اطلاعات تماس
  • 021821*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140005115356110035

همکاری در فروش با مقداد آی تی در دیما افیلیت

کد: 140005115356110035

https://bit.ly/2TR9Ji2

، تهران , (اخبار رسمی): مجموعه‌ی مقداد آی‌تی به‌عنوان یکی از اولین و معتبرترین فروشگاه‌های آنلاین، فعالیت خود را در سال ۱۳۸۸ آغاز کرد و موفق به جلب رضایت مشتریان شد. با پیوستن مقداد آی‌تی به فروشگاه‌های آنلاین کالای دیجیتال دیما افیلیت، ناشران می‌توانند درزمینه‌ی معرفی محبوب‌ترین کالاهای دیجیتال گام بردارند.

همکاری در فروش با مقداد آی تی در دیماافیلیت
همکاری در فروش با مقداد آی تی در دیما افیلیت

هم‌زمان با تحول جهانی و استفاده‌ی روزافزون از ابزارها و دستگاه‌های دیجیتالی، شاهد تغییر عادات خرید مصرف‌کنندگان بوده‌ایم. افزایش سرعت تبادل اطلاعات، اهمیت یافتن زمان در کنار تجربه‌ی زندگی دیجیتال و همچنین شیوع بیماری‌هایی مانند کووید ۱۹ که منجر به قرنطینه اجباری انسانهای سراسر دنیا در خانه‌ها شد، به بشر ثابت کرده که دیگر نمی‌توان زمان زیادی را برای کارهای روزمره از جمله خرید کالاهای مورد نیاز هدر داد. امروزه به لطف دنیای دیجیتال با چند کلیک از هر مکان و در هر زمان میتوان کالای مورد نظر را به راحتی و در محیطی امن تهیه کرد.

 به گزارش روابط عمومی آژانس تبلیغات دیجیتال دیما، با اضافه شدن مجموعه‌ی مقداد آی‌تی به‌عنوان یکی از معتبرترین فروشگاه‌های آنلاین کالای دیجیتال به شبکه‌ی فروشگاهی دیما افیلیت، ناشران می‌توانند درزمینه‌ی معرفی محبوب‌ترین کالاهای دیجیتال گام بردارند و از این راه کسب درآمد کنند. در این اینجا به معرفی این فروشگاه و شرایط همکاری در فروش با آن را در دیما افیلیت می‌پردازیم.

مجموعه‌ی مقداد آی‌تی به‌عنوان یکی از اولین و معتبرترین فروشگاه‌های آنلاین، فعالیت خود را در سال ۱۳۸۸ با فروش عمده‌ی قطعات کامپیوتر و لپ‌تاپ آغاز کرد و پس از موفقیت و جلب رضایت مشتریان، تصمیم به خدمت‌رسانی به سرتاسر ایران گرفت. در راستای این سیاست‌گذاری، سایت Meghdadit.com  راه‌اندازی شد.

مقداد آی‌تی با پیاده‌سازی روش‌های پرداخت و تحویل متنوع، امکان خرید آنلاین را در هر زمان و مکان و همچنین تجربه‌ی خرید اینترنتی از برندهای معتبر را برای خریداران فراهم می‌کند. برای مثال، این فروشگاه برای تهران گزینه‌ی پرداخت در محل را به مشتریانش ارائه می‌دهد. همچنین یک امکان جالب دیگر این فروشگاه، تحویل حضوری محصول است؛ به این معنی که کاربر می‌تواند بجای درخواست ارسال درب منزل، کالا را به صورت حضوری از انبار مقداد آی تی تحویل بگیرد.

مقداد آی‌تی بیش از ۴۰۰۰ کالا برای فروش دارد که دسته‌بندی کالاهای این فروشگاه از این قرار است: موبایل ، تبلت، ساعت هوشمند، لپ‌تاپ و قطعات آن، کامپیوتر، قطعات کامپیوتر، کالای الکترونیکی اداری، دوربین عکاسی و فیلمبرداری و تجهیزات آن‌ها، تجهیزات شبکه و سرور، تجهیزات گیمینگ شامل کنسول خانگی و تجهیزات جانبی آن، میز و صندلی گیمینگ، لوازم الکترونیکی زیبایی و سلامت و همچنین لوازم الکترونیکی خانه و آشپزخانه.

فروشگاه اینترنتی مقداد آی‌تی برای ناشران در دیما افیلیت شرایط مناسبی را فراهم کرده است. ناشران می‌توانند با ثبت نام و افزودن رسانه‌ی خود در دیما افیلیت جزئیات شرایط همکاری و کمیسیون‌های مربوط به این فروشگاه را مشاهده نمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس تبلیغات دیجیتال دیما

آژانس تبلیغاتی دیما (عضو گروه صباسل) متخصص اجرای کمپین‌های تبلیغات دیجیتال نتیجه‌گراست. دیما برنامه‌ریزی، خرید رسانه، اجرا و بهینه‌سازی کمپین‌های دیجیتال را به عهده می‌گیرد تا شرکت‌ها نیازی به سعی و خطا در فضای پیچیده تبلیغات دیجیتال نداشته باشند و فقط در جهت اهداف از پیش تعیین شده حرکت کنند.

اطلاعات تماس
  • 021821*****
[نمایش اطلاعات]