کد: 140005155364214803

چگونه پانتومیم بازی کنیم؟

کد: 140005155364214803

https://bit.ly/2VBixcJ

، تهران , (اخبار رسمی): پانتومیم یک اجرای تئاتری است که از بسیاری جهات با تئاتر سنتی متفاوت است. پانتومیم به طور سنتی برای کودکان اجرا می‌شود، اما با این‌حال همه نسل‌ها می‌توانند از آن لذت ببرند. پانتومیم مهارت جالبی برای یادگیری است

چگونه پانتومیم بازی کنیم؟
چگونه پانتومیم بازی کنیم؟

میم و پانتومیم، میمون، پانتومیم لاتین و پانتومیم یونانی کلمات متفاوتی است که به این بازی اطلاق می شود و به معنای دقیق، یک سرگرمی نمایشی یونانی و رومی است که اغلب به روشی مضحک، صحنه‌هایی از زندگی را نشان می‌داده. امروزه از میم ها در فضای مجازی هم استفاده می شود که به نوعی به کلمات پانتومیم مرتبط است. البته که امروز بازی پانتومیم کاملا با آنچه در گذشته هدف خود تعیین کرده فرق کرده است.

با گسترش، میم و پانتومیم در دوران مدرن، هنر به‌تصویرکشیدن یک شخصیت یا یک داستان صرفاً با استفاده از حرکت بدن است. اشکال مشابه تئاتر سنتی غیر غربی گاهی اوقات به‌عنوان تقلید یا پانتومیم نیز مشخص می‌شود.

اما چگونه پانتومیم بازی کنیم؟

خیلی ساده! دو تیم شوید. تیم اول یک عبارت از کلمات پانتومیم را انتخاب کند، به یک نفر از تیم دوم بگوید و منتظر بماند. شخص برگزیده از تیم دوم باید این کلمه را پانتومیم کند و بدون اشاره به چیزی و یا صحبت و لب زدن، منظور را به تیم خود بفهماند. تیم دوم هم باید کلمه را در زمان مشخص حدس بزند و این کار در دست بعدی برعکس می شود. البته که هر بار افراد مختلف برای اجرا انتخاب می شوند. کلمات پانتومیم باید کلمات بامزه و البته سختی باشند تا اجرای آنها طول بکشد و البته به همه خوش بگذرد؛ در ادامه لیست کلمات پانتومیم محبوب را برای شما آماده کرده ایم. ضمنا بعضی از کلمات سخت را میتوان چندبخش کرد و جدا جدا برای افراد اجرا کرد…

پنج قانون پانتومیم چیست؟

معمولاً برای درست و اصولی انجام شدن هر کاری قانون‌هایی وجود دارد که سرپیچی و سلب این قوانین می‌تواند اساس کارمان را از بین ببرد. در اجرای هنر پانتومیم نیز فرد باید برای به‌دست‌آوردن نتیجه‌ای مطلوب از اجرایش از قوانینی پیروی کنند. این قوانین پایه‌های هنر پانتومیم هستند:

قانون شماره یک: صحنه را شفاف کنید.

قانون شماره دو: در حالت‌های صورت اغراق کنید.

قانون شماره سه: هر حرکت را دقیق نگه دارید.

قانون شماره چهار: صحنه‌ها را سرگرم‌کننده نگه دارید

قانون شماره پنج: حرف نزن!!!! 

برای خواندن نسخه کامل مطلب به این لینک مراجعه کنید :

https://kidsgram.ir/pantomime-words/

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح