لیست تجهیزات آشپزخانه صنعتی

400 قلم ضروری در لیست تجهیزات آشپزخانه صنعتی سال 1400 با بهترین قیمت

کد: 140005195372712199

https://bit.ly/3AXpdkv

، تهران , (اخبار رسمی): لیست تجهیزات آشپزخانه صنعتی:افرادی که می خواهند آشپزخانه های صنعتی تاسیس کنند باید به خوبی با آشنایی داشته باشند. تمامی این تجهیزات فضای آشپزخانه را دگرگون می کنند. آشپزخانه های

400 قلم ضروری در لیست تجهیزات آشپزخانه صنعتی سال 1400 با بهترین قیمت
تجهیزات آشپزخانه صنعتی

یکی از مهمترین و اصلی ترین در لیست تجهیزات آشپزخانه صنعتی که باید با آنها آشنایی داشته باشید تجهیزات پخت است. همانطور که از نام این تجهیزات مشخص است از آن بیشتر برای فرِاند پخت استفاده می کنند.

هر یک از انواع لیست تجهیزات آشپزخانه صنعتی ویژگی ها و امکانات متنوعی دارد که شما باید با آنها آشنایی داشته باشید تا بتوانید استفاده بهینه ای از آنها انجام دهد. در واقع برخی از آنها بسیار کاربردی تر می باشند که بدون شک باید آنها را خریداری کرده و با نحوه کار کردن آنها هم آشنایی داشته باشید. برخی از مهمترین و اصلی ترین تجهیزاتی که در آشپزخانه های صنعتی قرار می گیرد عبارت می باشد از :

تجهیزات پخت :

یکی از مهمترین و اصلی ترین در لیست تجهیزات آشپزخانه صنعتی که باید با آنها آشنایی داشته باشید تجهیزات پخت است. همانطور که از نام این تجهیزات مشخص است از آن بیشتر برای فرِاند پخت استفاده می کنند. تجهیزات بسیار زیادی مانند دیگ های بزرگ پخت برنج،اجاق گاز چهار شعله فردار, دیگ های بزرگ پلوپز، سرخ کن دو سبده مبله، دیگ های پخت خورش، کباب پز تابشی، اجاق گاز و .. از جمله اصلی ترین این تجهیزات به شمار می رفتند.

 دقت داشته باشید که هر یک از آنها در انواع متعددی تولید می شوند و کارایی آنها هم متنوع است. شما پیش از اینکه آنها را خریداری کنید باید به مدل های آن دقت داشته باشید تا یکی از آنها را که با محیط و شرایط تا سازگاری دارند را خریداری کنید. بهتر است از فروشندگانی که در این زمینه تخصص دارند در مورد هر یک از انواع تجهیزات پخت پرسش های خود را بپرسید تا بهترین گزینه را به شما برای خرید معرفی کنند.

تجهیزات آماده سازی :

 از دیگر این لیست تجهیزات آشپزخانه صنعتی که باید با آنها آشنایی داشته باشید تجهیزات آماده سازی می باشد. این تجهیزات پیش از فرآیند پخت غذا مورد استفاده قرار می گیرد و باید برای خرید آنها را به خوبی مورد بررسی قرار دهید.

چرخ گوشت گیربکسی، سماور، خلال کن سیب زمینی، سیخ گیر، ترموس و … از جمله مهمترین تجهیزات آماده سازی هستند که شما باید آنها را خریداری کرده و در آشپزخانه های صنعتی خود مورد استفاده قرار دهید. دقت داشته باشید شما باید بر اساس طبخ غذاهایی که انجام می دهد هر یک از انواع این لوازم آماده سازی را خریداری کنید.

اگر شما طبخ غذاهای متنوعی ار در رستوران صنعتی خود بر عهده دارید باید تمامی تجهیزات آماده سازی غذا را خریداری کنید. هر یک از انواع این تجهیزات ویژگی های متنوعی دارد و شما بهتر است به خوبی با ویژگی های آن آشنایی داشته باشید.

اگر شما تنها به چند نوع از آنها نیاز دارید بهتر است تنها آنها را خریداری کنید و در آشپزخانه صنعتی آنها را مورد استفاده قرار دهید شما پیش از اینکه آنها را تهیه کنید باید به خوبی در مورد فعالیت ها و طبخ غذاهای آشپزخانه اطلاعات مناسبی جمع آوری کنید تا دقیقا آن دسته از لوازم را خریداری نمایید. کارشناسان فروش تجهیزات می توانند به شما هر یک از انواع این وسایل را معرفی کنند تا بتوانید بهترین نمونه آنها را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید.

تجهیزات برودتی :

یکی از دیگر لیست تجهیزات آشپزخانه صنعتی که باید خریداری شود تجهیزات برودتی می باشد. از این نوع تجهیزات بهتر است تنها برای سرد کردن و در برخی از مواد هم برای انجماد مواد غذایی استفاده شود.انواع تاپینگ ها, فریزر میز کاری و یخچال ویترینی و فریزر ایستاده مورد استفاده قرار میگیرند.

در برخی از مواد باید تعدادی از غذاهایی که آماده می شوند بلافاصله سرد شوند، به همین دلیل آنها را باید تنها رد تجهیزات برودتی بگذارند. انواع دسرهایی مانند ژله بعد از آماده شدن باید درون تجهیزات برودتی قرار بگیرند تا آماده شوند.

در برخی از موارد هم بهتر است آن دسته از مواد غذایی که می خواهید طول عمر آن را بیشتر کنید درون دستگاه های برودتی قرار دهید. شما باید به خوبی با انواع تجهیزات برودتی آشنایی داشته باشید که برخی از مهمترین و اصلی ترین آنها یخچال، آب سرد کن و یخساز می باشد. شما می توانید در بین آنها آن دسته از مدل هایی را خریداری کنید که بیشتر به آن نیاز دارید.

تجهیزات سرو :

از دیگر موارد در لیست تجهیزات آشپزخانه صنعتی که باید برای آشپزخانه ها خریداری شود تجهیزات سرو است. این دسته از تجهیزات به طور دائم مورد استفاده قرار می گیرند و شما آنها را برای اینکه غذا را تحویل دهید بسیار مورد استفاده قرار خواهید داد. انواع سینک صنعتی,ترولی آبچکان ها. جنس آنها باید از استیل ضد زنگ باشد تا بتوانید به راحتی انها را شست و شو داده و تمیز کنید.

در این صورت می تواند آنها را همیشه به بیرون از سالن ببرید و تمیز بودن آنها توجه افراد را جلب می کند. در واقع اگر این تجهیزات تمیز و شیک باشند بدون شک افراد بر این باور خواهند بود که تجهیزات دیگر را هم با دقت و حساسیت زیادی تمیز می کنید. تعداد دفعاتی که از این تجهیزات در طول روز استفاده می شود بسیار زیاد است و به همین دلیل باید آنها از از بین انواع بهترین جنس ها انتخاب کنید.

تجهیزات شست و شو :

یکی از کاربردی ترین لیست تجهیزات آشپزخانه صنعتی ماشین های ظرفشویی صنعتی می باشد. این دسته از انواع ماشین های ظرفشویی که در آشپزخانه های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند دارای محفظه حرارت و گرما می باشد. شما با استفاده از آنها می توانید میزان حرارت و آب درون دستگاه را به بهترین نحو ممکن تنظیم کنید.

در واقع تنظیم کردن حرارت دستگاه بستگی به میزان ظروف و کثیفی آنها دارد که شما باید دستگاه را بر این اساس تنظیم نمایید. بدون شک استفاده کردن از نیروی دست در آشپزخانه های صنعتی برای شستشوی ظروف انتخاب مناسبی نمی باشد و باید شما یکی از انواع ماشین های ظرفشویی را خریداری کرده کرده و در آشپزخانه خود مورد استفاده قرار دهید.

کاربرد ماشین ظرفشویی صنعتی:

در بین انواع ماشین های ظرفشویی که در بین تجهیزات آشپزخانه های صنعتی وجود دارد، شما باید یکی از آنها را که مناسب آشپزخانه شما می باشد خریداری کنید. برخی از آنها بسیار پیشرفته تر می باشد و برخی از آنها هم ساده تر است.

آشپزخانه های صنعتی که طبخ غذای بسیار زیادی را در طول روز انجام می دهند باید بزرگ ترین و پیشرفته ترین ماشین های ظرفشویی را خریداری کنند، چرا که تعداد ظروف برای شستشو در این آشپزخانه ها زیاد است. اما برخی از آشپزخانه های دیگری که کوچک تر هستند و تعداد ظروف کثیف آنها کمتر است با استفاده از معمولی ترین ماشین ظرفشویی هم کارشان راه می افتد.

تجهیزات حمل و نقل و نگهداری :

 از دیگر موارد در لیست تجهیزات آشپزخانه صنعتی که باید علاوه بر کیفیت آن به زیبایی آنها توجه زیادی داشته باشید تجهیزات حمل و نقل و نگهداری می باشد. زمان سرو غذا از این تجهیزات استفاده بسیار زیادی می شود که باید آنها استحکام زیادی داشته باشند.انواع ترولی حمل بار ,ترولی حمل دیگ و غیره شما می توانید بر اساس طراحی دکوراسیون رستوران خود در بین انواع این تجهیزات، آن دسته از طرح های آن را خریداری کنید که با دکوراسیون و سبک رستوران تان هماهنگی بیشتری دارد.

دقت داشته باشید که این دسته از تجهیزات را مشتریان شما مشاهده می کنند، به همین دلیل در بین آنها بهتر است به دنبال زیباترین و شیک ترین باشید تا از آن استفاده بهینه ای نمایید. در بین انواع محصولات حمل و نقل شما می توانید یکی از انواع آن را که با نیاز شما و غذاهایی که طبخ می کنید هماهنگی بیشتری دارد خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید.

نکاتی برای خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی :

شما برای خرید هر نوع از تجهیزات آشپزخانه صنعتی که بیان نمودیم باید به نکات بسیار زیادی توجه داشته باشید. برخی از مهمترین این نکات که اهمیت بسیار زیادی دارد و باید به آن توجه داشته باشید عبارت است از :

برند :

 یکی از مهمترین و اصلی ترین نکاتی که زمان خرید لیست تجهیزات آشپزخانه صنعتی باید به آن توجه داشته باشید برند آن می باشد. برخی از برندهایی که تولید این دسته از تجهیزات را بر عهده دارند شناخته شده می باشند که شما بهتر است آنها را برای خرید انتخاب کنید. برخی از آنها هم امکان دارد برند شناخته شده ای نداشته باشند و شما هرگز نباید آنها را خریداری کنید.

 لیست شرکتهای تجهیزات آشپزخانه صنعتی معتبر نظیر آریا استیل نوین,پرشیا استیل,مرسا تجهیز, با استفاده از بهترین و با کیفیت ترین متریال ها تولید شده است و به همین دلیل شما تا سال های سال می توانید از آن استفاده کنید. اگر شما در مورد برندهای معتبر اطلاعاتی ندارید و آنها را به خوبی نمی شناسید، بهتر است با فروشندگان در این مورد مشورت کنید. شرکت های تجهیزات آشپزخانه صنعتی می توانند به شما مشورت های لازم را ارائه دهند تا بهترین نوع آها را بر اساس بودجه ای که دارید خریداری کنید.

مدل های متنوع :

از دیگر نکاتی که زمان خرید هر یک از لیست تجهیزات آشپزخانه صنعتی باید به آن توجه داشته باشید مدل مورد نظرتان می باشد. هر یک از انواع مدل های تجهیزات آشپزخانه ویژگی های متنوعی دارد و شما باید بر اساس نیاز خود یکی از انواع آنها را خریداری کنید. برخی از آنها بسیار پیشرفته تر می باشد که برای آشپزخانه های صنعتی بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد.

برخی از آنها هم ساده تر است که شما می توانید از آنها در آشپزخانه های صنعتی کوچک تر مورد استفاده قرار می گیرد. بسته به اینکه شما چه نوع غذاهایی را می خواهید در آشپزخانه آماده کنید باید یکی از انواع آنها را خریداری کنید.  دقت داشته باشید که در این مورد هم می توانید با فروشندگان مشورت کنید تا بهترین مدل و برند آن را به شما برای خرید معرفی کنند.

کیفیت و دوام :

از دیگر نکات بسیار مهم زمان خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی این است که شما به کیفیت و دوام آنها توجه داشته باشید. دقت داشته باشید که اگر کیفیت متریال ها و مواد اولیه به کار رفته در ساخت انواع تجهیزات آشپزخانه های صنعتی خوب باشد بدون شک آنها هم طول عمر بسیار بیشتری خواهد داشت. بنابراین بهتر است به خوبی این مورد را در نظر داشته باشید تا بتوانید سال های سال از آن استفاده کنید. برندهایی که تولید کننده تجهیزات آشپزخانه های صنعتی هستند از بهترین متریال ها استفاده می کنند و به همین دلیل بسیاری از افراد از خرید خود رضایت خواهند داشت.

کاربرد :

کاربرد دستگاه ها و لیست تجهیزات آشپزخانه های صنعتی از دیگر نکاتی می باشد که شما زمان خرید باید به خوبی به آن دقت داشته باشید. خرید هر یک از انواع دستگاه ها بر اساس نیاز شما می باشد و شما می توانید در این مورد اطلاعات لازم را جمع آوری کنید. برخی از دستگاه ها کاربرد بسیار زیادی دارد که شما باید آنها را بدون شک خریداری کنید، برخی از آنها هم کاربرد کمتری دارند که شما می توانید آنها را از نوع معمولی تر خریداری کنید. اگر کیفیت و جنس آنها خوب نباشد بدون شک به زودی خراب می شود و مجبور می شوید نوع جدیدتر آن را خریداری کنید.

در این مقاله قصد داریم که چند راه افزایش فروش فست فود و رستوران را در بخش لیست تجهیزات آشپزخانه صنعتی برای شما بیان کنیم.راههای افزایش فروش رستوران برای رستورانهای مختلف متفاوت میباشد.همچنین در شهرهای مختلف فاکتورهای مختلف را دارا میباشد که ما به بررسی مسایل کلی آنها میپردازیم.

1_افزایش فروش با جذب مشتری جدید

2_افزایش وفاداری مشتری نسبت به رستوران شما

3_تبلیغات در فضای مجازی

4_سرویس دهی بهتر و با کیفیت تر به مشتریان

5_افزایش تبلیغات و سفارش تراکت تبلیغاتی با منوی متنوع

شاید از اهمیتِ نحوه برخورد در اولین ملاقات آگاه باشید.

یک مشتری ثابت احتمالا راحت‌تر از یک مشتری جدید از خطاها چشم‌پوشی می‌کند.

اگر تلاش کنید تا مشتریان‌تان در برخورد اول یک تجربه‌ی عالی کسب کنند، آنها را به مشتریانی وفادار تبدیل خواهید کرد.

گام‌های زیر را دنبال کنید تا ارتباط‌تان را با مشتریان خود حفظ و رابطه‌ای صمیمی با آنها برقرار کنید. از تکنیک های بازاریابی استفاده کنید

روش‌های سنتیِ زیادی برای بازاریابی وجود دارند که می‌توانید به آنها روی بیاورید، اما تبلیغات می‌تواند هزینه‌ی زیادی روی دست‌تان بگذارد.

در عین حال، بازاریابی در شبکه های اجتماعی کم‌هزینه است و فقط به صرف زمان نیاز دارد.

اگر می‌خواهید برای تبلیغات مقداری پول کنار بگذارید، بهتر است به‌جای تبلیغ در روزنامه‌ها، پول‌تان را در شبکه‌های اجتماعی خرج کنید.

تجهیزات آشپزخانه صنعتی

افزایش فروش فست فود و رستوران بسته به نوع لیست تجهیزات آشپزخانه صنعتی نیز بستگی دارد.

داشتن بهترین کیفیت در این تجهیزات باعث شده که غذایی با کیفیت تری داشته باشید.

دستگاهها و لیست تجهیزات آشپزخانه های صنعتی نقش بسیار مهمی در پخت انواع پیتزاها دارند.

مثلا پخت با یک فر پیتزای معمولی و پخت با فر ریلی خیلی تفاوت دارند.

تعداد تولید پیتزا در یک فر ریلی با یک فر معمولی بسیار تفاوت دارد.

حتی کیفیت پخت فر پیتزا ریلی بسیار عالی تر از بقیه فر ها میباشند.

لیست تجهیزات آشپزخانه های صنعتی

تجهیزات پخت و پز

تجهیزات نظافتی

تجهیزات هود و تهویه

وسایل اولیه و انبارداری

تجهیزات سرمایشی و گرمایشی

تجهیزات پخت و پز

تجهیزات پخت و پز مهم ترین اصل در یک رستوران و آشپزخانه صنعتی میباشد که باید مورد توجه قرار گیرد.در ادامه به بررسی و معرفی انواع این تجهیزات میپردازیم:

انواع فر پیتزا

اجاق گاز های صنعتی

کباب پز ها

دمکن برنج

انواع دستگاههای گریل

انواع سرخکن

فر اغذیه

دستگاه کباب ترکی

هر کدام از این مو

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تجهیزات آشپزخانه صنعتی آریا استیل نوین

درباره آریا استیل نوین : گروه صنعتی اریا استیل نوین از سال ۱۳۸۶ با تجربه گروهی شاخص و کار آمد و با تکیه بر خلاقیت فردی مثال زدنی و دانش فنی فراوان توانسته است در طی این سال ها محصولاتی با کیفیت عالی تولید نماید و رضایت بالای مشتریان خود را فراهم سازد. کیفیت حرف اول را در تولیدات این شرکت میزند.اصول کار این شرکت بر پایه دانش فنی بالا و به کار گیری به روز ترین و با کیفیت ترین دستگاهها و مواد اولیه در ساخت محصولات حرف اول را در سطح محصولات مشابه میزند.

منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید