اطلاعات تماس
  • 021267*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140005065348416366

قیمت نمای شیشه ای، سقف شیشه ای و نمای کرتین وال

کد: 140005065348416366

https://bit.ly/3BZ7w5F

، (اخبار رسمی): شرکت آرین سازین بنا نما فعال درزمینه طراحی و اجرای نماهای شیشه ای،سقف شیشه ای ,سیستمهای درب و پنجره آلومینیومی و نماهای ترکیبی

نمای شیشه ای , قیمت نمای نمای شیشه ای , سقف شیشه ای , نمای کرتین وال
نمای کرتین وال

نمای کرتین وال چیست؟

با توجه به جلوه بسیار زیبا و مدرنی که شیشه های رنگی و رفلکس و حتی بدون رنگ و مات در ساختمان ها ایجاد می کنند، کاربرد آنها در نمای بیرونی نیز به وفور در سطح شهرها مشاهده میشود. یکی از نمونه هایی که در سالهای اخیر با استقبال زیادی مواجه شده ، نمای کرتین وال می باشد که نحوه اجرا و راه اندازی آن کاملا با سایر نماها متفاوت است.

کرتین وال curtain wall در واقع شبیه به پرده عمل می کند که مقابل دیوار خارجی ساختمان قرار میگیرد. به عبارت دیگر، در این نوع نما به منظور کاهش وزن تحمیلی شیشه های سنگین به ساختمان، پانل ها بر روی سازه ای فلزی و بسیار مقاومت که جدا از ساختمان اصلی و در مقابل آن نصب میشوند قرار میگیرد.

به عبارت دیگر، نمای curtain wall مانند پرده عمل می کند و سازه و زیر ساخت اصلی در فاصله کوتاه با دیوار ساختمان نصب میشود. پس از اتصال محکم سازه زیر ساخت که با نام لامل شناخته شده می باشند قرار میگیرند. قرار گرفتن پانل های شیشه ای بر روی سازه جدا از دیوار ساختمان باعث میشود تا بار مرده کاهش پیدا کند و مقاومت بنا در برابر زلزله تا حد زیادی افزایش پیدا خواهد کرد.

قیمت نمای شیشه ای عنکبوتی یا اسپایدر

نماهای اسپایدر که در گروه نماهای فریم لیس قرار دارد از دیگر نمونه های پرکاربرد برای نمای ساختمان می باشد که زیبایی و جلوه بسیار زیبایی دارد. پانل های شیشه ای مورد استفاده در این نما توسط ابزارهای عنکبوتی مخصوص بر روی دیوار ساختمان محکم میشود.

نوع عنکبوتی های به کار رفته در این نوع نما، جنس و تعداد شاخه ها و همچنین تعداد و اندازه و ابعاد آنها از جمله مواردی می باشند که در فرمول محاسبه قیمت نمای شیشه ای دخیل هستند. به عنوان مثال، متناسب با نوع شیشه ها و اندازه و ابعاد و نحوه اجرای آنها ممکن است از پایه های اسپایدری تک و چهار شاخ با ابعاد مختلفی استفاده شود که از نظر قیمت با هم تفاوت زیادی دارند.

علاوه براین، جنس پایه های عنکبوتی و همچنین کشور سازنده و وارداتی و داخلی بودن آنها نیز بر قیمت ها اثر بسیار زیادی دارند که نمی توان چشم پوشی کرد.

سقف شیشه ای از مدرن ترین نمونه سقف های قابل اجرا بر روی ساختمان های مسکونی، استخر و رستوران ها و موارد می باشد که با نام های دیگری از قبیل اسکای لایت نیز شناخته شده است. این سقف ها بدنه تمام شیشه داشته و به منظور افزایش مقاومت از قاب های فلزی و آلومینیومی برای آنها استفاده میشود.

گروه آرین سازین بنا نما؛ اجرا کننده انواع سقف های شیشه ای در ادامه به معرفی کامل ویژگی های سقف های تک جداره، دو جداره، ثابت و متحرک و همچنین قیمت و موارد مهم در نصب آنها خواهد پرداخت.

مزایای نمای شیشه ای

با کوچکترین نگاه در خیابان های مختلف شهر کاملا پی به استفاده زیاد نمای ساختمان در بناهای مسکونی و اداری و تجاری و هتل ها و غیره خواهید برد. دلیل استقبال زیاد از این نوع نما در سال های اخیر مزایای متعدد آن می باشد که برخی از آنها عبارتند از:

  •  به دلیل استفاده از پانل های شیشه ای با ابعاد بزرگ، لذا سرعت اجرا و نصب نما بیشتر از سنگ و سایر متریال ها می باشد.
  •  ورود نور طبیعی به داخل ساختمان باعث روشن تر شدن محیط میشود
  •  شیشه نسبت به سنگ وزن سبک تری داشته و به همین دلیل وزن مرده کمتری را به ساختمان تحمیل می کنند. مخصوصا در نمای کرتین وال که به طور کامل این وزن تحمیل شده به بنا حذف می شود.
  •  تنوع بالا در رنگ و طرح شیشه ها باعث سازگاری بهتر با معماری ساختمان میشود
  •  استفاده از شیشه های دوجداره و مقاوم در نمای فریم لس و عنکبوتی و کرتین وال باعث میشود تا نما در برابر حرارت و آلودگی صوتی مقاومت بالایی داشته باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021267*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان