اطلاعات تماس
  • 021821*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140005125360110035

همکاری در فروش با پلازیو در دیما افییت

کد: 140005125360110035

https://bit.ly/2Vz0vaM

، تهران , (اخبار رسمی): دیما افیلیت این امکان را برای ناشران فراهم کرده تا با فروشگاه‌های اینترنتی متنوعی در ایران همکاری کنند. یکی از این فروشگاه‌ها پلازیو است که در این خبر به معرفی آن می‌پردازیم.

همکاری در فروش با پلازیو در دیما افییت
همکاری در فروش با پلازیو در دیما افییت

با وجود ۲.۱۴ میلیارد خریدار جهانی که به صورت اینترنتی خرید می‌کنند، جای تعجب نیست که به‌منظور پاسخ به این نیاز، روزبه‌روز به تعداد فروشگاه‌های آنلاین افزوده می‌شود. اما برای کسب درآمد از فروش اینترنتی، لازم نیست که حتماً درگیر راه‌اندازی فروشگاه و پیچیدگی‌های تأمین و ارسال کالا شوید. همکاری در فروش راه ساده‌ای است که از طریق آن می‌توانید محصولات فروشگاه‌های اینترنتی مختلف را تبلیغ کنید و از محل فروش آن‌ها کمیسیون بگیرید. دیما افیلیت این امکان را برای ناشران فراهم کرده تا با فروشگاه‌های اینترنتی متنوعی در ایران همکاری کنند. یکی از این فروشگاه‌ها پلازیو است که در اینجا به معرفی آن می‌پردازیم.

پلازیو یک پلتفرم خریدوفروش آنلاین کالاهای دیجیتال، مد و پوشاک، زیبایی و سلامت، خانه و آشپزخانه و لوازم سفر و کمپینگ است که فعالیت تجاری خود را در اسفندماه سال ۹۹ آغاز کرد.

پلازیو به‌عنوان یک فروشگاه اینترنتی تلاش می‌کند با فروش طیف گسترده و متنوعی از کالاهای باکیفیت داخلی و خارجی، فاصله‌ی بین مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان را به حداقل برساند. در این پلتفرم، بستری مهیا شده تا از طریق آن فروشندگان سراسر دنیا کالای خود را به فروش رسانده و همچنین مشتریان بتوانند از ایران و سایر کشورهای حوزه خاورمیانه و شمال آفریقا (MENA) کالای خود را انتخاب و خریداری کنند.

ناشران میتوانند با ثبت‌نام و افزودن رسانه‌ی خود در دیما افیلیت جزئیات کمیسیون‌های مربوط به این فروشگاه را مشاهده کنند. بنر یا خلاقه‌های مربوط به این فروشگاه نیز از طریق صفحه‌ی فروشگاه پلازیو در پنل دیما افیلیت قابل‌دسترسی است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس تبلیغات دیجیتال دیما

آژانس تبلیغاتی دیما (عضو گروه صباسل) متخصص اجرای کمپین‌های تبلیغات دیجیتال نتیجه‌گراست. دیما برنامه‌ریزی، خرید رسانه، اجرا و بهینه‌سازی کمپین‌های دیجیتال را به عهده می‌گیرد تا شرکت‌ها نیازی به سعی و خطا در فضای پیچیده تبلیغات دیجیتال نداشته باشند و فقط در جهت اهداف از پیش تعیین شده حرکت کنند.

اطلاعات تماس
  • 021821*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار