اطلاعات تماس
  • 021821*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140005055347310035

همکاری در فروش با داروخانه آنلاین در دیما افیلیت

کد: 140005055347310035

https://bit.ly/2UNu4We

، تهران , (اخبار رسمی): دیما افیلیت این امکان را برای ناشران فراهم کرده تا با فروشگاه‌های اینترنتی متنوعی در ایران همکاری کنند. داروخانه آنلاین یکی از این فروشگاه‌هاست که سعی می‌کند نیاز کاربران را بدون مراجعه به داروخانه برطرف کند.

همکاری در فروش با داروخانه آنلاین در دیما افیلیت
همکاری در فروش با داروخانه آنلاین در دیما افیلیت

در سراسر دنیا استفاده‌ی کاربران از اینترنت به دلایل مرتبط با سلامتی افزایش یافته است. بر اساس تحقیقات انجام‌شده، نگرانی‌های سلامتی ششمین دلیل آنلاین شدن کاربران است و امروز بسیاری از کاربران ترجیح می‌دهند کالاهای مرتبط با سلامت را به‌جای مراجعه‌ی حضوری به داروخانه، با چند کلیک خریداری کنند. اگرچه هنوز آمار قابل اعتماد و دقیقی از فروش داروخانه‌های آنلاین در دسترس نیست، اما بسیاری از گزارش‌ها حاکی از رشد این میزان فروش و افزایش تعداد کاربرانی است که از خدمات داروخانه‌های آنلاین بهره می‌برند. این رشد فرصت خوبی را برای همکاری در فروش در این حوزه فراهم کرده است.
به گزارش روابط عمومی آژانس دیما سرویس
دیما افیلیت این امکان را برای ناشران فراهم کرده تا با فروشگاه‌های اینترنتی متنوعی در ایران همکاری کنند. داروخانه آنلاین یکی از این فروشگاه‌هاست که سعی می‌کند نیاز کاربران را بدون مراجعه به داروخانه برطرف کند.

معرفی فروشگاه اینترنتی داروخانه آنلاین

داروخانه آنلاین به‌صورت کلی زیرمجموعه داروخانه شبانه‌روزی دکتر شهبازی است که از سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را آغاز کرده و توانسته است با ارائه‌ی خدمات متنوعی چون مشاوره‌ی رایگان تلفنی و آنلاین برای خرید محصولات و عرضه‌ی اجناس از برندهای برتر دنیا، امکان انتخاب و خرید لذت‌بخش را برای کاربران خود فراهم آورد.
داروخانه آنلاین تلاش می‌کند با ارائه‌ی محصولات موجود در داروخانه‌ها در دسته‌بندی‌هایی همچون دارویی، بدنسازی، آرایشی و بهداشتی، مادر و کودک، تقویت قوای جنسی، ماسک و ضدعفونی‌کننده، تمامی نیازهای کاربران را در حوزه‌های مربوطه به‌صورت آنلاین برطرف کند.
همه‌ی این موارد، داروخانه آنلاین را به یک فروشگاه اینترنتی ایده‌آل برای معرفی و همکاری در فروش تبدیل کرده‌اند.

شرایط همکاری در فروش با داروخانه آنلاین در دیما افیلیت
اگر شما در حوزه‌ی تولید محتوای وب فعالید و می‌خواهید از وب‌سایت خود درآمد کسب کنید می‌توانند با ثبت‌نام در پلتفرم دیما افیلیت به عنوان ناشر و افزودن رسانه‌ی خود در این پلتفرم جزئیات کمیسیون‌های مربوط به این فروشگاه را مشاهده کنید. بنر یا خلاقه‌های مربوط به این فروشگاه نیز از طریق صفحه‌ی داروخانه آنلاین در پنل دیما افیلیت قابل‌دسترسی است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس تبلیغات دیجیتال دیما

آژانس تبلیغاتی دیما (عضو گروه صباسل) متخصص اجرای کمپین‌های تبلیغات دیجیتال نتیجه‌گراست. دیما برنامه‌ریزی، خرید رسانه، اجرا و بهینه‌سازی کمپین‌های دیجیتال را به عهده می‌گیرد تا شرکت‌ها نیازی به سعی و خطا در فضای پیچیده تبلیغات دیجیتال نداشته باشند و فقط در جهت اهداف از پیش تعیین شده حرکت کنند.

اطلاعات تماس
  • 021821*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان