اطلاعات تماس
  • 021442*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140008055496016351

خرید کانکس نگهبانی و کانکس کارگاهی و کانتینر با میاک کانتین

کد: 140008055496016351

https://bit.ly/3jP1cWN

، (اخبار رسمی): کانکس کارگاهی در واقع کانکس های ساده ای هستند که معمولا برای اسکان کارگران پروژه یا دفاتر مستقر در پروژه های ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین کانکس نگهبانی که به آن کانکس حراست نیز گفته می شود، سازه ای پیش ساخته است که با ابعادی کوچک ساخته می شود.

خرید کانکس نگهبانی و کانکس کارگاهی و کانتینر  با میاک کانتین
خرید کانکس نگهبانی و کانکس کارگاهی و کانتینر با میاک کانتین

قیمت کانتینر

قیمت کانتینر به طور کلی برحسب تولید کننده و سال تولید آن متغیر است. نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که عموما اطلاعات مربوطه بر روی بدنه کانتینرها درج می گردد. پیشنهاد ما به شما عزیزان این است که با مراجعه به سایت شرکت های معتبر و فعال در این حوزه، قیمت انواع کانتینر را استعلام نموده و اطلاعات لازم را از مشاوران متخصص این شرکت ها کسب نمائید. 

قیمت کانتینر دست دوم

امروزه خرید و فروش انواع کانتینر دست دوم و کارکرده با قیمت مناسب رواج زیادی پیدا کرده است. به طور کلی کانتیر های کارکرده در بازار در سایز های 20 فوت و 40 فوت بیشتر موجود هستند ولی شما میتوانید انواع کانتینر دست دوم را در سایز های متداول از جمله 10 فوت تا 40 فوت و مدل های کانتینر 45 فوت یا همان های کیوب با قیمت مناسب وبا توجه به نیاز خود خریداری نمائید. قیمت کانتینر دست دوم با توجه به نوع و کارکرد آن تعیین می گردد. در هر نوع کاربری کانتینر که مدنظر شما باشد امکان تهیه آن با بهره گیری از کانتینر های دست دوم با قیمت مناسب وجود دارد.

قیمت کانکس کارگاهی

به طور کلی قیمت کانکس های کارگاهی به عوامل مختلفی بستگی دارند. ولی چند عامل مهم هستند که تعیین کننده اصلی قیمت نهایی این نوع از سازه ها می باشند

 نوع مواد مورد استفاده در بدنه کانکس

نوع کانکس که در دو نوع سبک و سنگین تولید می شود:

  1. میزان و نوع امکانات رفاهی نصب شده در کانکس کارگاهی شما
  2. نوع عایق بندی کانکس و مواد مورد استفاده برای آن

تعداد اتاق های کانکس که معمولا” به صورت تک اتاقه یا دو اتاقه هستند

یک طبقه یا دو طبقه بودن کانکس کارگاهی شما

نکته مهم دیگری که باید به آن توجه کنید این است که به علت مصرف آهن در کانکس های کارگاهی و نوسانات زیادی که در بازار آهن وجود دارد، قیمت کانکس کارگاهی نیز با این نوسانات افزایش و یا کاهش می یابد.

مزایای کانکس کارگاهی

مزایای زیاد کانکس کارگاهی باعث شده که استفاده از آن رواج زیادی داشته باشد. از جمله مزایا میتوان به موراد زیر اشاره کرد:

  • یکی از مزایا سرعت در تجهیز است . منظور از سرعت در تجهیز در واقع سرعت تجهیز کارگاه است که با استفاده از کانکس بسیار بالا خواهد بود.
  • کاهش هزینه ها: استفاده از این نوع کانکس برای پیمانکار مقرون به صرفه است.
  • قابلیت جابه جایی به راحتی و در هر زمانی که بخواهید از ویژگیهای کانکس های کارگاهی است. ممکن است در بعضی موافع برای اینکه شما پروژه را به درستی انجام دهید، مجبور می‌شوید این سازه های موقت را تغییر دهید.
  • قابلیت ضد زلزله بودن از مزایای مهم  است. به طور کلی این نوع کانکس در برابر زلزله و حوادث طبیعی مقاوم بوده و پرسنل به راحتی میتوانند در هنگام شب در آن استراحت کرده و از امنیت لازم برخوردارهستند.
  • زیبایی و کارایی بالای کانکس های گارگاهی را نمیتوان نادیده گرفت. نکته مهمی که باید به آن توجه کنید این است که سازه های موقتی که در بنایی از آن استفاده می‌شوند دارای تزئینات نیستند ولی در سازه های پیش ساخته این زیبایی به میزان زیادی وجود دارد.
  • شاسی و اسکلت  از مواد با کیفیت تهیه شده و مقاومت بالایی دارد.

کانکس نگهبانی سبک

کانکس نگهبانی سبک یکی از انواع کانکس های نگهبانی است که در کارگاه های ساختمانی و عمرانی به منظور کنترل مصالح و ماشین آلات ورودی به داخل کارگاه مورد استفاده قرار می گیرد و شخص نگهبان درون آن مستقر می شود. این نوع سازه از نظر قیمت در واقع پائین ترین نوع کانکس نگهبانی است و از نظر نوع مصالح نیز سبک ترین آن محسوب می شود. زیرا به طور کلی کارگاه ها پس از حدود 8 تا 16 ماه فعالیت به اتمام رسیده و دیگر نیازی به این کانکس ها ندارند. بنابراین با توجه به اینکه زمان استفاده از آن کوتاه است به عنوان مقرون بصرفه ترین گزینه می باشد. همچنین نمای این نوع از کانکس ها بسیار ساده و اصطلاحا کارگاهی است.

ویژگی کانکس های نگهبانی

کانکس نگهبانی قبل از هر چیزی باید دارای یک جداره شیشه ای رو به محوطه باشد که نگهبان با استفاده از آن دیدی 360 به محوطه اطراف داشته باشد. البته اگر نگهبان دید کافی به همه محوطه نداشته باشد، می توان از دوربین مداربسته و سیستم مانیتورینگ برای افزایش دید استفاده کرد.

بنابراین کیوسک های نگهبانی باید دارای شیشه هایی بزرگ و شفاف باشند که با استفاده از این شیشه ها، نگهبان بتواند محیط اطراف خود را کنترل کند. امکانات داخلی کانکس های نگهبانی با توجه به نوع آن و همچنین امکاناتی که افراد نیاز دارند، می تواند متفاوت باشد و به هنگام خرید و ثبت سفارش، مشتری می تواند این امکانات را تعیین کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021442*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار