به شدت پایین تر از نمونه های مشابه در سایت های دیگر باشد، ممکن است علتی دیگر وجود داشته باشد که نشان‌دهنده احتمال تقلب و فیک بودن است. هوشمندانه است که از منابع معتبر خرید انجام دهید و از تامین‌کنندگان مشهور و قابل اعتماد استفاده نمایید تا از اصالت محصول اطمینان حاصل کنید.

بطری شیشه ای

دومین موردی که شما را در تشخیص اصل بودن ادکلن ها کمک می کند، توجه به بطری آن است. بعضی از برند های عطر مانند لالیک به داشتن بطری های بسیار زیبا با طراحی شگفت انگیز و چشم نواز معروف هستند. مثلا در مورد عطر لالیک قرمز زنانه، بطری این عطر به شکل یک مکعب شیشه ای مجلل است که درپوشی ترکیبی از دو بخش سیاه و شفاف دارد و آویزی به رنگ قرمز به گردن این بطری آویزان شده که زیبایی آن را تکمیل کرده است.

هر چیزی غیر از این می تواند شما را به تقلبی بودن این عطر مشکوک کند.

رایحه

اصلی ترین عامل برای تشخیص اصل بودن یک ادکلن توجه به رایحه و نت های بویایی عطر مورد نظر است. اما نکته مهم این است که اگر قبلا از عطر استفاده نکرده باشیم چگونه تشخیص دهیم که عطر مورد نظر اصلی است یا نمونه تقلبی آن!؟

معمولا عطر های معروف و مشهور فقط توسط سازنده اصلی می توانند به میزان دقیق فرموله شوند و نمونه های تقلبی با توجه به درصد اشتباه مواد بکار رفته در آن قابل تشخیص از روی نت های بویایی شان هستند.

جعبه

حتی اگر عطر درون بسته‌بندی خود باشد، با توجه به همان جعبه بیرونی نیز می‌توانید عطر اصل را از نسخه‌های تقلبی تشخیص دهید. جزئیات جعبه و بسته‌بندی می‌تواند نشان‌دهنده اصالت محصول باشد.

جعبه عطر های اصلی معمولا از مقوای محکم و با کیفیت تولید شده و به حدی استحکام دارد که از آسیب و صدمات به عطر جلوگیری می‌کند. بنابراین، اگر عطری با جعبه نازک یا حتی بدون جعبه به شما پیشنهاد شود، بدانید که ممکن است در حال خرید یک نسخه تقلبی از عطر باشید.

ماندگاری

عطر اصلی، حتی بعد از گذشت مدت زمان طولانی، همچنان بوی همان خوش اصلی خود را حفظ می‌کند. به عبارت دیگر، رایحه آن پایدار است و تغییرات چشمگیری نمی‌کند. در مقابل، محصولات تقلبی ممکن است پس از گذشت چند ماه به دلیل تغییرات در ترکیبات شیمیایی، بوی نامطلوبی پیدا کنند. البته نحوه نگهداری عطر نیز بر تغییرات بویایی آن تأثیرگذار است، اما اگر بدی عطری بعد از گذشت مدت زمان کوتاه تغییر کرد، نشان از تقلبی بودن آن دارد. بنابراین، هنگام خرید عطر، علاوه بر نگهداری صحیح، به تغییرات در رایحه آن توجه کنید تا از اصالت محصول اطمینان حاصل کنید.

کلام آخر

هیچ چیز اسفناک تر از این نیست که مبلغ زیادی پول را هزینه کنید و در نهایت متوجه شوید که به دام افتاده‌اید و یک عطر تقلبی خریداری کرده اید. اگر تا به حال حتی یکبار هم تجربه افتادن در دام ظاهر بسته‌بندی یک عطر تقلبی را داشته‌اید، با ما موافق خواهید بود که شناخت ویژگی‌های اصلی بودن یک عطر چقدر اهمیت دارد و در زمان خرید عطر اصلی، باید به چه نکاتی توجه نمایید. محصولات تقلبی یک بازار پر رونق است، و کسانی که عطرهای تقلبی تولید و بفروش می‌ رسانند، هرگز دست از این کار نخواهد کشید!

در این بین فروشگاه آرایشی، بهداشتی و عطر کاج شاپ یکی از بهترین و مورد اطمینان ترین وب سایت هایی است که می توانید برای خرید عطر و ادکلن اصل و اورجینال به آن اعتماد کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کاج

فروشگاه کاج در 26 آذر ماه سال 94 در شهر اردبیل در محیطی شیک با مشاوره تخصصی افتتاح گردید. هدف اصلی برند فروشگاه کاج عرضه محصولات برترین برندهای آرایشی، پوستی و عطری روز دنیا می باشد. فروشگاه کاج با گردآوری برندهای مطرح جهانی با هدف حفظ سلامت مصرف کنندگان و تاکید بر استفاده از محصولات سالم، گیاهی و با مشاوره تخصصی محصولات به صورت فروشگاه حقیقی به فعالیت خود ادامه می دهد. ما اکنون با بیش از 8 برند مطرح آرایشی و پوستی و بیش از 100 برند عطری همکاری می کنیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی