اطلاعات تماس
  • 091249*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140005105354816479

گوشواره طلا، انگشتر طلا، نیم ست طلا، دستبند طلا با جواهرجو

کد: 140005105354816479

https://bit.ly/3Cht0KT

، (اخبار رسمی): یکی از زیباترین و رایج ترین زیورآلات که اغلب خانم ها و دختران جوان از آن استقبال می کنند، نیم ست طلا می باشد همچنین یکی از زیباترین و جذاب ترین انواع زیورآلات دستبند طلا می باشد, نگشتر طلا بهترین نشانه برای ابراز عشق و تعهد بین طرفین است به همین سبب زوج های جوان همیشه این نماد را در دست خود دارند.

گوشواره طلا , انگشتر طلا , نیم ست طلا , دستبند طلا با جواهرجو
دستبند طلا

معرفی نیم ست طلا

یکی از زیباترین و رایج ترین زیورآلات که اغلب خانم ها و دختران جوان از آن استقبال می کنند، نیم ست طلا می باشد. همانطور که از نامش پیداست، نیم ست طلا، ست کامل نیست و تنها دو و یا سه جزء از سرویس کامل طلا را شامل می شود. نیم ست بیشتر شامل، گردنبند و گوشواره می شود. در برخی از موارد دیده شده است که انگشتر نیز در نیم ست وجود دارد.

اجزای نیم ست طلا حتما باید از رنگ و یا طرح مشابه به هم ساخته شده باشند تا بتوان آن ها را ست تلقی کرد. اگر اجزا هیچ تشابهی به هم نداشته باشند، نمی توان به آن ها ست گفت. نیم ست طلا بیشتر خانم ها مجرد و دختران جوان را به خود جذب می کند. خانم های متاهلی که سادگی را ترجیح می دهند نیز جذب نمونه های مختلف نیم ست های طلا می شوند.

دستبند طلا کارتیه

یکی از جدید ترین و پرمخاطب ترین انواع دستبند، دستبند طلا کارتیه می باشد. ای نمونه از دستبند به صورت زنجیر ساده است که هم برای خانم ها و هم برای آقایان مناسب می باشد. از ویژگی های خاص و منحصر به فرد این نمونه از دستبند می توان به مقاوم بودن، زیبایی، تناسب برای هر تیپ و شخصیت، مخصوص بانوان و آقایان و … اشاره کرد.

این نوع از دستبند هیچوقت از مد نمی افتد و همیشه شیک و بروز باقی می ماند. در ساخت این دستبند از حلقه های بیضی شکل استفاده شده است.از حلقه های بیضی شکل به یکدیگر متصل شده اند و به خوبی روی دست قرار می گیرند. افرادی که سادگی را می پسندند می توانند این نمونه دستبند را خریداری کنند.

انگشتر طلا زنانه

انگشتر های طلای زنانه دارای تنوع بسیار بالایی در بازار و طلا فروشی ها می باشد. از نظر رنگ انگشتر، نگین دار بودن آن، طراحی و … انگشتر ها با یکدیگر متفاوت هستند. خانم ها با سلیقه های متفاوت می توانند از بین طرح های موجود بهترین انتخاب را داشته باشند.

اگر می خواهید بهترین انتخاب را داشته باشید، به دست و انگشت های خود دقت کنید. به طور مثال اگر شما دارای انگشت های باریک و کشیده هستید بهتر است انگشتر های ظریف را انتخاب کنید. انگشتر های ظریفی که نگین های کوچک دارند مناسب ترین انتخاب برای شما است.

افرادی که انگشت های کوتاه دارند بهتر است انگشتر های لوزی و یا اشکی انتخاب کنند.

افرادی که انگشت ها تپل و تو پری دارند نیز باید انگشتر های درشت و ضخیم را انتخاب کنند. انگشتر های بزرگ و مستطیلی بهترین انتخاب برای این افراد می باشد.

مدل گوشواره طلا

گوشواره ها در مدل ها و نمونه های مختلفی در بازار وجود دارند. برخی از رایج ترین و پرطرفدارترین آن ها شامل موارد زیر می شود. گوشواره های کلیپسی: در گذشته های دور که افراد گوش های خود را سوراخ نمی کردند از مدل گوشواره های کلیپسی استفاده می کردند. این نمونه از گوشواره طلا امروزه نیز وجود دارد اما پیدا کردن آن کمی مشکل می باشد. این نوع گوشواره به دو طرف لاله ی گوش فشار وارد می کند و ثابت می ماند.

البته گم شدن و افتادن این گوشواره بیشتر از نمونه های دیگر می باشد. گوشواره های آویز: از رایج ترین نمونه های گوشواره طلا می توان به گوشواره های آویز اشاره کرد. این مدل می تواند نگین دار و یا بدون نگین باشند. این گوشواره ها سایز ها و رشته های مختلفی دارند به همین سبب افراد به راحتی می توانند آن ها را خریداری کنند.

این گوشواره ها می توانند به صورت همیشگی مورد استفاده قرار بگیرند. گوشواره های میخی: از دیگر نمونه های گوشواره طلا، گوشواره های میخی می باشند. این گوشواره ها طرفداران بسیار زیادی دارند. برخی از این گوشواره ها به صورت نگین دار هستند. نگین در این گوشواره ها نمای بسیار زیادی دارد.

گوشواره های میخی بیشتر جوانان را به سمت خود جذب کرده است زیرا با هر لباس اسپرتی ست می شود. افرادی که صورت کشیده دارند بهتر است از گوشواره های میخی استفاده کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091249*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار