اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140005075349615796

ویژگی ها و امکانات تلویزیون های سامسونگ

کد: 140005075349615796

https://bit.ly/2UZsd0u

، بانه , (اخبار رسمی): شاید یکی از حساس ترین و صد البته وقت گیر ترین خریدهای هر خانه ای خرید تلویزیون باشد زیرا سلایق در این زمینه بسیار متفاوت است و به طور خلاصه موارد استفاده تلویزیون برای افراد مختلف متفاوت است

ویژگی ها و امکانات تلویزیون های سامسونگ
ویژگی ها و امکانات تلویزیون های سامسونگ

کسی که یک گیمر حرفه ای است انتظار دارد تلویزیون رفرش ریت بالایی داشته باشد و صحنه ها با سرعت بالایی لود شوند در حالی که شاید این مورد برای کسی که فقط اخبار می بیند مهم نباشد. در این مقاله سعی کرده ایم تمام امکانات تلویزیون های مختلف سامسونگ را برای شما عزیزان مطرح کنیم تا با چشمان باز خرید خود را انجام دهید. با خرید تلویزیون از بانه علاوه بر صرفه جویی اقتصادی در وقت و انرژی شما نیز صرفه جویی می شود، با مراجعه به قسمت تلویزیون سایت ما مشاهده خواهید کرد تمام مدلها و مزایا و معایب هر کدام گفته شده است تا شما تلویزیون را بر اساس سلیقه خود انتخاب کنید.به طور کلی تلویزیون های پرفروش سامسونگ تلویزیون های کریستال و QLED ها هستند، ما نیز بیشتر در مورد امکانات این دو دسته بحث کرده ایم.

امکانات تصویر تلویزیون های سامسونگ

شاید مهم ترین مولفه انتخاب یک تلویزیون کیفیت تصویر و سایر پارامترهای مربوط به آن باشد. به طور کلی تلویزیون های سامسونگ علیرغم قیمت اقتصادی که دارند از کیفیت تصویر و وضوح فوق العاده مطلوب و بالایی برخوردار هستند. در این قسمت امکانات مربوط به تصویر این تلویزیون ها آورده شده است؛

۱.فناوری  Dynamic Crystal Color: فناوریDynamic Crystal Color تغییرات واقعی را ارائه می دهد و با نمایش یک میلیارد رنگ می توانید همه ظرافت ها را مشاهده کنید. این فناوری کارآمدتر از همه ی انواع تکنولوژی های مشابه بوده و رنگها را کاملا واقعی و خالص نمایش می دهد.

۲.کیفیت تصویر 4K و وضوح: تصاویر به لطف کیفیت 4K UHD و تکنولوژی نمایش کریستال و وضوح 2160*3840 به صورت کاملا طبیعی، شفاف و واضح نشان داده میشوند.تعداد پیکسل های بیشتر نسبت به کیفیت FULL HD و سه مورد گفته شده در بالا باعث می شوند تصاویر در تلویزیون های با کیفیت 4K ، چهار برابر با کیفیت تر و واضح تر نشان داده شوند.

۳.پردازنده Crystal Processor 4K(مخصوص تلویزیون های کریستال):پردازنده Crystal Processor 4Kدر مدت زمان کوتاهی تصاویری را که قرار است نمایش داده شود پردازش می کند و کنتراست آنها را بالا می برد، رنگ ها را با خلوص بیشتر و محتوای HDR را با کیفیت بیشتری نشان می دهد. وظیفه دیگری که پردازنده این تلویزیون علاوه بر آنالیز تصویر برعهده دارد بالا بردن کیفیت تصاویر غیر 4K تا حد 4K است(اسم این قابلیت 4K Upscaling) به طور خلاصه می توان گفت پردازش تصاویر، افزایش خلوص و کنتراست و کیفیت و بهینه کردن رنگ ها و تصاویر از وظایف این پردازنده است.

۴.محدوده دینامیکی بالا(High Dynamic Range): هر تلویزیونی برای نمایش تصاویر و صحنه ها دارای یک محدوده به نام محدوده دینامیکی می‌باشد.هرچه این محدوده یا دامنه گسترده تر باشد تصاویر با کیفیت و خلوص بیشتری نمایش داده میشوند.فناوری HDR مخفف عبارت High Dynamic Range یعنی محدوده دینامیکی بالا بوده که توانایی نشان دادن طیف گسترده ای از رنگ ها و جزئیات را دارد به عبارتی با این قابلیت تصاویر را با کیفیت بالاتر و جزئیات را با دقت بیشتری مشاهده می کنید.فناوری HDR در این مدل دو فرمت HGL و HDR10+ را ساپورت می کند و تصاویری پویا و فعال نمایش داده می شوند.یکی دیگر از مزیت های این قابلیت نشان دادن جزئیات در قسمت های تاریک و روشن صفحه می باشد.

