اطلاعات تماس
  • 091249*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140005105354916479

النگو طلا , حلقه ازدواج , دستبند مردانه , دستبند چرم مردانه با جواهرجو

کد: 140005105354916479

https://bit.ly/3yqptHQ

، (اخبار رسمی): یکی از جدیدترین نمونه های دستبند مردانه، طرح چرمی آن می باشد که توانسته است به محض ورود توجه بسیاری از آقایان و پسر های جوان را به خود جذب کند. دستبند های چرمی مردانه بسیار شیک و ساده هستند

النگو طلا , حلقه ازدواج , دستبند مردانه , دستبند چرم مردانه با جواهرجو
دستبند چرم مردانه

النگو طلا

النگو طلا از اصلی ترین زیورآلات مورد استفاده برای خانم ها می باشد که از گذشته تا امروز در فرهنگ های مختلف از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده است. به طوریکه متناسب با فرهنگ هر کشور می توان نمونه هایی از این النگوها را مشاهده نمود که در انواع مختلف بچگانه و زنانه در رنگ های سفید و زرد در بازار موجود می باشند

آشنایی با حلقه ازدواج

یکی از سنت ها و نماد های عاشقانه که از گذشته های دور تا به امروز وجود داشته است، خرید حلقه ازدواج و قرار دادن آن در انگشت چهارم دست چپ می باشد. حلقه ی ازدواج به دلیل نماد عشق بودن از اهمیت ویژه ای برخوردار است و زوج های جوان حساسیت زیادی نسبت به آن دارند و سعی دارند که همیشه آن را به همراه داشته باشند. در گذشته افراد اعتقاد داشتند که رگی از انگشت چهارم دست چپ مستقیم به قلب متصل است. به همین سبب حلقه ازدواج را در آن انگشت قرار می دادند. البته قابل ذکر است که این اعتقاد به صورت واقعی وجود ندارد. زوج های جوان در زمان ازدواج حساسیت ویژه ای در خرید حلقه ازدواج از خود نشان می دهند. البته این حساسیت کاملا به جا می باشد زیرا این حلقه به صورت همیشگی در دست آن ها است و در دید همگان قرار دارد.

دستبند طلا مردانه

یکی از بهترین و زیباترین نمونه های دستبند مردانه، دستبند طلا می باشد. بسیاری از آقایان دوست دارند دستبندی داشته باشند که علاوه بر زیبایی، ارزش مادی نیز داشته باشد. این افراد می توانند به راحتی دستبند های مردانه طلا را انتخاب کنند. دستبند های مردانه طلا می تواند تنها از طلا ساخته و طراحی شده باشد و یا اینکه به صورت ترکیبی با چرم باشد.

آقایان می توانند از رنگ های سفید و یا زرد طلا استفاده کنند. این مورد کاملا سلیقه ای است. اما اگر می خواهید طلا و چرم را به صورت ترکیبی در دستبند مردانه خود داشته باشید می توانید از طراحی اسم خود با طلا استفاده کنید. علاوه بر این می توانید نام عزیزان و یا طرح های خاص را روی آن قرار دهید.

افرادی که همیشه به دنبال یک کادو خاص برای آقایان هستند می توانند این نمونه از دستبند مردانه را انتخاب کنند. زیرا این طرح بسیار خاص است و بی شک فرد مقابل را شگفت زده خواهد کرد.

دستبند چرم مردانه

یکی از جدیدترین نمونه های دستبند مردانه، طرح چرمی آن می باشد که توانسته است به محض ورود توجه بسیاری از آقایان و پسر های جوان را به خود جذب کند. دستبند های چرمی مردانه بسیار شیک و ساده هستند. این نوع از دستبند مردانه خود در طرح های مختلفی ساخته شده است که شما می توانید با توجه به تیپی که دارید یکی از آن ها را انتخاب کنید. به طور مثال دستبند های چرمی پهن، باریک و طنابی از متداول ترین طرح های دستبند مردانه چرمی می باشد. این دستبند ها می تواند یک دور و یا چند دور به مچ دست بسته شود. اگر تیپ اسپرت دارید می توانید دستبند مردانه چرم را دو دور به دست خود بپیچید.

دستبند چرم و پلاتین مردانه

پلاتین علی رغم استقامت بالا، ماده ای بسیار انعطاف پذیر و کارآمد برای ساخت طرح های پیچیده است و ظریف کاری روی آن بسیار ساده تر از طلا می باشد.

دستبند چرم مردانه به عنوان زینت می تواند پلاکی از جنس پلاتین داشته باشد. پلاتین فلزی گران بها و کمیاب تر از طلا است که امروزه در بازار طرفداران خاص خود را پیدا کرده. برخی به طلا واکنش آلرژیک نشان می دهند و برخی نیز به دلیل حساسیت های مذهبی تمایلی به استفاده از طلا ندارند. برای این افراد دستبند چرم و پلاتین مردانه انتخابی هوشمندانه و جذاب خواهد بود. حتی برخی پلاتین را لاکچری تر و ارزشمند تر از طلا می دانند. در هر صورت داشتن یک دستبند چرم و پلاتین مردانه شما را خاص خواهد کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091249*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار