اطلاعات تماس
  • 021264*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140005105355216207

خدمات کفسابی، ساب کف، ساب سنگ و پیج و رولپلاک با کفسابی کریمی

کد: 140005105355216207

https://bit.ly/2V2Qhjb

، (اخبار رسمی): خدمات کفسابی در تهران به دو دلیل امری ضروری است و شرکت های زیادی در زمینه انجام خدمات کفسابی، در این شهر فعال هستند. ساب سنگ، عملی برای لایه روبی از سنگ کف با استفاده از دستگاه ساب سنگ است همچنین ساب کف نیز برای از بین بردن پستی و بلندی‌های سطح سنگ‌ها به کار می‌رود.

خدمات کفسابی , ساب کف , ساب سنگ و پیج و رولپلاک با کفسابی کریمی
پیج و رولپلاک

پیچ و رولپلاک چیست؟

پیچ از دو قسمت تشکیل می‌شود، قسمت بالای پیچ را کلگی یا گل‌پیچ را گویند که در طرح‌های گوناگون وجود دارد. قسمت دیگر پیچ را پایه‌ای استوانه‌ای تشکیل می‌دهد که از شیارها و رزوه‌هایی تشکیل می‌شود که با توجه نوع کاربرد آن‌ها متفاوت است، گاهی پایۀ استوانه‌ای را  تا نیمه رزوه می‌کنند و گاهی نیز کامل رزوه می‌کنند.

پیچ با توجه به انواع آن اقسام متنوعی دارد که به بررسی برخی از آن‌ها می‌پردازیم.

۱. پیچ چوب: اکثر پیچ‌های مورد استفادۀ عامۀ مردم، پیچ چوب است. این نوع پیچ با توجه به نوع آن فاصلۀ بین رزوه‌ها کم است. این پیچ که با نماد ws تولید می‌شود، نوک تیز و صافی دارد که تا نیمه رزوه می‌شود.

۲. پیچ فلز: این پیچ به صورت کامل رزوه می‌شود که مانند پیچ جوب فاصلۀ بین رزوه‌ها کم، نوک‌ تیز و صاف است. همچنین این پیچ با نماد smsتولید می‌گردد.

۳. پیچ چشمی: در قسمت کلگی این پیچ حلقه‌ای وجود دارد که جهت آویزان نمودن وسائل مختلف از آن استفاده می‌گردد. پیچ چشمی به هر دو صورت نیم‌رزوه و تمام‌رزوه تولید می‌گردد.

ساب سنگ چیست ؟

قبل از پرداختن به مسائل مربوط به ساب سنگ لازم به ذکر این نکته است که، در اجرای کف سابی ، حتما نیاز به استادکار با تجربه و همچنین شاگرد با تجربه داریم ، از طرفی ، مواد مصرفی برای این کار از جمله : لقمه سنگ ها ، پدها ، دستگاه کف سابی ، تی و سطل آب ، چکمه و … باید مرغوب باشند.

با توجه به نوع کف و نوع سنگ استفاده شده در کف ساختمان ، مراحل زدن ساب سنگ متفاوت است ، باید مواردی چون : جنس سنگ یا کف ، میزان جرم و کثیفی کف ، میزان خط و خش کف و همچنین میزان پستی و بلندی کف حتما در نظر گرفته شود.

برای مثال هر قدر سطح کف ، نا تراز باشد و بالا و پایین زیادی داشته باشد ، نیاز به استفاده از لقمه سنگ ها و مواد مصرفی بیشتری داریم و این نیز زمان بیشتری می طلبد ، زیرا در کار کف سابی ، برای اینکه در پایان کار به سطحی کاملا صاف و یکدست برسیم ، باید همه ی پستی و بلندی های کف یا سنگ کاملا برداشته شود .

نحوه نصب ساب کفهای مختلف به چه صورت می باشد ؟

برای نصب کفسابی دستگاه‌های مختلفی وجود دارد که از آنها استفاده می‌شود، در ساده‌ترین تقسیم‌بندی این دستگاه‌‎ها را می‌توان به سه نوع تقسیم کرد.

داستگاه ساب‌کف ۶فاز:

یکی از قوی‌ترین دستگاه‌های ساب‌زنی سنگ است که تغذیه خود را از برق ۳فاز می‌گیرد. این دستگاه با توجه به قدرتی که دارد از انواع دیگر دستگاه ۳فاز و دستی کارکرد بهتری را دارا است.

دستگاه ساب کف ۳فاز:

این دستگاه با برق تک فاز کار می‌کند که قدرتی کمتری نسبت به دستگاه ۶فاز دارد. این دستگاه که وزنی تقریبا هفتاد کیلویی دارد، برای ساب‌کف متوسط به کار می‌رود.

دستگاه ساب کف دستی:

این دستگاه در مواقعی استفاده می‌گردد که دسترسی به دو دستگاه بالا میسر نباشد. دستگاه ساب‌کف دستی با برق تک فاز نیز قابل استفاده است که برای مواردی که نیاز به تمییزی زیادی نباشد استفاده می‌گردد.

خدمات کفسابی چیست ؟

تمامی سطوح مورد استفاده در اماکن مسکونی ، تجاری و صنعتی اعم از سطوح بتنی ، سنگی و سرامیکی پس از اجرا در نهایت کیفیت ظاهری خود نیستند .

برای مثال ریختن مصالح ساختمان و خط و خش حاصل از جابجایی ابزار و وسیله ها نمای ظاهری کفپوش ها را تخریب می کنند .

همچنین کیفیت پایین کار اجرای این کفپوش ها نیز بسیار موثر است . ممکن است سطح ناتراز باشد و یا لبه سنگ ها و موزاییک ها بیرون زدگی داشته باشد .

با توجه به موارد گفته شده نیاز به یک فرآیند پایانی است تا این عیوب برطرف شده و کیفیت مطلوب سطوح نمایان شود .

به مجموعه خدمات نظافت و سایش این سطوح تا حصول نتیجه مطلوب ، خدمات کفسابی گفته می شود .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021264*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

مسکن و ساختمان | دکوراسیون و منزل