۵.هوش مصنوعی در نمایش تصاویر(مخصوص QLED های سامسونگ):کمپانی سامسونگ هر بار که سری جدیدی از تلویزیون های خود را معرفی می کند متوجه امکانات خارق العاده و جدیدی در آن ها می شویم. یکی از این امکانات هوش مصنوعی یا Al Upscale می باشد. پردازنده یکی از اجزای مهم در ایجاد تصاویر با کیفیت می باشد. پردازنده به کار رفته در مدل های QLED از نوع Quantom Proccessor 4K بوده که نسبت به نسل های قبلی بسیار کارآمدتر عمل می کند. دو وظیفه مهم پردازنده های قبلی آنالیز تصویر و کاهش نویز تصویر بود اما پردازنده موجود در QLED های سامسونگ علاوه بر این دو وظیفه با قابلیت Al Upscale رزولوشن و کیفیت تصاویر را تا حد 4K بالا برده و کاربر تمام جزئیات تصاویر را مشاهده می کند.

۶.قابلیت Adaptive Picture(مخصوص QLED های سامسونگ): یکی دیگر از ابتکارهای جالب سامسونگ در QLED های خود همین قابلیت Adaptive Picture است.با این تکنولوژی روشنایی صفحه به صورت خودکار تنظیم می شود. این قابلیت در صحنه هایی که نیاز به روشنایی بیشتر دارند نور صفحه را روشن کرده و در صحنه هایی که نیاز به روشنایی چندانی ندارند نور صفحه را کم می کند.همچنین این قابلیت با تنظیم کنتراست صفحه سهم به سزایی در افزایش کیفیت کلی تصاویر دارد.تکنولوژی Dual LED هم که به صورت اختصاصی نور صفحه را تنظیم می کند کارایی قابلیت Adaptive Picture را بیشتر می کند.

۷.پردازنده Quantom Proccessor(مخصوص QLED های سامسونگ): این پردازنده قدرتمند با آنالیز جز به جز تصویر نویز تصویر، نویز تصاویر را کاهش می دهد، نور را در نقاط تیره و روشن آن تنظیم کرده و وضوح و کیفیت تصاویری که کیفیت پایینتر از 4K دارند تا حد 4K بالا می برد.یکی دیگر قابلیت های این پردازشگر تنظیم صدا و تصویر با توجه به شرایطی محیطی است.

 

امکانات صوتی تلویزیون های سامسونگ

تکنولوژی Dolby Digital Plus: وجود این تکنولوژی سبب بهبود کیفیت صدای خروجی می شود
•تکنولوژی Adaptive Sound: با استفاده از این تکنولوژی صدای تلویزیون با توجه به محتوای در حال پخش و به صورت خودکار تنظیم می شود.
•قابلیت TV Sound To Mobile: با این قابلیت می توان صدای تلویزیون را به گوشی منتقل کرده و با استفاده از هدفون یا هندزفری آن را گوش داد.
•با استفاده از قابلیت Dialog Enhancement صدای دیالوگ ها شفاف و واضح به گوش شنونده می رسد.
•با قابلیت Q-Symphony(مخصوص تلویزیون های 2021 سامسونگ)صدای تلویزیون و ساندبار را کاملا با هم هماهنگ کنید.قابلیت Q Symphony به طور منحصر به فرد به بلندگوهای تلویزیون و ساندبار اجازه می دهد تا همزمان برای اثر بهتر فراگیر بدون بی صدا کردن بلندگوهای تلویزیون کار کنند. با این قابلیت علاوه بر همزمانی صدای تلویزیون و ساندبار صحنه ها نیز با صدای پخش شده هماهنگ می شوند و لذت تماشای یک فیلم سینمایی چند برابر می شود.

 

قابلیت های دیگر تلویزیون های سامسونگ

۱.مدیریت کابل ها در پشت تلویزیون: این تلویزیون ها با طراحی خاص و منحصر به فردی که دارند مشکل در هم پیچیدن سیم ها که علاوه بر اشغال کردن فضا در پشت تلویزیون از روبرو نیز به چشم می خورند را برای همیشه حل کرده است.در پشت این تلویزیون ها شیار های خاصی وجود دارند که سیم ها در این شیار ها قرار گرفته و در نهایت با شیارهایی از طریق پایه ها به پایین هدایت می شوند.این امر به شما کمک می کند تا در هم ریختگی خود را کاهش دهید و بتوانید به صورت کامل از طراحی زیبای تلویزیون خود استفاده کنید.

۲.طراحی بدون فریم: یکی دیگر از ابتکار های جالب کمپانی سامسونگ در بخش طراحی تلویزیون های خود طراحی صفحه نمایش آنها است.نمایشگر این تلویزیون ها به صورت صفحه کامل است به عبارتی قاب یک یا چند سانتی متری دور صفحه نمایش وجود ندارد و این علاوه بر زیبایی ظاهری که دارد سبب می شود حین مشاهده یک فیلم فقط روی صفحه تمرکز داشته باشید و دیگر قاب چند سانتی متری حواس شما را پرت نمی کند!خود شرکت سامسونگ نام بی کران را بر این طراحی گذاشته که سبب می شود تجربه سینمایی سامسونگ را مشاهده کنید.

۳.قابلیت PC ON TV: با این قابلیت میتوانید بدون استفاده از کابل های دور و دراز و دست و پاگیر PC خود را به شرطی که دارای سیستم عامل ویندوز 10 و بالاتر و همچنین آی مک 10.4 باشد به تلویزیون متصل کرده و از تماشای صحنه ها در صفحه ای بزرگتر لذت ببرید و اینکار را تنها با یک ضربه زدن کوتاه انجام دهید. با قابلیت اتصال وایرلس علاوه بر عدم نیاز به کابل قطعی تصویر نیز وجود نخواهد داشت. قابلیت ها و امکانات بیشمار این تلویزیون آن را به یک لپ تاپ عالی و کارآمد تبدیل کرده است که با آن می توانید کارهای اداری خود را در منزل انجام دهید.

۴.قابلیت Ambient Mode:
 قابلیت Ambient mode به کاربر این امکان را می دهد عکس های مورد علاقه خود را روی صفحه نمایش تلویزیون منتقل کنند، تلویزیون به صورت زیبا با دکوراسیون منزل شما تلفیق و هماهنگ شده و تصاویر مورد علاقه شما را نشان می دهد.حتی می توانید چندین تصویر را در یک کلاژ زیبا قرار دهید و یا با فعال کردن حالت نمایش اسلاید عکس ها عوض شوند.

۵.حالت بازی یا Game Mode:
این قابلیت به صورت خودکار کیفیت بازی را بالا میبرد، وضوح تصاویر بالا برده شده و صحنه‌های سریع بدون وقف اجرا می شوند.با قابلیتهای FreeSync و VRR تاخیر در ورودی یا Input Lag برطرف شده است و صحنه ها بدون تاخیر اجرا می شوند.

۶.دستیار های صوتی:
دستیار صوتی Amazon Alexa
این دستیار صوتی در واقع یک قابلیت هوشمند است که به شما امکان می دهد با تلویزیون خود صحبت کنید و از همین طریق تنظیمان آن را تغییر دهید.
شما همچنین با دستیار صوتی الکسا برنامه هایی را که از آن پشتیبانی می کند به تلویزیون متصل کنید.
اعمالی نظیر خاموش و روشن کردن ، تغییر کانال و تنظیم سطح بلندی صدا از طریق دستیار صوتی الکسا قابل انجام است.
دستیار صوتی Google Assistant
این دستیار صوتی نیز یکی دیگر از جنبه های نوآوری دنیای هوشمند سامسونگ است.
با این قابلیت کاربر می تواند با تلویزیون خود صحبت کرده و از این راه آن را مدیریت کرده و تنظیمات آن را تغییر دهد.
پخش برنامه ها، انتخاب بزنامه عوض کردن کانال و کم و زیاد کردن صدای تلویزیون از جمله کارهایی است که با این دستیار صوتی قابل انجام است.
دستیار صوتی Bixby
به کمک این دستیار صوتی به جای انجام برخی از کارها به صورت دستی می توان از طریق دستیار صوتی این‌کارها را انجام داد. در این حالت کاربر در زمان کمتری به محتوای مورد نظر خود دسترسی پیدا خواهد کرد.

۷.اینترنت اشیا و SmartThings: برنامه اینترنت اشیا و SmartThings در اصل برای عیب یابی هوشمند و آنلاین وسایلی مانند یخچال، ظرفشویی و… می باشد این تلویزیون ها با پشتیبانی از دو برنامه گفته شده می توانند وسایل مذکور را کنترل کنند.برنامه SmartThing برای هر دو سیستم عامل آندروید و IOS ارائه شده است.این تلویزیون ها علاوه بر امکانات بیشماری که دارند طراحی فوق العاده زیبایی نیز دارند. صفحه آنها بسیار ماهرانه و مهندسی شده طراحی شده است به طوری که بیشترین نسبت صفحه را داشته باشد.پایه این تلویزیون ها علاوه بر ظاهر زیبایی که دارند از پلاستیک مقاوم ساخته شده اند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی بونتک

همه ما میدانیم با پیشرفت تکنولوژی و افزایش مشغله کاری افراد در عصر حاضر خرید به روش قدیمی محبوبیت خود را از دست داده است؛ چون وقت زیادی را می طلبد و همچنین تنوعی را که در یک فروشگاه اینترنتی وجود دارد هیچ وقت نمیتوان در نمونه حضوری مشاهده کرد.ما بعنوان یک نمونه موفق که حدود یک دهه است در زمینه فروش حضوری در خدمت هم میهنان گرامی هستیم بر آن شدیم که جهت رفاه حال هموطنان عزیز فروشگاه اینترنتی خود را با نام بونتک راه اندازی کنیم.فروشگاه اینترنتی بونتک با تکیه به سه اصل کلیدی پرداخت درب منزل، ضمانت اصالت کالا و ضمانت ده روزه بازگشت کالا مرجعی قابل اعتماد برای خرید های اینترنتی شماست

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی