کد: 140008205519214803

بهترین تکنولوژی به کار رفته در یک استابلایزر چیست ؟

کد: 140008205519214803

https://bit.ly/3wKEWma

، تهران , (اخبار رسمی): در بررسی انواع استابلایزر به طور کامل توضیح دادیم که عموما استابلایزرها از سه فناوری و تکنولوژی بهره می برند. در مقام مقایسه اگر بخواهیم بگوییم تفاوت این انواع فناوری در هر استابلایزر چیست ، می توان گفت:

همانطور که پیشتر هم اشاره شد استابلایزر ها ( که به انواع گوناگونی مثل استابیلایزر یا استبلایزر هم شناخته می شوند ) و ترانس های اتوماتیک برای جبران نوسان ولتاژ برق شهری به کار می روند و به کمک آنها، می توان تجهیزات برقی را از گزند آسیب های ناشی از نوسان ولتاژ برق شهر، بیمه کرد. در واقع مهم ترین مزیت استفاده از استابلایزر را میتوان افزایش طول عمر لوازم برقی، فعالیت با بالاترین راندمان کاری و عدم آسیب در مقابل نوسان ولتاژ برشمرد. علاوه بر موارد ذکر شده؛ استابلایزرهای برق میتوانند در مقابل اتصال کوتاه، افزایش ناگهانی ولتاژ بر اثر صاعقه یا کاهش ناگهانی ولتاژ و مشکلات دیگر، از وسایل برقی شما حفاظت کنند.

اما برای پاسخ به این سوال که نحوه کار استابلایزر چیست ، باید دید هر استابلایزر از چه تکنولوژی ساختی بهره می برد. استابلایزرهای رله ای با قطع و وصل کردن کلیدها در هر بازه ی ولتاژی، استابلایزرهای سروو موتوری با حرکت زغال دوار روی صفحه و استابلایزرهای الکترونیکی با میکروپروسسور ها میتوانند تنظیم ولتاژ را انجام دهند که توضیحات مفصل آنها در این مقال نمی گنجد. برای مطالعه بیشتر به بخش مقالات فناوری ها مراجعه نمایید.

بهترین تکنولوژی به کار رفته در یک استابلایزر چیست ؟

در بررسی انواع استابلایزر به طور کامل توضیح دادیم که عموما استابلایزرها از سه فناوری و تکنولوژی بهره می برند. در مقام مقایسه اگر بخواهیم بگوییم تفاوت این انواع فناوری در هر استابلایزر چیست ، می توان گفت:

استابلایزرهای رله ای به کمک کلیدهای اتصال و مکانیزم کلید زنی از طریق تضعیف و تقویت برخواسته از یک ترانس، میتوانند انتخاب مناسبی برای دستگاه های غیر حساس و عام باشند؛ چرا که یک ترانس اتوماتیک و استابلایزر رله ای، ولتاژ را در ” بازه ای مناسب ” برای تجهیزات قرار میدهد. استابلایزرهای سروو موتوری به کمک حرکت یک چرخ یا زغال روی صفحه ای مدور، نوسان ولتاژ را جبران می کنند؛ هر چند این ترانس های اتوماتیک ( یا به اصطلاح عامیانه استابلایزر ) دقت بالاتری نسبت به مدل های رله ای دارند، اما استهلاک بسیار بالا و نیاز به تعمیرات دوره ای این دستگاه ها، آن ها را قابل اتکا نمی کند. اما دسته ی سومی از این تجهیزات وجود دارد که مطابق آنچه گفتیم، دقیقا می توانند پاسخ به سوال استابلایزر چیست باشند ! استابلایزرهای سوئیچینگ پرنیک، مدل XI :

این مدل از استابلایزرها که عنوان دانش بنیان را به عنوان بهترین نوع استابلایزر با خود یدک می کشند، دقتی فراتر از انتظار ( کمتر از 1 ولت ) داشته و بدون صدا، استهلاک و نیاز به تعمیرات دوره ای، به صورت دائمی از تجهیزات برقی شما در برابر نوسان ولتاژ محافظت می کنند

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح