اطلاعات تماس
  • 021442*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140005065348716351

خرید و فروش انواع کانکس با میاک کانتین

کد: 140005065348716351

https://bit.ly/3f4aSdD

، (اخبار رسمی): کانکس ها سازه های از پیش ساخته شده ای هستند که شبیه به سازه های سنتی دارای دیوار، سقف، کف، درب ورودی، پنجره و …. هستند.

خرید و فروش انواع کانکس با میاک کانتین
کانکس

کاتکس

کانکس ها سازه های از پیش ساخته شده ای هستند که شبیه به سازه های سنتی دارای دیوار، سقف، کف، درب ورودی، پنجره و …. هستند. ایده ی اولیه ساخت کانکس بر اساس ایجاد سرپناهی موقت و امن بود اما رفته رفته با توسعه صنعت کانکس سازی، متریال نوین، احساس نیاز بیشتر به سازه های قابل حمل و ضرورت وجود فضاهای کوچک در کلان شهرها و … شاهد پیشرفت روز افزون این صنعت و تولید انواع کانکس هستیم.

این روزها کافی است به اطراف خود نگاه کنید، حتما کانکس های نگهبانی را در ورودی ها، کانکس های ویلایی را در مناطق خوش آب و هوا، کانکس های سرویس بهداشتی را در پارک ها یا گذرگاه های جاده ای، کانکس های سیار عابر بانک یا پلیس راه و چندین نوع کانکس دیگر با کاربری متفاوت را خواهید دید. 

خرید کانکس نو

قبل از خرید کانکس نو بهتر است با انواع کانکس ها، ابعاد، کاربرد و جنس آن ها آشنا شوید، بهتر است مشخصات فنی که برای کانکس در نظر دارید را یادداشت کرده تا انتخاب برایتان آسانتر باشد. بهتر است با توجه به شرایط آب و هوایی و نوع مواد به کار رفته برای ساخت این سازه ها کانکس را انتخاب کنید.

لذت استفاده از سازه های نو بسیار بیشتر از سازه های دست دوم است، در صورتی که شما از عهده پرداخت هزینه خرید کانکس نو بر می آیید مناسب ترین گزینه انتخاب سازه های نو هستند که از لحاظ ظاهری بی نقص هستند و از لحاظ فنی نیز سالم هستند. بدیهی است که هرچقدر مدت زمان کمتری از تولید این سازه ها گذشته باشد و سالم و بی نقص باشند قیمتشان نیز بالاتر است اما در عوض همان سازه ای است که مد نظر خریدار است.

خرید کانکس دست دوم

کانکس های دست دوم به خاطر قیمت مناسبی که دارند امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده اند. زیرا مشکلات مالی اجازه خرید سازه های نو را سلب کرده است و مردم ترجیح میدهند با پرداخت هزینه ی کمتر صاحب یک کانکس شوند. البته خرید کانکس دست دوم تنها به دلیل مشکلات مالی و نبود بودجه کافی نیست؛ بلکه بعضی از افراد هستند که قصد دارند به صورت موقت از کانکس استفاده کنند پس ترجیح میدهند با پرداخت هزینه کمتر صاحب یک کانکس دست دوم شوند.

افزایش میزان فروش کانکس

از دلایل افزایش فروش کانکس آگاهی اکثریت افراد جامعه از میزان کارایی و اهمیت آن است، امروزه کانکس ها را همه جا میتوان پیدا کرد زیرا زمینه ی کاربرد آن ها وسیع است. در ادامه ی مطلب انواع کانکس را به شما معرفی خواهیم کرد فعلا قصد داریم دلایل افزایش فروش کانکس را بررسی کنیم.

اگر توجه کرده باشید امروزه با استارت هر پروژه یک کانکس نیز بر حسب کاری که قرار است انجام شود خریداری میشود.برای مثال هر پروژه ی عمرانی به یک کانکس کارگاهی برای استقرار کارکنان و یا قرار دادن تجهیزات و وسایل نیاز دارد. همانطور که ورودی مکان هایی مثل بیمارستان ها، دانشگاه ها، کارخانه ها، شرکت ها و … به یک کانکس نگهبانی احتیاج دارد.

کانکس سرویس بهداشتی برای مکان های عمومی که دسترسی به سرویس بهداشتی ندارند مثل پارک ها، کارخانه ها، گذرگاه ها لازم و ضروری است.

کانکس های ویلایی که همه ی امکانات لازم برای زندگی را دارند برای باغ های شخصی و مناطق خوش آب و هوا مناسب ترین گزینه هستند زیرا با وجود آن ها دیگر نیازی به ساخت ویلا نیست و در هزینه ها نیز صرفه جویی میشود

کانکس ویلایی چیست؟

کانکس ویلایی سازه هایی از پیش ساخته هستند که با متریال ها و ابعاد و ارتفاعی مختلف طراحی و تولید می شود این کانکس ها قابلیت شخصی سازی شدن به سفارش مشتری را دارند و به صورت یک خوابه، دو خوابه و چند خوابه با امکانات رفاهی مختلف تولید می شود برخی از این کانکس ها به صورت سالنی و یا سوئیت هستند زمانی که از یک کانکس ویلایی صحبت می شود منظور سازه ای با تمام امکانات مانند سالن پذیرایی، اتاق خواب و سرویس بهداشتی و آشپزخانه و .. است.

متریال ها و ابعاد مختلف این ویلاها با توجه به سفارش مشتری و کارشناسی، طراحی و تولید می شود. افرادی که نمی خواهند پروسه ساخت ویلاهای سنتی که زمان بر است را طی کنند می تواند از این کانکس های قابل حمل استفاده نمایند.

امکانات کانکس ویلایی

بسته به نیاز مشتری امکانات متفاوتی برای کانکس های ویلایی می توان نصب کرد. امکانات و ویژگی های هر کانکس با توجه به نوع کاربردی که مشتری می خواهد از کانکس داشته باشد، متفاوت است تجهیز کانکس به اینترنت علاوه بر امکاناتی نظیر آشپزخانه و سرویس بهداشتی و… از امکاناتی که اغلب مشتری ها تمایل دارند کانکس ها بدان مجهز باشند علاوه بر این موارد می توان امکانات دیگری که مورد نیاز مشتریست در کانکس ها نصب نمود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021442*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان